ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » پرفروش‌ترین محصولات در فروش آنلاین جهانی

پرفروش‌ترین محصولات در فروش آنلاین جهانی

توسط EADNA ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
326

بازارها دارند آنلاین می‌شوند. دیگر کمتر کسی سراغ راسته الکتریکی‌ها، لباس‌فروش‌ها یا … می‌گردد. امروزه و به ویژه نسل زد، با گوشی‌هایشان خرید می‌کنند. اما چه چیزهایی بیشتر در بازارهای انلاین خریداری می‌شود.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) خرده فروشی اینترنتی یا آنلاین در پنج سال اخیر، بخش قابل توجهی از تجارت الکترونیکی ایران را به خود اختصاص داده است. پدیده‌ای که در بازارهای جهانی سال‌های طولانی‌تری سابقه دارد.

به نظر می‌رسد که الگوی توسعه بازارهای انلاین در ایران، تقریبا به طور کامل مشابه به الگوی توسعه این بازارهای در گستره جهانی است.

به تازگی گزارش‌های متنوعی از چند و چون بازارهای آنلاین در رسانه‌های مختلف منتشر شده و در نمونه اخیر  سایت معروف استاتیستا امارهای جالبی را در این باره منتشر کرده است.

چنان که این سایت خبر داده ، لوازم الکترونیک مصرفی بیش از ۴۴ درصد رشد فروش آنلاین داشته است.

محصولاتی که به‌ طور سنتی با تجارت الکترونیک در ارتباط هستند، همچنان در سطح جهانی سریعترین رشد در فروش آنلاین را دارند. با این وجود دسته‌بندی‌های محصولات دیگر نیز با سرعتی چشمگیر به سمت آنلاین شدن حرکت می‌کنند.

بر اساس آمار Statista Market Insights، فروش آنلاین لوازم الکترونیکی مصرفی و پوشاک به ‌سرعت در حال گسترش و پیشرفت است. علاوه بر اینها دسته‌بندی‌های دیگری مانند سخت‌افزار و مبلمان – به‌ خاطر سهولت در تحویل – نیز به عنوان کالاهایی که به صورت آنلاین خرید و فروش می‌شوند، جایگاه قابل توجهی پیدا کرده‌اند.

بهترین رشد فروش آنلاین

بر طبق آمار، تقریباً یک ‌چهارم لوازم خانگی در حال حاضر به صورت آنلاین خریداری می‌شود. انتظار می‌رود این میزان تا سال ۲۰۲۷ به ۳۴ درصد برسد.

پیش‌بینی می‌شود کالاهای لوکس، که در حال حاضر سهم کمی از فروش آنلاین دارند، تا سال ۲۰۲۷ یکی از سریع‌ترین رشدها را داشته باشند. یکی دیگر از گروه‌هایی که در بازار تجارت الکترونیک و فروش آنلاین رشد قابل توجهی داشته محصولات زیبایی و مراقبت شخصی است.

انتظار می‌رود این بازار تا سال ۲۰۲۷ به پیشرفت خود ادامه داده و سهم فروش آنلاین در این حوزه به حدود یک ‌چهارم افزایش پیدا کند.

غذا، که به ‌نوعی آخرین مرز برای تجارت الکترونیک است، هنوز مسیر طولانی برای رشد فروش آنلاین در سطح جهانی دارد. در برخی کشورها حدود یک‌ پنجم خرید خواربار و غذا به صورت آنلاین انجام می‌شود. اما پیش بینی می‌شود رشد سهم جهانی فروش مواد غذایی از طریق آنلاین و تجارت الکترونیک تا سال ۲۰۲۷ تنها ۶ درصد از کل فروش جهانی مواد غذایی باشد.

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد تومان؛ خریدار بانک است؟
  • مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود
  • تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید
  • نحوه استفاده از هوش مصنوعی Grok AI: راهنمای جامع ثبت نام، دانلود و استفاده
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در ایران
نوشته بعدی
از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با حمیدرضا طهماسبی‌پور مدیر روابط عمومی زمزم

نوشته‌های مرتبط

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

افزایش 19 درصدی قیمت در تبلیغات کلیکی گوگل

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

گزارش جامع دیتاک 1402 منتشر شد/ اندرونی بازار 130 هزار...

۷ خرداد ۱۴۰۳

به جای گوگل آنالیتیکس از چه ابزاری استفاده کنیم؟ /...

۲۲ دی ۱۴۰۳

آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در فضای دیجیتال مارکتینگ دارد؟...

۵ دی ۱۴۰۳

معرفی بهترین دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران /...

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟

۱۹ آذر ۱۴۰۲

تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در جهان + گزارش جامع...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کدام یک از تبلیغات آنلاین مزاحم‌تر است؟

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا...

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

پیش‌بینی حجم تبلیغات جهان در 2024/...

۴ دی ۱۴۰۲

کودکان کار در تبلیغات اینستاگرامی

۱۹ آذر ۱۴۰۲