ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » پرفروش‌ترین محصولات در فروش آنلاین جهانی

پرفروش‌ترین محصولات در فروش آنلاین جهانی

توسط EADNA ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
368

بازارها دارند آنلاین می‌شوند. دیگر کمتر کسی سراغ راسته الکتریکی‌ها، لباس‌فروش‌ها یا … می‌گردد. امروزه و به ویژه نسل زد، با گوشی‌هایشان خرید می‌کنند. اما چه چیزهایی بیشتر در بازارهای انلاین خریداری می‌شود.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) خرده فروشی اینترنتی یا آنلاین در پنج سال اخیر، بخش قابل توجهی از تجارت الکترونیکی ایران را به خود اختصاص داده است. پدیده‌ای که در بازارهای جهانی سال‌های طولانی‌تری سابقه دارد.

به نظر می‌رسد که الگوی توسعه بازارهای انلاین در ایران، تقریبا به طور کامل مشابه به الگوی توسعه این بازارهای در گستره جهانی است.

به تازگی گزارش‌های متنوعی از چند و چون بازارهای آنلاین در رسانه‌های مختلف منتشر شده و در نمونه اخیر  سایت معروف استاتیستا امارهای جالبی را در این باره منتشر کرده است.

چنان که این سایت خبر داده ، لوازم الکترونیک مصرفی بیش از ۴۴ درصد رشد فروش آنلاین داشته است.

محصولاتی که به‌ طور سنتی با تجارت الکترونیک در ارتباط هستند، همچنان در سطح جهانی سریعترین رشد در فروش آنلاین را دارند. با این وجود دسته‌بندی‌های محصولات دیگر نیز با سرعتی چشمگیر به سمت آنلاین شدن حرکت می‌کنند.

بر اساس آمار Statista Market Insights، فروش آنلاین لوازم الکترونیکی مصرفی و پوشاک به ‌سرعت در حال گسترش و پیشرفت است. علاوه بر اینها دسته‌بندی‌های دیگری مانند سخت‌افزار و مبلمان – به‌ خاطر سهولت در تحویل – نیز به عنوان کالاهایی که به صورت آنلاین خرید و فروش می‌شوند، جایگاه قابل توجهی پیدا کرده‌اند.

بهترین رشد فروش آنلاین

بر طبق آمار، تقریباً یک ‌چهارم لوازم خانگی در حال حاضر به صورت آنلاین خریداری می‌شود. انتظار می‌رود این میزان تا سال ۲۰۲۷ به ۳۴ درصد برسد.

پیش‌بینی می‌شود کالاهای لوکس، که در حال حاضر سهم کمی از فروش آنلاین دارند، تا سال ۲۰۲۷ یکی از سریع‌ترین رشدها را داشته باشند. یکی دیگر از گروه‌هایی که در بازار تجارت الکترونیک و فروش آنلاین رشد قابل توجهی داشته محصولات زیبایی و مراقبت شخصی است.

انتظار می‌رود این بازار تا سال ۲۰۲۷ به پیشرفت خود ادامه داده و سهم فروش آنلاین در این حوزه به حدود یک ‌چهارم افزایش پیدا کند.

غذا، که به ‌نوعی آخرین مرز برای تجارت الکترونیک است، هنوز مسیر طولانی برای رشد فروش آنلاین در سطح جهانی دارد. در برخی کشورها حدود یک‌ پنجم خرید خواربار و غذا به صورت آنلاین انجام می‌شود. اما پیش بینی می‌شود رشد سهم جهانی فروش مواد غذایی از طریق آنلاین و تجارت الکترونیک تا سال ۲۰۲۷ تنها ۶ درصد از کل فروش جهانی مواد غذایی باشد.

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • پین‌دیس: تحول دیجیتال در پخش کالا و بهبود Sell-In برندها / توزیع هوشمند، مکمل فروش ویزیتورمحور
  • خداحافظی با داروخانه‌ها/ چرا تبلیغ دارو در پلتفرم‌ها ممنوع شد؟
  • ماجرای لغو پیامک تبلیغاتی با ارسال 11
  • افزایش 19 درصدی قیمت در تبلیغات کلیکی گوگل
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در ایران
نوشته بعدی
از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با حمیدرضا طهماسبی‌پور مدیر روابط عمومی زمزم

نوشته‌های مرتبط

مقایسه ChatGPT 4 و ChatGPT 4o / پاسخ‌های متفاوت به...

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین تبلیغات ایران / گفت‌وگو...

۸ دی ۱۴۰۳

هزینه تبلیغات موبایلی به ۴۰۲ میلیارد دلار می‌رسد

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/ گزارش داغ تپسل در...

۱۶ مرداد ۱۴۰۳

نحوه استفاده از هوش مصنوعی Grok AI: راهنمای جامع ثبت...

۳۰ بهمن ۱۴۰۳

تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

جزئیات رفع فیلتر اینستاگرام / پیش‌بینی ایدنا محقق شد؟

۴ آبان ۱۴۰۳

هوش مصنوعی گوگل تبلیغات را آغاز کرد

۵ خرداد ۱۴۰۳

آیا پایان سلطنت گوگل نزدیک است؟ جئو چیست و چگونه...

۷ مهر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

معرفی بهترین دوره های آموزش دیجیتال...

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

خداحافظی با داروخانه‌ها/ چرا تبلیغ دارو...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال...

۹ دی ۱۴۰۲