ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در ایران

عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در ایران

توسط EADNA ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
533

ریبن را معمولا به عینک‌های خاص دسته فلزی‌ می‌شناختیم اما این برند تلاش کرده تا با روزآمدسازی خود و اصلاح تداعی‌گری برند، پس از همکاری با کمپانی متا، وارد حوزه دیجیتالی شود.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران)RayBan  در یک سال گذشته توانسته محصول مشترکش با متا را به عنوان بازیگر اصلی عینک‌های دیجیتالی وارد بازار کند.

در شرایطی که اپل با تبلیغ عینک‌های سه بعدی خود، جهان نو را نوید می‌داد و همه علاقمندان تکنولوژی را انگشت به دهان نگاه داشته بود، ریبن استراتژی متفاوتی را انتخاب کرد. سعی کرد با یک ایده ساده، آسان و البته نسبتا ارزان قیمتی، پس از عبور از شوک اولیه عینک‌های سه بعدی apple بازار را در دست بگیرد.

گزارش‌ها حاکی است این محصول حدودا 20 میلیونی که قیمت نسبتا بالایی هم دارد در بازار ایران با استقبال دوستداران دنیای دیجیتالی همراه شده و گفته می‌شود که فروش آن در طول دو ماه گذشته، نزدیک به دو برابر شده است.

 

تاریخچه عینک ریبن متا

عینک ری‌بن متا (Ray-Ban Meta) حاصل همکاری بین شرکت ری‌بن (Ray-Ban) و متا (Meta) است که به عنوان یکی از محصولات جدید در دسته‌ی عینک‌های هوشمند عرضه شده است. این عینک‌ها که در سپتامبر 2023 معرفی شدند، با هدف ادغام تکنولوژی پیشرفته با فشن و استایل کلاسیک طراحی شده‌اند.

این محصول نسخه‌ی بهبودیافته‌ای از عینک‌های هوشمند ری‌بن استوریز (Ray-Ban Stories) است که متا و ری‌بن قبلاً در سال 2021 عرضه کرده بودند. عینک‌های ری‌بن متا دارای دوربین‌های دوگانه با کیفیت بهتر، میکروفون‌های بهبود یافته، و اسپیکرهای داخلی هستند که امکان ثبت تصاویر، ضبط ویدئو، و حتی پخش موسیقی را فراهم می‌کنند. این عینک‌ها همچنین با دستیارهای صوتی مثل آمازون الکسا و دستیار گوگل سازگارند.

این محصول با تأکید بر حریم خصوصی طراحی شده است؛ برای مثال، زمانی که دوربین‌ها فعال می‌شوند، یک چراغ LED روشن می‌شود تا افراد اطراف از این موضوع مطلع شوند. به علاوه، این عینک‌ها از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی قابل مدیریت هستند که به کاربران اجازه می‌دهد محتواهای ضبط شده را مستقیماً به گوشی‌های هوشمندشان منتقل کنند.

از لحاظ طراحی، ری‌بن متا در مدل‌های کلاسیک ری‌بن مانند Wayfarer و Round موجود است، تا ظاهر آشنا و شیک خود را حفظ کند. این محصول به عنوان یک گام مهم در جهت همگرایی بین مد و تکنولوژی مورد توجه قرار گرفته است.

عرضه‌ی ری‌بن متا با استقبال خوبی مواجه شده و به عنوان یکی از نوآوری‌های برجسته در حوزه‌ی پوشیدنی‌های هوشمند مطرح است. قیمت این عینک‌ها با توجه به ویژگی‌ها و طراحی خاص آن‌ها تعیین شده و به عنوان یک محصول لوکس و نوآورانه وارد بازار شده است.

 

معرفی عینک متا ریبن

این عینک عمدتا در سه سایز مختلف مدیوم، سمال و لارج عرضه شده است و ویژگی‌های زیر را دارد:

-فیلمبرداری 4K

-عکاسی 12 مگاپیکسلی فوق عریض

-سیستم پنج میکروفون که می‌شود دقیقاً آنچه را می بینید و می شنوید ضبط کنید

-کیفیت صدای عالی در تماس و موسیقی حتی در محیطی همراه با باد

-سیستم هوش مصنوعی متا GOAL AI

-کنترل لمسی

-قابلیت اتصال به اپلیکیشن META VIEW

-تا چهار ساعت عمر باتری

سازگاری با اندروید و ios

-دارای تاییدیه وای فای 6

-بلوتوث 5.2

– حافظه داخلی 32 گیگابایت

 

قیمت عینک متا ریبن

عینک‌های ریبن متا (Ray-Ban Meta Smart Glasses) که اخیراً توسط ریبن و متا عرضه شده‌اند، قیمتی در حدود ۲۹۹ تا ۳۷۹ دلار دارند. قیمت‌ها بسته به مدل و ویژگی‌های مختلف، از جمله لنزها و طراحی، متفاوت است.

این عینک‌ها با ترکیب طراحی کلاسیک ریبن و فناوری هوش مصنوعی، امکان ضبط ویدیو و عکس، پخش موسیقی، و حتی استریم زنده را فراهم می‌کنند. عمر باتری این عینک‌ها حدود ۴ ساعت است و می‌توانند با کیس شارژ همراه، تا ۳۲ ساعت بیشتر کار کنند

ممکن است علاقه مند باشید
  • تپسل با خرید کافه‌بازار چه مسیری را از سر گرفته است؟ / یک تحلیل روانشناختی
  • مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود
  • هواوی با بنز و فولکس واگن وارد مذاکره شد
  • گزارش تپسل؛ ۱۰ میلیارد نمایش تبلیغات در بلک فرایدی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
وضعیت آموزش و پژوهش تبلیغات در ایران / اعظم صوفیانی
نوشته بعدی
پرفروش‌ترین محصولات در فروش آنلاین جهانی

نوشته‌های مرتبط

انتقاد مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد از افزایش اجاره بیلبوردها

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

درآمد تبلیغات سوپر لیگ اروپا؛ 3 میلیارد یورو

۴ دی ۱۴۰۲

راهنمای کامل ایمیل مارکتینگ Email Marketing + دانلود رایگان فایل

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

بزرگترین کمپین‌های تبلیغات پیامکی

۲۱ آذر ۱۴۰۲

برند سیگار شهاب حسینی چیست ؟ جستجوی مخاطبان ایرانی

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

نیسان بازاریاب خودروهای چینی می‌شود

۲۷ آذر ۱۴۰۲

ورود هوش مصنوعی به تولید تبلیغات گوگل ادز

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

جشنواره شیرهای کن Cannes Lions چیست ؟ / رقابت تبلیغاتی...

۲۳ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

نقد و بررسی هویت بصری جدید...

۷ اسفند ۱۴۰۳

ماجرای لغو پیامک تبلیغاتی با ارسال...

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

علی رئیس‌شقاقی، عکاس برجسته تبلیغات ایران...

۱۰ اسفند ۱۴۰۳