ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/ گزارش داغ تپسل در گرمترین شب سال

چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/ گزارش داغ تپسل در گرمترین شب سال

توسط EADNA ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
330

آژانس تبلیغات دیجیتالی تپسل به مناسبت روز خبرنگار در حضور جمع گسترده‌ای از فعالان و مدیران رسانه گزارش سال 1402 این مجموعه را ارائه کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) تپسل شامگاه نیمه تابستان با دعوت از خبرنگاران، فعالان و مدیران رسانه‌ها و همچنین کارشناسان این حوزه در مجموعه رایزن در تهران، گزارشی جامع از فعالیت خود در سال 1402 را در دسترس رسانه‌ها قرار داد و اعلام کرد در این بازه زمانی بیش از 617 میلیارد بازدید از تبلیغات دیجیتالی‌اش گرفته است.

 

گزارش سال 1402 تپسل

در ابتدای مراسم، احمد عطارزاده مدیر ارشد بازاریابی تپسل به عوان نماینده این برند، جزئیاتی از گزارش یاد شده را ارائه کرد.

برای دانلود متن کامل این گزارش اینجا کلیک کنید

در ادامه بخش کوتاهی از مهمترین اطلاعات این گزارش تپسل را که بخش مهمی زا بازار تبلیغات دیجیتال را در ایران به نمایش می‌گذارد، مرور می‌کنیم.

 

617+ میلیارد بار بازدید

براساس این گزارش، تبلیغات تپسل سالانه ۶۱۷ میلیارد بار دیده می‌شود. به عبارتی، به‌طور میانگین هر روز نزدیک به دو میلیارد بازدید و این یعنی به طور میانگین هر ایرانی روزی ۲۳ بار تبلیغات این آژانس را در سایت‌های مختلف اینترنتی و یا اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های مختلف می‌بیند.

بازار تبلیغات دیجیتال در ایران بازار جوان اما بسیار در حال رشدی است. با احتساب بازدید‌های دیگر فعالان بازر تبلیغاتی دیجیتالی همچون یکتانت، صبا ویژن و … می‌توان احتمال داد که هم‌اکنون نیز شمار بازدیدهای تبلیغات دیجیتالی در وب و اپلیکیشن ایران از مرز هزار میلیارد بازدید هم عبور کرده است.

 

146+ هزار ناشر

تپسل توانسته در سال‌های فعالیتش، با بیش از ۱۴۶ هزار ناشر در حوزه‌های وب و اپلیکیشن برای انتشار تبلیغات همکاری کند. از مهمترین رسانه‌ها در این بخش می‌توان به روزنامه دنیای اقتصاد، خبر ورزشی، خبرگزاری رکنا، برترینها، نی نی سایت و … اشاره کرد.

همچنین همکاری با تپسل باعث شده اپلیکیشن‌های اسنپ و دیوار مدل درآمدی تبلیغات درون‌اپلیکیشن را اجرا کنند. از آن‌سو، ۸۲ هزار تبلیغ‌دهنده با تپسل همکاری می‌کنند تا تبلیغاتشان را به ناشران بسپارند.

بیشترین نمایش برای یک تبلیغ‌دهنده از طریق تپسل ۵۲ میلیارد نمایش بوده است. بیشترین کلیک برای یک تبلیغ‌دهنده هم، ۱۰۱ میلیون کلیک بوده است. رکورد دیگری که تپسل ثبت کرده ۵ میلیون نصب برای یک تبلیغ‌دهنده بوده است. بیشترین محتوای تبلیغاتی که این آژانس تبلیغات دیجیتال برای یک تبلیغ‌دهنده منتشر کرده، ۳ هزار و ۲۰۰ محتوا بوده است.

 

کاهش تقلب تبلیغاتی

آمار تقلب (Fraud) در تبلیغات تپسل در مقایسه با سال ۱۴۰۱، کاهش یک‌ونیم درصدی داشته و از ۴ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۲.۵ درصد در ۱۴۰۲ رسیده است. تپسل می‌گوید استفاده از روش‌های جدید و توسعه زیرساخت‌های فنی و هوش مصنوعی به بهبود آمار تقلب کمک کرده است.

گزارش تپسل نشان می‌دهد تبلیغات ویدئویی نرخ تعامل بالایی دارند و تبلیغ‌دهندگان نیز از آن استقبال کرده‌اند؛ چنان‌که پس از رشد ۳۰۰ درصدی نمایش کمپین‌های ویدئویی در سال ۱۴۰۱ (در مقایسه با سال ۱۴۰۰)، سال ۱۴۰۲ نیز شاهد رشد ۵۰۰ درصد نمایش این کمپین‌ها بوده‌ایم.

 

صنعت مالی و بانکی در صدر نمایش تبلیغات

در میان صنایع مختلفی که تبلیغ خود را در سال ۱۴۰۲ به تپسل سپرده‌اند، صنعت مالی و بانکی بیشترین تعداد نمایش را به خودش اختصاص داده است. پس‌ازآن، حوزه‌های حمل‌ونقل و فروشگاه‌های اینترنتی به‌ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار می‌گیرند. حوزه‌های پوشاک و مد، ورزش و تأمین‌کنندگان اینترنتی نیز کمترین نمایش تبلیغ را از طریق تپسل داشته‌اند.

استان تهران بیشترین ترافیک تبلیغاتی تپسل را تصاحب کرده و استان‌های خراسان رضوی و فارس، با ترافیکی نصف استان تهران، رتبه‌های بعدی را به دست آورده‌اند.

هشدار هوش مصنوعی برای رسانه‌ها

در ادامه این مراسم دکتر علی شاکر، روزنامه‌نگار و پژوهشگر هوش مصنوعی در ایران، مهمترین چالش‌های روزنامه‌نگاری در عصر هوش مصنوعی را برشمرد.

شاکر در این ارائه گفت: متاسفانه شاخص‌ها حاکی از این است که در کشور ما توجه و اهمیت چندانی نسبت به هوش مصنوعی و ابزارهای مختلف آن وجود ندارد و در مقایسه با کشورهای همسایه نیز، فاصله معناداری داریم.

او ادامه داد: هوش مصنوعی یک دستیار است و قرار نیست که شغل روزنامه‌نگاری را از میان بردارد اما بایدی توجه داشته باشیم که این هوش مصنوعی نیست که تهدیدی برای شغل‌های موجود است، این کاربران متخصص هوش مصنوعی هستند که شغل شما را می‌گیرند. پس لازم است که تا دیر نشده، استانداردهای ارتباط با ابزارهای هوش مصنوعی را بیاموزیم.

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • کمپین تبلیغاتی کالین با شعار «کالین باشه تو هم باشی» و دو مرد جوان حاشیه ساز شد
  • نمایشگاه الکامپ چیست و چگونه برگزار می‌شود؟ + آدرس محل برگزاری
  • نقش رپورتاژ آگهی در تبلیغات؛ چگونه موثر تبلیغ کنیم؟
  • قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش جشن 10 سالگی
نوشته بعدی
اما و اگرهای رفع فیلتر یوتیوب/ نان یوتیوبرهای ایرانی در روغن فیلترینگ

نوشته‌های مرتبط

طراحی پلتفرم اشتغال آنلاین در حوزه تبلیغات برای افراد معلول

۱۰ دی ۱۴۰۲

درآمد تلویزیون از پخش تبلیغات در مسابقات ورزشی سال 1403

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

نزدیک است شاخ در بیاورم! / گفت‌وگو با یاشار مشیرفر...

۶ مرداد ۱۴۰۳

82 درصد کاربران اعتباری تپسی به موقع تسویه حساب کرده‌اند

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از مردان می‌گیرند؟

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

هوش مصنوعی می‌تواند جای 99 درصد کپی‌رایترها را بگیرد/ گفت‌وگو...

۲۶ فروردین ۱۴۰۴

واکنش‌ها به اوپنینگ «یه ایران دوستش داره» / تبلیغ تهران...

۱ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات شوکه کننده در تهران / از «دنبال بابات نگرد»...

۱۹ اسفند ۱۴۰۳

تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 58,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,8K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (37)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (96)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (32)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • چند می‌گیری تبلیغ کنی؟ / پایتخت برای سیما چقدر آورده...

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (37)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (96)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (32)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا...

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را...

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

بلک فرایدی ایرانی یا بازار سیاه...

۳ آذر ۱۴۰۳