پلتفرم تخفیفان که یک سکوی عرضه خدمات فروشگاهی است، رکورد بیشترین جذب تعداد فروشگاههای حضوری و اینترنتی کشورر ا به خود اختصاص داد.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) روابط عمومی تخفیفان در گزارش اخیر خود اعلام کرده که این پلتفرم مارکتینگ توانسته بیشترین تخفیف را برای مشتریانش بگیرد و بیشترین میزان وجه را به خریداران برگرداند و البته رکورددار جذب بیشترین تعداد فروشگاههای حضوری و اینترنتی در کشور باشد.
البته این ادعا هنوز واکنش رقبای تخفیفان را در پی نداشته است و باید منتظر بمانیم تا آنها چنین ادعایی را به چالش میکشند؟ زیرا پیش از این اسنپ اعلام کرده بود که 92 درصد از سهم بازار تاکسیهای آنلاین را در اختیار دارد اما مدیرعامل تپسی، رقیب اسنپ این ادعا را قویا تکذیب کرد.
نت برگ، موپن و تخفیف کو از جمله رقبای تخفیفان هستند.
رکوردشکنی تخفیفان
تخفیفان اعلام کرده است که در بخش خدمات تخفیفی و بازگشت وجه خرید حضوری با بیش از 30 هزار فروشگاه حضوری (وندور) و در حوزه بازگشت وجه آنلاین با بیش از ۵۰۰ وبسایت همکاری میکند.
پلتفرم تخفیفان در حال حاضر در در سه بخش اصلی خدمات تخفیفی (Discount)، بازگشت وجه خرید حضوری (Offline Cashback) و بازگشت وجه آنلاین (Online Cashback) سرویس ارائه میدهد. در سرویس خدمات تخفیفی، مشتریان هنگام خرید بلیطهای مربوطه، درصدی تخفیف نسبت به قیمت واقعی دریافت میکنند که از هزینه پرداختی آنها کسر میشود.
در سرویس بازگشت وجه، مشتریان پس از هر خرید از کسبوکارهای آنلاین و حضوری طرف قرارداد تخفیفان، درصدی از مبلغ خرید خود را به صورت اعتبار در کیف پول تخفیفان دریافت میکنند. این کیف پول قابلیت نقدشوندگی، خرید مجدد از کسبوکارهای طرف قرارداد و بسیاری از موارد دیگر را داراست.