ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تخفیفان رکورد زد / بیشترین ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری

تخفیفان رکورد زد / بیشترین ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری

توسط EADNA ۳ مرداد ۱۴۰۳
۳ مرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 1FacebookTwitterPinterestWhatsapp
194

پلتفرم تخفیفان که یک سکوی عرضه خدمات فروشگاهی است، رکورد بیشترین جذب تعداد فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی کشورر ا به خود اختصاص داد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) روابط عمومی تخفیفان در گزارش اخیر خود اعلام کرده که این پلتفرم مارکتینگ توانسته بیشترین تخفیف را برای مشتریانش بگیرد و بیشترین میزان وجه را به خریداران برگرداند و البته رکورددار جذب بیشترین تعداد فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی در کشور باشد.

البته این ادعا هنوز واکنش رقبای تخفیفان را در پی نداشته است و باید منتظر بمانیم تا آنها چنین ادعایی را به چالش می‌کشند؟ زیرا پیش از این اسنپ اعلام کرده بود که 92 درصد از سهم بازار تاکسی‌های آنلاین را در اختیار دارد اما مدیرعامل تپسی، رقیب اسنپ این ادعا را قویا تکذیب کرد.

نت برگ، موپن و تخفیف کو از جمله رقبای تخفیفان هستند.

 

رکوردشکنی تخفیفان

تخفیفان اعلام کرده است که در بخش خدمات تخفیفی و بازگشت وجه خرید حضوری با بیش از 30 هزار فروشگاه حضوری (وندور) و در حوزه بازگشت وجه آنلاین با بیش از ۵۰۰ وب‌سایت همکاری می‌کند.

پلتفرم تخفیفان در حال حاضر در در سه بخش اصلی خدمات تخفیفی (Discount)، بازگشت وجه خرید حضوری (Offline Cashback)  و بازگشت‌ وجه آنلاین (Online Cashback) سرویس ارائه می‌دهد. در سرویس خدمات تخفیفی، مشتریان هنگام خرید بلیط‌های مربوطه، درصدی تخفیف نسبت به قیمت واقعی دریافت می‌کنند که از هزینه پرداختی آنها کسر می‌شود.

در سرویس بازگشت وجه، مشتریان پس از هر خرید از کسب‌وکارهای آنلاین و حضوری طرف قرارداد تخفیفان، درصدی از مبلغ خرید خود را به صورت اعتبار در کیف پول تخفیفان دریافت می‌کنند. این کیف پول قابلیت نقدشوندگی، خرید مجدد از کسب‌وکارهای طرف قرارداد و بسیاری از موارد دیگر را داراست.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغ جالب اسنپ‌فود در کرمانشاه با خورش خلال و دنده کباب و کلانه + ویدیو
  • مذاکرات نتیجه داد؛ توافق اسنپ و هکرها
  • جزئیات رفع فیلتر اینستاگرام / پیش‌بینی ایدنا محقق شد؟
  • استقبال از تبلیغات محیطی خودرو 45 / خودرو شما فروخته خواهد شد
اشتراک‌گذاری 1 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک در ایران
نوشته بعدی
نزدیک است شاخ در بیاورم! / گفت‌وگو با یاشار مشیرفر درباره تبلیغات ایرانی و بحران فقر خلاقیت

نوشته‌های مرتبط

سرمایه‌گذاری ۳ میلیون دلاری گلرنگ‌‌ ونچرز در استارتاپ شب

۲۸ آذر ۱۴۰۲

تپسل با خرید کافه‌بازار چه مسیری را از سر گرفته...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل...

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

خیز سایپا برای بازاریابی گسترده در روسیه

۲۹ آذر ۱۴۰۲

تیزر ریبرندینگ جالب آیسی مانکی برای نسل z جدید

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست...

۴ تیر ۱۴۰۳

دانلود اپلیکیشن تپسی فود / غذا چی سفارش می‌دی؟

۲۸ مهر ۱۴۰۳

افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از...

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

پربازدیدترین برندهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی + نمودار

۱۷ مهر ۱۴۰۳

کاربران پلتفرم‌های خدماتی چقدر درآمد دارند؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

باارزشترین برند هر کشور در سال...

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

فروش اسنپ به بنیاد مستضعفان تکذیب...

۱۳ آذر ۱۴۰۳

نقد تبلیغات / ویدیوی تبلیغاتی هایلایت...

۱۲ آذر ۱۴۰۳