تبلیغات محیطی همیشه با ایدههای جذاب باعث مطرح شدن برندها از یک سو و ایجاد حس خوب در شهروندان و شوق و ذوق جمعی از سوی دیگر میشوند.
به گزارش ایدنا (رسانه اقتصاد و تبلیغات ایران) به تازگی طراحی یک بیلبورد تبلیغاتی برای فیلم «گردباد» با نام اصلی Twisters واکنشهای مثبت بسیاری را در فرانسه برانگیخته است.
فیلم «گردبادها» در ابتدا با چالشهایی در زمینه تبلیغات روبرو بود. حتی پوستر این فیلم هم در لیست «بدترین پوسترهای فیلم ۲۰۲۴» قرار گرفت. اما به نظر میرسد تیم بازاریابی این فیلم با ایدههای خلاقانه خود جبران مافات کرده است. آنها با نصب بیلبوردی تعاملی در شهر پاریس، غوغا به پا کردهاند.
به نقل از اطلاعات این بیلبورد که مثل هیچ بیلبورد دیگری نیست، به گونهای طراحی شده که انگار توسط یکی از گردبادهای فیلم تخریب شده است.
پوستر فیلم به صورت وارونه نصب شده، قاب آن شکسته و سیمها از آن بیرون زدهاند. در اطراف بیلبورد هم تودههایی از ماسه انباشته شده است.
این ابتکار جالب، توجه همه رهگذران را به خود جلب میکند و به آنها یادآوری میکند که فیلم جدید گردبادها به زودی روی پرده سینماها خواهد رفت.
به نظر میرسد این استراتژی بازاریابی مؤثر بوده، چرا که تصاویر و ویدئوهای این بیلبورد در شبکههای اجتماعی دست به دست شده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.