ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

توسط EADNA ۲ مرداد ۱۴۰۳
۲ مرداد ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 3FacebookTwitterPinterestWhatsapp
14,3K

سوپر اپلیکیشن تپسی بالاخره رونمایی و آماده کار شد. از امروز دیگر رقابت اسنپ و تپسی یه به عبارت دیگر اسنپ و گلرنگ واردفاز تازه‌ای خواهد شد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) رقابت گروه صنعتی گلرنگ و اسنپ بیش از یک سال است که جدی‌تر از همیشه شده و از آخرین روزهای تیرماه با رونمایی رسمی از سوپراپلیکیشن تپسی این رقابت به جدی‌ترین حالت خود رسیده است.

این گروه صنعتی به رهبری دکتر مهدی فضلی فرزند حاج کریم فضلی بنیانگذار گلرنگ برای رسیدن به اهداف کلان خود در سطح جهانی، تلاش ویژه‌ای را آغاز کرده و در صدد است تا به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی ایرانی در ردیف سودآورترین کمپانی‌های جهان قرار بگیرد و به همین دلیل هم سرمایه‌گذاری کلانی روی برندهای خود از جمله سوپراپلیکیشن‌های حمل و نقل، ارسال غذا و … کرده است.

 

سوپراپلیکیشن تپسی

سوپر اپلیکیشن تپسی به اصطلاح قرار است به صورت B2C کار کند و به مشتریان عمومی خدمت رسانی کند. گروه گلرنگ با توجه به نیاز به تشکیل گروه از هویت جدید با عنوان گروه تپسی رونمایی کرده است. مجموعه ای که هدف راهبری، نظارت، کنترل، کمک و تسهیل گری کسب و کارهای پلتفرمی از جمله، اُکالا، اُفود، الو پیک، موتو پیک و زپ است. هدف از ایجاد گروه تپسی، یکپارچه کردن پلتفرمی زیر چتری واحد، استفاده از شبکه و زیر ساخت تپسی برای توسعه سایر کسب و کارها، استفاده از هم افزایی شرکت‌های این حوزه برای توسعه و تسریع در رسیدن به اهداف گروه در بازار کسب و کارهای پلتفرمی است.

برای دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی

سوپراپلیکیشن سیمرغ

سیمرغ که انتخاب جالب در نامگذاری دارد و متشکل از کسب‌وکارهای متعدد در گروه صنعتی گلرنگ است، مخصوص بیزنس‌ها یا کسب و کارها طراحی شده و اصطلاحا B2B است. به این معنی که همه کسب و کارهای ایران با نصب این اپلیکیشن می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین دریافت کنند.

نکته: برای دانلود سوپر اپلیکیشن سیمرغ باید منتظر ارائه این اپلیکیشن بمانیم

دانلود سوپراپلیکیشن گلرنگ من

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی دایی در جواهرات نور
  • اخراج کسب‌وکارهای ایرانی از تبلیغات محیطی؟
  • کارگاه هوش مصنوعی زاینده برگزار شد/ یک هشدار برای مدیران ارشد کسب‌وکارها
  • برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات
اشتراک‌گذاری 3 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا تکذیب کرد / حاشیه در رونمایی سوپراپلیکیشن تپسی
نوشته بعدی
تبلیغ جذاب یک فیلم سینمایی در پاریس / بیلبورد واژگون Twisters

نوشته‌های مرتبط

کارگاه هوش مصنوعی زاینده برگزار شد/ یک هشدار برای مدیران...

۲۷ آبان ۱۴۰۳

تبلیغ دو سینماگر ایرانی برای پوشاک تاناکورا ؟

۱۶ دی ۱۴۰۲

واکنش‌ها به تغییر لوگو سایپا

۱۹ آذر ۱۴۰۳

معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟

۲۴ تیر ۱۴۰۳

محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در...

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در فضای دیجیتال مارکتینگ دارد؟...

۵ دی ۱۴۰۳

سند «تبلیغات تجاری در فضای مجازی» چیست و چه تاثیری...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

رنگ سال 2025 انتخاب شد/ هیاهویی برای هیچ یا نقطه...

۱۷ آذر ۱۴۰۳

تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی

۸ آبان ۱۴۰۳

1 دیدگاه

شهناز اکبری 11 بهمن 1403 - 17:22

عالی

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

ماجرای اجلاس سران اینستاگرام چیست؟ /...

۴ مهر ۱۴۰۳

اطلاعات نمایشگاه لوازم التحریر مصلی /...

۲۳ شهریور ۱۴۰۳

هزینه رفت‌وآمد شاغلان تهرانی چقدر است؟...

۲۷ آذر ۱۴۰۳