ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا تکذیب کرد / حاشیه در رونمایی سوپراپلیکیشن تپسی

مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا تکذیب کرد / حاشیه در رونمایی سوپراپلیکیشن تپسی

توسط EADNA ۳۱ تیر ۱۴۰۳
۳۱ تیر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
241

مصطفی سیدحسینی مدیرعامل تپسی امروز ادعای اسنپ درباره سهم 92 درصدی از بازار تاکسی آنلاین را «قویا» تکذیب کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) حدود یک ماه پیش محمد خلج، مدیرعامل اسنپ اعلام کرد که این شرکت 92 درصد از بازار تاکسی‌های آنلاین کشور را در اختیار دارد. انتشار این خبر توفانی در رسانه‌های اختصاصی این حوزه ایجاد کرد اما امروز، مدیرعامل تپسی در یک نشست خبری، رقیب جدی اسنپ در این بازار، ادعای خلج را تکذیب کرد.

 

سهم 92 درصدی اسنپ از حمل و نقل آنلاین؟

محمد خلج مدیرعامل اسنپ چندی پیش با بیان این که سهم تاکسی‌های اینترنتی از کل سفرهای درون‌شهری ۵/۵ الی ۶‌درصد است، اعلام کرد: «حدود یک دهه از شروع فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در ایران می‌گذرد و همچنان می‌توان ظرفیت زیادی برای رشد سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل نسبت به سایر مدل‌های حمل‌ونقلی مانند تاکسی، مترو، اتوبوس و … متصور شد و دستیابی به این مهم نیازمند تبیین فهمی مشترک نسبت به نقش اقتصاد دیجیتال در آینده کشور است.»

او همچنین گفت: سهم اسنپ از بازار تاکسی‌های اینترنتی در کل کشور به ۹۲‌ درصد رسیده است. با این حال، به دلیل پویایی بسیار زیاد این بازار، سهم تاکسی‌های اینترنتی از کل سفرهای درون‌شهری همچنان به جایگاه اصلی خود نرسیده است و چالش‌های زیادی بر سر توسعه این مدل حمل‌ونقلی وجود دارد.

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به گلرنگ

اگرچه مدیرعامل اسنپ آمار دقیق از تعداد سفرهای درون شهری در کشور یا حتی در تهران ارائه نکرده است اما بر اساس آمارهای منتشر شده در گزارش سالانه خود اسنپ، تعداد سفرهای روزانه اسنپ، 5 میلیون بار در کل کشور بوده است. با این حساب، طبق آنچه خلج گفته است، روزانه در کل کشور حدود 5 میلیون 420 هزار سفر با تاکسی‌های آنلاین انجام می‌شود و تعداد کل سفرها با تاکسی‌های اینترنتی و غیراینترنتی در کل کشور روزانه بیش از 90 میلیون سفر است.

 

تکذیب ادعا

صبح امروز مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل تپسی در نشست خبری رونمایی سوپراپلیکیشن تپسی در واکنش به گزارش اعلامی از سوی مدیرعامل اسنپ، گفت: عزیزان سهم‌ها را اعلام کرده‌اند که هر چقدر دودوتاچهارتا و بررسی می‌کنیم با عدد ما همخوانی ندارد.

سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام تپسی و سیمرغ + دانلود

او  ادامه داد: تعداد رکوردهای اعلام‌شده در اسفندماه که بیشترین سفرها انجام می‌شود را در مقابل سفرهای خود گذاشتیم، اما به عددی که اعلام می‌کنند، نمی‌رسیم؛ مگر اینکه اعداد کشورهای همسایه را هم جمع کرده باشند. بنابراین قویاً می‌گویم عدد ۸ درصد در مورد سهم بازار تپسی عدد صحیحی نیست.

سیدحسینی با بیان اینکه اطلاع داریم که تعداد سفرهایمان در ربع اول امسال دو برابر شده است، گفت: برای ما شفاف است این عدد را از این بازار و از رقیب گرفته‌ایم اما کماکان سهم عزیزان درحال رشد بوده و این مقداری عجیب است.
ممکن است علاقه مند باشید
  • مک‌دونالد؛ برنامه فروش 45 میلیارد دلاری در سال
  • 82 درصد کاربران اعتباری تپسی به موقع تسویه حساب کرده‌اند
  • اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی
  • تگ‌لاین زمزم در کانون انتقادها / آیا لذت و شادی با هم شعار خوبی برای برند است؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
ماجرای تبلیغات در وسط زمین فوتبال + واکنش کارشناسان
نوشته بعدی
دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

نوشته‌های مرتبط

کاهش 30 تا 40 درصدی فروش سوپرمارکت‌ها در روزهای تعطیلی

۳ دی ۱۴۰۳

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی دایی در جواهرات نور

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

بتیزینگ و بتازان! شرحی بر موج تازه کمپین‌های انتظاری

۱۷ مهر ۱۴۰۳

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی «تورش کن» اقامت 24

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

تبلیغات کدام باشگاه‌های فوتبال را ثروتمند کرده است؟

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مراقب تبلیغات درمانی در فضای مجازی باشید/ ساماندهی تبلیغات پزشکان

۵ خرداد ۱۴۰۳

جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

۲۲ مهر ۱۴۰۳

بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک در ایران

۲ مرداد ۱۴۰۳

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ...

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

تپسل با خرید کافه‌بازار چه مسیری را از سر گرفته...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تیزر ریبرندینگ جالب آیسی مانکی برای...

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

جزئیاتی از کمپین تبلیغاتی فرش بهشتی...

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در...

۵ دی ۱۴۰۳