ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » گلایه‌ها و راه‌کارهای مبتکرانه برای روشن کردن کولر در اسنپ و تپسی

گلایه‌ها و راه‌کارهای مبتکرانه برای روشن کردن کولر در اسنپ و تپسی

توسط EADNA ۲۳ تیر ۱۴۰۳
۲۳ تیر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
571

هوا خیلی گرم شده است! از حوالی ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر هوا گرم است و دم دارد، در این گرما سوار تاکسی شدن بدون روشن کردن کولر بیشتر شبیه عذاب است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) اسنپ یا تپسی گرفتن در این روزها بسیار معمول است. درست مثل روزهایی که باران و برف می‌بارد، اما در گرمای ظهر تابستان دیدن خودرویی که منتظر شماست و زیر گرمای طاقت فرسای این روزها، شیشه های پنجره را پایین کشیده، یک خبر بد به حساب می‌آید؛ این یعنی خبری از کولر نیست؟ پس کولر را برای چه ساخته‌اند؟

خیلی از سفیران اسنپ و تپسی دلایل و توجیهاتی برای روشن نکردن کولر دارند، اینکه به ماشین فشار می‌آید، کولر خراب است، فلان قطعه را باید عوض کنم و … اما در مقابل مشتریان و کاربران این دو پلتفرم هم در هوای گرم امسال راهکارهای خلاقانه و مبتکرانه‌ای پیدا کرده‌اند تا با کمترین میزان چالش و تنش، کولر خودرو درخواستی‌شان را روشن کنند.

در ادامه این راهکارها را مرور می‌کنیم:

پندار ناصری؛ کمپین منجر و متخصص تبلیغات، در صفحه لینکدین خود ایده جالبی رار مطرح کرده و نوشته: توی این هوای گرم با توجه به اینکه اکثر سفیر ها کولر ندارن یا نمیزنن اسم پروفایلتونو میتونید بذارید «لطفا اگر کولر ندارید لغو کنید 😊 »
اینطوری همش نیاز نیست زنگ بزنید بگید آقا کولرتون درسته ؟ اگر نیست لغو کنید و الی آخر… جالب اینجاست که چندتا از سفیرا از این اسم خوششون هم اومد گفتن با حاله…

امید روشنی مقدم هم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشته: تپسی در حین سفر از مسافرانش درباره تهویه خودرو نظرسنجی می‌کند اما اسنپ خیلی برایش مهم نیست. به نظرم می‌توان پس از سفر اگر راننده کولر را روشن نکرده باشد، از پشتیبانی اسنپ بخواهید که سفرهای شما را در دسترس این راننده قرار ندهد. اما بهترین کار این است که ابتدا با راننده در میان بگذارید و اگر پاسخ منفی گرفتید یا گفت‌وگوی‌تان محترمانه پاسخ داده نشد، در میانه سفر به پشتیبانی اعلام خطر کنید!

 

مهشاد شارع الاسلام متخصص سئو و مدیر محتوا هم در لینکدینش نوشته:

بالاخره Snapp! هم یه همچین آپشنی رو گذاشت.

امیدوارم در پیگیری به جواب های “خیر” واقعا بررسی های لازم انجام بشه. میگم آقا لطفا کولر رو روشن کنید، یکی میگه خرابه، یکی میگه الان ترافیک نیست، یکی میگه اگه روشن کنم به ۱۰ جای مختلف ماشین آسیب وارد میشه و باید پول اونا رو اسنپ بهم بده تا روشن کنم. میفهمم هزینه های زندگی زیاده، اما کولر روشن کردن اونقدری بنزین مصرف نمیکنه!
لااقل برای سلامتی و حال خوب خودتون کولر بزنید، خودتون واقعا حالتون بد نمیشه از گرمای ساعت ۱۲ ظهر و آفتابی که تو ماشین میاد؟ بعد با این گرما، هزار برابر خسته تر و با حال بد باید برید پیش زن و بچه هاتون و حال اونا رو خواسته ناخواسته خراب می‌کنید.
واقعا اگر به فکر مسافر نیستید، به فکر حال خوب خودتون باشید.

 

سارا رحیم‌پور؛ مدیر ارشد مارکتینگ هم در صفحه لینکدینش نوشته:

ساعت ۱۱ صبح برای یک مسیر ۴۰ دقیقه ای #تپسی گرفتم
با اینکه اسنپ ارزونتر بود، ترجیح دادم از #تپسی استفاده کنم چون ادعای انجام زیر ساخت و اقدامات قوی در جهت استفاده از کولر توسط سفیران حجم بالای محتواهای سوشال رو در‌بر گرفته!
سفیر رسید و کولرش خاموش بود، گفتم آقا کولر دارید؟ اگر ندارید خواهشا بگید الان من کنسل کنم هوا گرمه حالم بد میشه!
گفت نه خانم هست بیا.
بماند که نصف مسیر رو در حال شکایت بود کار در #تپسی نمیصرفه هفته ی پیش به خاطر تپسی تسمه تایم پاره کردم و فلان و بهمان!
به محض ورود به اتوبان و جایی که مطمئن بود دیگه لغو نمیکنم کولر رو خاموش کرد با این که کاملا کولر داشت عادی کار میکرد.
و من الان در ترافیک ورودی مدرس به همت غرب، از گرما واقعا حالم بده!
تپسی جان ممنون از اقدامات بجا و تاثیرگذارت واقعا!!!

 

نگار صبوری‌فر کارشناس محتوا نیز در صفحه لینکدینش نوشته:
من به واسطه ی شاغل و دانشجو بودنم،
تقریبا چندساله هرروز از اسنپ و تپسی استفاده میکنم!
روی صحبت من هم با راننده های هر دو اپلکیشن هست، چون حقیقتا تفاوتی برام نداشتن، راننده های بزرگواره هر دو یا کولرشون خرابه، یا سوخته، یا تسمه‌ش بریده، امروز در اوج گرما سوار ماشین شدم و تا درو بستم حتی دستگیره ی پنجره هم پرت شد!اجزای ماشین بازور کنار هم قرار گرفته بودن بتونن یه حرکتی کنن و شکل ماشین بشن! یعنی هیچ نظارتی رو این قضایا نیست؟ فقط گواهینامه و کارت ملی داشتن برای راننده ی شما شدن کافیه؟؟!!!
من گرونی و سختی کار راننده ها و …
همرو درک میکنم ولی همونطور که همه ی ما در قبال شغلمون یه سری وظایف داریم و یه سری موارد بیس کارمونه و بهش مسئولیم و هزار مدل مصاحبه و سنجش میشیم برای ورود به کار، شخصی هم که راننده بودن رو انتخاب میکنه باید از حداقل های شغلش بهره‌مند باشه!
شخصاً خود من، گرما رابطه ی مستقیم با حوصله و اعصابم داره، با این کرایه هایی که پرداخت میکنیم و معجزه ی قرن شده، تو ترافیک و گرما نباید با اعصاب خورد و انرژی تحلیل رفته برسیم محل کار و تحصیلمون و روزمونو با کلافه‌گی شروع کنیم! شما دختر بودن ما و استفاده از مقنعه و مانتو رو هم بچسبون کُج این ماجرا….
اسنپ و تپسی عزیز Snapp! TAPSI
اُمیدوارم تدابیر بهتری برای سنجش کیفیت ماشین هاتون،راننده هاتون و سفرهاتون بی‌اندیشید و به انحصار بازار دلخوش نباشید!

 

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • معروف‌ترین رقابت‌های تبلیغاتی در دنیای بازاریابی
  • واکنش‌ها به تبلیغات بیمه بازار با طرح گلس شیشه شکسته/ خلاقانه یا کپی کاری؟
  • تبلیغ جالب اسنپ‌فود در کرمانشاه با خورش خلال و دنده کباب و کلانه + ویدیو
  • گلرنگ تپسی را خرید
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تپسی رکورد 13 میلیون نصب در کافه بازار را شکست
نوشته بعدی
معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟

نوشته‌های مرتبط

فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد...

۱ اسفند ۱۴۰۳

دومین رویداد برندکارفرمایی برگزار می‌شود / سالن ضرغام کجاست؟

۲۴ آذر ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تبلیغات بیمه بازار با طرح گلس شیشه شکسته/...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

1000 شعبه جدید مک دونالد در چین

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل و مقایسه دوایده معروف در تبلیغات محیطی

۴ خرداد ۱۴۰۴

درآمد فصلی Apple به آستانه 120 میلیارد دلار رسید

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

«اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

عزم تپسی‌ برای شکست اسنپ/ رسوندن کباب و پاستا به...

۱۴ مهر ۱۴۰۳

سرمایه‌گذاری 235 میلیارد تومانی دیجی‌کالا روی «میاره»

۲۰ آبان ۱۴۰۳

تصمیم فولکس‌واگن برای کاهش 20 درصدی هزینه کارکنان

۱۹ آذر ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,2K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

پایان تلخ توشیبا / برند ژاپنی...

۲۹ آذر ۱۴۰۲

همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

برگزاری «قند پارسی» با رویکرد تبلیغات

۱۱ دی ۱۴۰۲