ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » شرایط و مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه الکامپ + راهنمای ساده

شرایط و مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه الکامپ + راهنمای ساده

توسط EADNA ۱۰ تیر ۱۴۰۳
۱۰ تیر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
421

نمایشگاه الکامپ به یکی از پاتوق‌های اصلی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نو تبدیل شده است، اما برخی از کارآفرینان و سازمان‌ها هنوز از شرایط آسان و مقدمات و مدارک لازمبرای حضور در این رویداد با خبر نیستند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) شرایط شرکت در این نمایشگاه با توجه به این که عمده مخاطبانش استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نو هستند، آسان است و نیاز به مقدمات و طی بروکراسی‌های معمول ندارد. مراحل زیر را بخوانید و ثبت نام را انجام دهید:

 

راهنمای ثبت نام در نمایشگاه الکامپ

چگونه در نمایشگاه الکامپ شرکت کنیم؟

ابتدا باید وارد سایت نمایشگاه شوید: سایت نمایشگاه اینجاست

پس از ورود به سایت در نوار ابزار زیر هدر، تبی به نام ثبت نام وجود دارد. روی ثبت نام کلیک کنید و وارد سامانه ثبت نام شوید.

پس از ورود به سامانه ثبت نام اگر پیش از این عضویت داشته اید، با اضافه کردن نام کاربری و رمز ورود وارد سامانه شوید اگر ثبت نام نکرده اید، روی «ثبت نام» کلیک کنید.

پس از این مرحله به پنجره‌ای هدایت می‌شوید که باید اطلاعات خود و کسب و کارتان را در ان بنویسید. نگران نباشد اطلاعات عجیب و غریبی از شما نمی خواهد و قرار نیست همه اطلاعات خواسته شده را بنویسید. سپس درخواست حضور در نمایشگاه را ثبت می‌کنید.

شرایط ثبت نام در الکامپ

به زبان ساده و از قول کسانی که ثبت نام کرده اند می نویسیم.

  1. الکامپ یکی از نمایشگاه‌هایی است که شرکت در آن سخت نیست.
  2. شرکت در الکامپ نیازی به ثبت شرکت، اینماد، ساماندهی و هیچ مجوز دیگری ندارد.
  3. میگویید که من فلان سایت هستم یا فلان کسب‌وکار هستم می‌خواهم کارم را شروع کنم و در نمایشگاه شرکت کنم.
  4. حتی اگر درآمد هم نداشته باشید و نوپا باشید، می‌توانید غرفه استارتاپی بگیرید.
  5. مجری‌های برگزاری هر نمایشگاه متفاوت هستند و بالطبع قوانین آن‌هم متفاوت خواهد بود.
  6. برای شرکت در نمایشگاه الکامپ، از شما یک چک برای ضمانت و یک سری تعهدات به‌صورت قرارداد از شما می‌گیرند. بعد از نمایشگاه الکامپ هم چک ضمانت را به شما برمی‌گردانند.
  7. یک سری توافقات هم هست که به شما می‌دهند تا امضاء کنید.
  8. شرکت در الکامپ، هیچ مجوزی نیاز ندارد. حتی نیاز به ثبت شرکت هم نیست. همچنین می‌توانید به‌صورت حقیقی هم شرکت بکنید.
  9. هیچ‌کدام از این کارهایی که شما انجام دادید، برای شرکت در نمایشگاه الکامپ نیاز نبود.
  10. می‌توانستید بروید و درخواست دهید، به شما غرفه می‌دادند و کارتان را شروع می‌کردید.
ممکن است علاقه مند باشید
  • نمایشگاهی بی‌رمق در کنج برج میلاد / سومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس (iranITEX) افتتاح شد
  • ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما را گرفت
  • همه چیز درباره اسنپ پی و آن یک ساعت و 13 دقیقه / بلک فرایدی ایرانی چگونه گذشت؟
  • نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تجربه‌های جالب مارکتینگ و تبلیغات؛ تینا شاهین
نوشته بعدی
پایان دوران موفرفری‌ها در تبلیغات ایران؟

نوشته‌های مرتبط

جالب‌ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران

۱ خرداد ۱۴۰۳

تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران

۶ تیر ۱۴۰۳

ماجرای اجلاس سران اینستاگرام چیست؟ / یک شوخی یا نشست...

۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

۱ خرداد ۱۴۰۳

پرتال‌های بصری میان‌شهری و آینده تبلیغات در جهان + ویدیو

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

۱۸ مرداد ۱۴۰۴

X نمی‌میرد؛ رابطه دوستانه و حیاتی تخیل با استراتژی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

روندهای تبلیغات تجاری در سال 2025 / هوش مصنوعی در...

۱۰ دی ۱۴۰۳

رفع فیلتر اینستاگرام از آبان حقیقت دارد؟ افزایش دو برابری...

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی دایی در جواهرات نور

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

لینک داخل متن را کلیک کنید

۱ خرداد ۱۴۰۱

2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳