ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » نمایشگاه الکامپ چیست و چگونه برگزار می‌شود؟ + آدرس محل برگزاری

نمایشگاه الکامپ چیست و چگونه برگزار می‌شود؟ + آدرس محل برگزاری

توسط EADNA ۹ تیر ۱۴۰۳
۹ تیر ۱۴۰۳ 2 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
2,7K

نمایشگاه الکامپ که کوتاه شده عنوان نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی است، از صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شده است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ با شعار عجیب «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» آغاز به کار کردهو تا 12 تیرماه یعنی سه روز دیگر به کار خود ادامه خواهد داد.

برخی مخاطبان این صنایع، در واکتش به النتخاب شعار یاد شده موضع گیری های انتقاد کرده‌اند. شعاری که واقع بینانه نیست، جذابیت ندارد و گویی نافی دیگر انواع فعالیتی های اقتصادی یعنی فعالیت های غیردیجیتالی است.

الکامپ امسال از نظر کمّی، رشد فزاینده‌ای داشته و در فضایی بیش از ۵۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود. الکام استارز، الکام پیچ، تینواستارز، توان‌تک، الکام‌تاکز جزو بخش‌های اصلی الکامپ ۲۷ هستند. همچنین این نمایشگاه در سالن‌های ۳۸ و «خلیج فارس» نمایشگاه میزبان نمایندگان کشورهای خارجی خواهد بود. روسیه، کره جنوبی، آلمان، تایوان، سوریه، چین، پاکستان و ترکیه از جمله کشورهای حاضر در این دوره از نمایشگاه هستند.

شرایط و مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه الکامپ + راهنمای ساده

بیش از ۵۰۰ شرکت و تیم‌ استارتاپی و ۹ پارک علم‌ و فناوری در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه مجموعه‌های استارتاپی و شرکت‌های فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند.

رویکرد نمایشگاه امسال

رویکرد بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) این است که بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود. بخش عمده‌ای از سرمایه در صنایع قدیمی‌تر هزینه شده و برگزاری این نمایشگاه بستری را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران بخشی از سرمایه خود را به سمت استارتاپ‌های جدید هدایت کنند.

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ

از 9 تا پایان روز 12 تیرماه

آدرس محل برگزاری نمایشگاه الکامپ

آدرس دقیق نمایشگاه بین المللی تهران در جنب بزرگراه چمران جنوب به شمال ، بعد از پل یادگار امام ، خیابان سئول قرار گرفته است.

 

 

چه کسانی به نمایشگاه الکامپ آمدند؟

در این دوره از الکامپ شرکت‌های متعددی که در حوزه صنایع الکترونیکی و صنایع پیرامونی فعال هستند، حضور دارند.

منظور از صنایع پیرامونی رسانه، شرکت‌های میانجی و خدمت گزاران حوزه‌های مالی است.

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • سند «تبلیغات تجاری در فضای مجازی» چیست و چه تاثیری بر دیجیتال مارکتینگ دارد؟
  • «قانون تبلیغات» به‌روزرسانی می‌شود
  • چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از مردان می‌گیرند؟
  • لینک داخل متن را کلیک کنید
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران
نوشته بعدی
تجربه‌های جالب مارکتینگ و تبلیغات؛ تینا شاهین

نوشته‌های مرتبط

راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن +...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

انتقاد مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد از افزایش اجاره بیلبوردها

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی دایی در جواهرات نور

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟

۲۴ تیر ۱۴۰۳

واکنش پلیس راهور به تبلیغات فروش خودروهای گذرموقت

۱۱ دی ۱۴۰۲

چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/ گزارش داغ تپسل در...

۱۶ مرداد ۱۴۰۳

اطلاعات نمایشگاه لوازم التحریر مصلی / ساعات بازدید + جزئیات...

۲۳ شهریور ۱۴۰۳

انتقاد از بازارسازی برای کتاب‌های زیرپله‌ای در پلتفرم‌های آنلاین

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست مشترک تاجران ایران و روسیه با محوریت هوش مصنوعی

۱۱ آذر ۱۴۰۳

2 دیدگاه

علی 9 تیر 1403 - 22:24

لطفا توضیح بدید شرایت ورود و حضور به عنوان بازدید کننده به چه صورت هست ؟

پاسخ
1 10 تیر 1403 - 10:54

سلام بله حتما
در لینک زیر راهنما و شرایط ثبت نام نوشته شده
https://eadna.ir/2024/06/30/16329653/

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 63,6K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,2K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,4K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (264)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴
  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (264)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

طراحی پلتفرم اشتغال آنلاین در حوزه...

۱۰ دی ۱۴۰۲

ضرورت تثبیت جایگاه انرژی ایران در...

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴