ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست + عکس

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست + عکس

توسط EADNA ۴ تیر ۱۴۰۳
۴ تیر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
297

هرسال کمپین‌های تبلیغاتی بسیاری در سراسر جهان طراحی و اجرا می‌شوند و در این میان شما محدودی از آنها موفق می‌شوند تا نظر مخاطبان را در جهان به خود جلب کنند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در سال 2024 و در واقع در 6 ماه یابه تعبیری 27 هفته‌ای که از این سال گذشته، برندهای بزرگ تجاری جهان کمپین‌های خلاقانه و مختلفی را طراحی و اجرا کرده‌اند که در همین مدت زمان کوتاه نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اگرچه هنوز تا پایان سال جاری میلادی زمان نسبتا زیادی باقی مانده اما استقبال گسترده از این کمپین‌های تبلیغاتی و شمار بالای بازدید از انها در پلتفرم‌های مختلف، باعث شده تا رسانه‌ها عنوان بهترین کمپین‌های تبلیغاتی 2024 را برایشان انتخاب کنند.

فهرست مطالب

1. Refill & Renew – Germaine de Capuccini
2. مراقبت یعنی دنیا – فیلیپس
3. منو بازیافت کن – کوکاکولا
4. زباله های الکترونیکی شما بی مصرف نیست – Dell
5. 80 درجه سانتی گراد – نسکافه

 

مقدمه

در سال 2024 کمپین های تبلیغاتی بسیار زیادی برگزار شد. مرور این کمپین‌ها نشان می‌دهد که مراقبت از محیط زیست و حیات انسانی به جریان اصلی تبلیغات برندها تبدیل شده است. خواه از طریق افزایش آگاهی، دستورالعمل ها خلاقانه، یا مقابله با خطرات و … ، شرکت‌ها بر پایداری متمرکز هستند.

 

1. Refill & Renew – Germaine de Capuccini


شرکت لوازم آرایشی پرستیژ یکی از بهترین کمپین های پایداری را در سال 2024 با برند “Refill & Renew” تولید کرد. ابتکار جدید بطری های قابل شارژ مجدد سازگار با محیط زیست بسیار مورد توجه قرار گرفته استو این ابتکار به کاهش زباله های پلاستیکی کمک می کند. اما این همه چیز نیست. این شرکت همچنین برای مشتریانی که بطری های قابل شارژ را خریداری می کنند، 20 درصد تخفیف ارائه می دهد. به عبارت دیگر، برندی که خانم کارمن ویدال تأسیس کرده است، جذابیتی برای محصولش ایجاد کرده که کمتر کسی می‌تواند در مقابل آن مقاومت کند.

جالب تر این که 75 درصد از بطری‌های محصولات Germaine de Capuccini قابل بازیافت هستند و این برند دارای گواهینامه پروژه CO2 Zero است.

 

2. مراقبت یعنی دنیا – فیلیپس


فیلیپس در این کمپین درخشان بر مراقبت های بهداشتی پایدار تمرکز می کند. خب البته یکی از دلایلش هم این است که فیلیپس از بزرگترین برندهای مورد استفاده از محیط های درمانی و بیمارستانی است.کمپین «مراقبت یعنی دنیا» تعهد این شرکت به ارائه راه حل های کارآمد در مراقبت های بهداشتی را تقویت می کند. همچنین این صرفا یک تبلیغات پر زرق و برق نیست که به مسائل زیست محیطی بپردازد بدون اینکه واقعاً داده هایی برای اثبات آن داشته باشد. فیلیپس توجه را به خود جلب می کند تا به مخاطب نشان دهد که چگونه مراقبت های بهداشتی پایدار را هدایت می کند.

در همین راستا یک صفحه داده‌محور وجود دارد که اقدامات انجام شده توسط شرکت را برای ارائه یک تجربه مراقبت بهداشتی سازگارتر با محیط زیست فهرست می کند. این صفحه اینترنتی دارای پنج محصول فیلیپس است که در بیمارستان ها استفاده می شود و نشان می دهد که دقیقاً چگونه این دستگاه ها به پایدار ماندن شرایط بهداشتی وسالم کمک می کنند.

 

3. منو بازیافت کن – کوکاکولا


کمپین کوکاکولا «Recycle Me» بسیار ساده است. هدف اصلی در اینجا افزایش آگاهی است و تبلیغات هوشمند باعث می شود به آنچه که برند در تلاش است تا کانالیزه کند توجه کنید. این کمپین بر روی فضاهای DOOH و OOH متمرکز بود و در آرژانتین، برزیل و مکزیک راه اندازی شد. در واقع کمپین کوکا، لوگوی قابل تشخیص برند را نشان می دهد که البته مشخص است، مچاله شده و در فرایند بازیافت قرار گرفته است.

این کمپین بخشی از استراتژی «جهان بدون زباله» کوکاکولا است که شامل تعهدات زیست محیطی این برند می‌شود. چنان که گفته بود تا «سال 2025 تمام بسته‌بندی‌ها را 100 درصد قابل بازیافت می‌کند».

 

4. زباله های الکترونیکی شما لازم نیست هدر بروند – Dell

AD 4nXdbkEDbDywqk4 zNwRb4sY6WGgL QflJdjfpGzuPcEkWqn4 UUiBd fkhVJfh4iDYoNhPl5LUkvJVTl4B9 7 Best Sustainability Campaigns in 2024 (+7 more) - 2

دل برای کمپین زباله های الکترونیکی خود بسیار خلاق است. این کمپین که به تازگی راه اندازی شده، یک کد QR غول پیکر را در گوشه ای از خیابان سان جاسینتو در نزدیکی دفتر مرکزی کمپانی دل قرار داده است. در حالی که ممکن است شبیه یک بیلبورد کلاسیک OOH به نظر برسد، اما نکته جالب این است که کد QR از قطعات الکترونیک قدیمی ایجاد شده است. این بهترین تصویری از زباله های الکترونیکی است که می تواند وجود داشته باشد.

اما این پایان ابتکار نیست. کد QR در واقع کار می کند و کاربران را به صفحه https://dell.com/Recycle هدایت می کند که در آنجا می توانند اطلاعات بیشتری در مورد بازیافت تجهیزات الکترونیکی قدیمی خود پیدا کنند.

این واقعاً یک کمپین پایداری 360 درجه با هدف روشن، اجرای بی عیب و نقص و نتایج واقعی است.

 

5. 80 درجه سانتی گراد – نسکافه


ساده نگه داشتن پیام همیشه یک ایده عالی است. نسکافه این کار را با «دنیای خودتو بساز» انجام می دهد. طبق داده های این شرکت، مردم در هر ثانیه 5700 فنجان قهوه مصرف می کنند. این یعنی در هر سال 177 میلیارد فنجان قهوه مصرف می‌شود که برای آن انرژی بسیار زیادی مصرف خواهد شد. بسیاری از ادم‌ها آب را برای درست کردن قهوه می‌جوشانند اما نسکافه یادآوری کرده که برای لذت بردن از بهترین طعم، نیازی به 100 درجه سانتیگراد ندارید.

نسکافه در دمای 80 درجه سانتی گراد بهترین طعم را دارد و با متعهد شدن به این سطح گرما به محیط زیست کمک کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. یک ویدیوی زیبا برای همراهی با این فکر وجود دارد. نسکافه 20 درصد انرژی کمتری برای محصولش استفاده می کند.

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • ترب‌گلد؛ حاصل همکاری کاریزما و ترب/ چگونه طلای با پشتوانه بخریم؟
  • ۲۷ درصد برندهای ایرانی به تحقیقات بازار تمایل دارند
  • همکاری اسنپ و محک در نمونه‌گیری از سلول‌های بنیادی
  • تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
معرفی بهترین شرکت‌های تبلیغاتی ایران؛ آوای صدرا رسانه
نوشته بعدی
تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران

نوشته‌های مرتبط

قیمت تبلیغات در مترو 1403/ واگن زنان گران‌تر از واگن‌های...

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تغییر هویت بصری ۲۳ برند ایرانی در 1402

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

مدیرعامل آپ کناره‌گیری کرد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

دانلود اپلیکیشن تپسی فود / غذا چی سفارش می‌دی؟

۲۸ مهر ۱۴۰۳

افشای الگوریتم گوگل برای رتبه بندی و سئو محتوا +...

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

«اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

گزارش تپسل؛ ۱۰ میلیارد نمایش تبلیغات در بلک فرایدی

۱۷ آذر ۱۴۰۲

بهترین آژانس‌های تبلیغات محیطی ایران / 5 شرکت تبلیغاتی برتر

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

هزینه رفت‌وآمد شاغلان تهرانی چقدر است؟ دیجیکالا و اسنپ در...

۲۷ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره وزیران پزشکیان /...

۹ مرداد ۱۴۰۳

سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود

۱۶ دی ۱۴۰۲

چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/...

۱۶ مرداد ۱۴۰۳