ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » معرفی بهترین شرکت‌های تبلیغاتی ایران؛ آوای صدرا رسانه

معرفی بهترین شرکت‌های تبلیغاتی ایران؛ آوای صدرا رسانه

توسط EADNA ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
447

بهترین شرکت تبلیغاتی ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه شاخص‌هایی برای تعیین سطح کیفی شرکت‌ها و عملکردشان وجود دارد؟

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در میان ده‌ها شرکت تبلیغاتی فعال در کشور، شمار محدودی دسترسی و توان برگزاری کمپین‌های ملی و سراسری تبلیغاتی دارند و بیشتر دیگر شرکت‌ها عمدتا در فضاهای دیجیتالی فعالیت دارند.

تعداد شرکت‌های فعال در کشور تا پایان سال 1402 و طبق اعلام رسانه‌ها 81 واحد بوده است. چنان که پیش تر نیز اعلام کردهبودیم ، در این سلسله گزارش ها قصد داریم تا بهترین شرکت‌های تبلیغاتی ایران را معرفی کنیم.

 

بهترین شرکت تبلیغاتی ایران کدام است؟

بسیاری از شرکت‌ها در یک دهه اخیر و با رشد تبلیغات دیجیتالی پا به عرصه نهاده‌اند و این در حالی است که قدمت برخی شرکت‌ها به سال‌های پیش از انقلاب برمی‌گردد. در این میان شماری از شرکت‌ها نیز بر اساس دانش و تجریه سال‌های دور و با روزآمدسازی این تجارب در دهه 80 فعالیت خود را آغاز کردند و توانستند فضای تبلیغاتی ایران را تغییر دهند، یکی از این گونه شرکت‌ها موسسه آوای صدرا رسانه است.

آوای صدرا رسانه در زمینه تبلیغات محیطی فعالیت گسترده دارد و همچنین در حوزه تبلیغات دیجیتالی، برندینگ و تبلیغات رادیو و تلویزیونی نیز فعال است.

 

درباره آوای صدرا رسانه

 

استخدام منشی مدیر عامل در موسسه آوای صدرا رسانه در محدوده یوسف آباد تهران - «ای استخدام» - kvrocy

امتیاز از 100: 91

مقدمه

موسسه آوای صدرا رسانه از معتبرترین شرکت‌های تبلیغاتی ایران است که در سال 1382 فعالیت خود را در تهران آغاز کرد. این شرکت اولین و تنها شرکت دانش بنیان حوزه تبلیغات در ایران است. آوای صدرا رسانه در میان فعالان صنعت تبلیغات ایران به یک مجموعه نوآور، روزآمد و مولد شناخته می‌شود که بسیاری از سازه‌های جدید و مدرن تبلیغات محیطی را وارد ایران کرده و یا بر اساس متدهای روز جهان طراحی، اجرا و راه اندازی کرده است.

 

مدیر آوای صدرا رسانه

در این موسسه خانم فاطمه قبادی از پیشکسوتان تبلیغات ایران، ریاست شورای سیاست گذاری را بر عهده دارد و دکتر علیرضا ربیعی راد مدیرعامل است.

 

علیرضا ربیعی راد مدیرعامل شرکت تبلیغاتی آوای صدرا رسانه

علیرضا ربیعی راد

دکتر علیرضا ربیعی راد متولد سال 1354 در تهران است و در رشته مدیریت کسب و کار دانشنامه دکترا دارد. او همچنین نظریه‌پرداز و  تاریخ‌نگار تبلیغات در ایران است و در این راستا مقالات متعدد و گتاب‌هایی را نیز منتشر کرده که «تبلیغات در فضای باز و تفاوت‌های جنسیتی» و «تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری ایران» از آن نمونه است. علیرضا ربیعی‌راد از پیشگامان نوآوری در صنعت تبلیغات ایران به شمار می‌آید.

ربیعی راد در گفت‌وگویی با خبرگزاری خبرآنلاین گفته است: بررسی آگهی‌های تجاری نشان می‌دهد نگاه صاحبان برندها و طراحان آگهی‌های تجاری، متناسب با سرعت تحول‌های تکنولوژیکی جهان، روزآمد نشده و ما در ایران هنوز مشکلات و نقص‌های بزرگی در حوزه «مخاطب‌شناسی»، «هدف‌گذاری»، «اثرسنجی» و «اخلاق حرفه‌ای» داریم؛ به بیان دقیق‌تر این که تنوع و تعدد مخاطبان در طراحی آگهی‌ها لحاظ نمی‌شود و فرایند اثرگذاری آگهی‌ها نیز هدف‌گذاری و مرحله‌بندی‌شده نیست.

 

افتخارات آوای صدرا رسانه

این شرکت تبلیغاتی تاکنون جوایز و افتخارات زیادی را کسب کرده است. از مهمترین این جوایز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شرکت رتبه 1 تبلیغاتی تهران در سال‌های متوالی
  2. شرکت برتر در توسعه اطلاع رسانی حوزه محیط زیست
  3. کسب جایزه شرکت برتر تبلیغاتی در 1399
  4. نخستین شرکت دانش بنیان تبلیغاتی ایران
https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/06/f3663417363c5eddf8fcaf72976420d141332644-480p.mp4

 

نشانی آوای صدرا رسانه

تهران، یوسف آباد، خیابان چهارم، پلاک 4

شماره تلفن آوای صدرا رسانه

02188970019

ممکن است علاقه مند باشید
  • تجربه‌های جالب مارکتینگ و تبلیغات؛ تینا شاهین
  • بهترین دوره‌های آموزش سئو در ایران
  • وضعیت آموزش و پژوهش تبلیغات در ایران / اعظم صوفیانی
  • چالش‌های تبلیغات محیطی در گرمای شدید تابستان
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به گلرنگ
نوشته بعدی
بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست + عکس

نوشته‌های مرتبط

تبلیغ بینابینی چیست؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و Go Slim به یک...

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در جهان + گزارش جامع...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهنمای استخدام سفیر برند + نمونه‌های موفق و ناموفق ایرانی

۵ دی ۱۴۰۲

جالب‌ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران

۱ خرداد ۱۴۰۳

راهنمای آموزش کامل ساختن ریلز اینستاگرام برای تبلیغات محصول و...

۱ اسفند ۱۴۰۲

چگونه با کمک هوش مصنوعی مهارت شغلی یاد بگیریم؟

۲۷ خرداد ۱۴۰۳

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام...

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

اهمیت استفاده از سئو و شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی رایگان...

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

چگونه یک کمپین تبلیغاتی حرفه‌ای بنویسیم ؟

۹ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و...

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

تپسل با خرید کافه‌بازار چه مسیری...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

رویکردهای جدید کپی‌رایتینگ در سال 2025...

۲۳ فروردین ۱۴۰۴