ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » لینک مستقیم هوش مصنوعی درنا / آموزش استفاده از ابزار ایرانی AI

لینک مستقیم هوش مصنوعی درنا / آموزش استفاده از ابزار ایرانی AI

توسط EADNA ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 1FacebookTwitterPinterestWhatsapp
3,4K

نخستین هوش مصنوعی ایرانی با نام درنا و از مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت در دسترس ایرانیان قرار گرفت. البته باید بگوییم که این ابزار برای عامه مردم قابل استفاده نیست و ایرانیان می‌توانند مدل زبانی درنا را در سایت‌های خود پیاده سازی کرده و از مزایای ان بهره ببرند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) نزدیک به دو سال است که ابزارهای هوش مصنوعی برای استفاده عموم در دسترس قرار گرفته‌اند و در این میان کمپانی بزرگ open ai توانسته با ارائه محصول ghatgpt بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

ابزار هوش مصنوعی چت جی پی تی تا کنون در 4 نسخه اصلی ارائه شده و نسخه اخیر آن با عنوان chatgpt4o که قابلیت تحلیل صدا و تصویر را هم دارد به تازگی به عنوان یک محصول تجاری در دسترس قرار گرفته است.

برای دریافت اطلاعات جامع در این باره می‌توانید لینک زیر را باز کنید.

نحوه استفاده یا دانلود هوش مصنوعی chat GPT-4o + آموزش تصویری

هوش مصنوعی درنا ؛ دانلود و آنلاین؟

اما در میان جنجال ابزارهای هوش مصنوعی و رقابت OPEN ai و GOOLE BARD، مهندسان و متخصصان ایرانی هم تلاش کرده‌اند تا یک ابزار هوش مصنوعی ایرانی را در دسترس عموم قرار بدهند.

این ابزار جدید هوش مصنوعی با نام درنا عرضه شده است و یک مدل زبانی با منابع اطلاعاتی بسیار گسترده است که در ادامه اطلاعات آن را مرور خواهیم کرد. این ابزار در مجموعه تحقیقات هوش مصنوعی پارت تولید شده و قرار است به زودی در دسترس همه ایرانیان قرار بگیرد. البته نسخه ارائه شده آن تنها به صورت آنلاین قابل استفاده است و هنوز اپلیکیشنی برای دانلود از سوی این مرکز معرفی نشده است.

پس شما هم تنها با ورود به سایت اختصاصی این محصول می توانید از آن استفاده کنید.

 

معرفی هوش مصنوعی درنا

درنا ۸ میلیارد پارامتری یکی از مدل‌های متعلق به گروه LLM های درنا است که با کلان‌داده‌های فارسی آموزش دیده و به توسعه‌دهندگان امکان ساخت ابزارهای هوشمند تعاملی را می‌دهد. این مدل زبانی منبع‌باز، دسترسی آسان به راهکارهای سفارشی‌سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کسب‌وکارها نیز فراهم می‌کند.

داشتن مدل زبانی بومی فارسی برای توسعه ابزارهای هوشمند تعاملی فارسی‌زبانان، نیاز مبرم توسعه‌دهندگان است و مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت برای پاسخ به این نیاز و نیز ایجاد همکاری بیشتر در زیست‌بوم هوش مصنوعی فارسی، نسخه متن‌باز مدل زبانی ۸ میلیارد پارامتری درنا را در دسترس همگان قرار داده است.

انتشار این مدل زبانی از گروه LLM های درنا به صورت منبع‌ باز از دستاوردهایی است که شرکت دانش‌بنیان پارت به پشتوانه توانایی نیروی متخصص و تجربه چندین‌ساله خود در پروژه‌های خرد و کلان متعدد کسب کرده است. این دستاورد در کنار اهداف دیگری قرار می‌گیرد که در این سال‌ها مجموعه پارت دانش‌بنیان به آن‌ها دست یافته است.

 

لینک مستقیم هوش مصنوعی درنا

درنا در اینجا در دسترس است و با کلیک بر روی این لینک می‌توانید فضای بصری سایت را مشاهده کنید اما براِ استفاده از آن باید نکاتی را یادآوری کنیم.

 

آموزش استفاده از هوش مصنوعی درنا

ورود به هوش مصنوعی درنا

برای استفاده از این هوش مصنوعی ابتدا باید وارد سایت زیر شوید

ورود به سایت درنا

دریافت لینک

سپس نشانی ای میل خود را وارد کرده و روی روی دکمه دریافت لینک کلیک می‌کنید.

در ادامه برای شما ای میلی حاوی یک لینک ارسال می‌شود که با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ آن می‌توانید وارد فضای هوش مصنوعی درنا شوید.

ثبت نام

اینجا ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری بسازید.

چت با درنا

سپس می‌توانید با تعیین یک فضای اختصاصی برای خود، از این ابزار هوش مصنوعی استفاده کنید.

 

معرفی مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت

مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت، در نقش بازوی هوشمند «شرکت دانش‌بنیان پردازش اطلاعات پارت» فعالیت می‌کند. «شرکت دانش‌بنیان پارت» در حال حاضر به پشتوانۀ بیش از ۱۰۰۰ سرمایۀ انسانی که در مراکز این شرکت در شهرهای مختلف فعالیت می‌کنند، به بزرگ‌ترین مجموعۀ دانش‌بنیان هوش مصنوعی در کشور تبدیل شده است. مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت از زمان تولدش تا امروز کوشیده به بسیاری از افراد و کسب‌وکارها کمک کند تا فرایندهای زندگی و کسب‌وکارشان را هوشمند کنند

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در ایران
  • بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین تبلیغات ایران / گفت‌وگو با ندا شریفی رئیس هیات مدیره فراتصویر مهام
  • افزایش 19 درصدی قیمت در تبلیغات کلیکی گوگل
  • نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و Go Slim به یک ضرب‌المثل ایرانی
اشتراک‌گذاری 1 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
بهترین آژانس‌های تبلیغات محیطی ایران / 5 شرکت تبلیغاتی برتر
نوشته بعدی
جشنواره شیرهای کن Cannes Lions چیست ؟ / رقابت تبلیغاتی ایده‌های خلاقانه

نوشته‌های مرتبط

رکود گسترده برندهای برتر جهان در 2023

۲۰ آذر ۱۴۰۲

ترندهای بازاریابی محتوا در سال 2024

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات زیر مجموعه معاونت مطبوعاتی شد؟

۱۸ آذر ۱۴۰۲

نزدیک است شاخ در بیاورم! / گفت‌وگو با یاشار مشیرفر...

۶ مرداد ۱۴۰۳

تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

عجیب ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش مارکترهای ایرانی به اتفاقات دنیای برندینگ و تبلیغات /...

۱۶ شهریور ۱۴۰۴

چگونه برای کودکان تبلیغ تجاری طراحی کنیم؟ تجربه‌ برندهای بزرگ...

۲۷ آبان ۱۴۰۳

نقش رپورتاژ آگهی در تبلیغات؛ چگونه موثر تبلیغ کنیم؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/...

۶ مهر ۱۴۰۴

راهنمای استخدام سفیر برند + نمونه‌های...

۵ دی ۱۴۰۲

برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند...

۲۵ آذر ۱۴۰۳