ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) چیست؟

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) چیست؟

توسط EADNA ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
297

انجام یک پروژه یا یک عملیات و دسترسی به اهداف را چگونه اندازه می‌گیرید؟ KPI همان شاخص‌هایی است که کمک می‌کند تا ما درک درست‌‎تری از انجام عملکردها داشته باشیم.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع تبلیغات تجاری ایران) معیارهای KPI برنامه می‌تواند شامل نمایش‌ها، کلیک‌ها، نصب‌ها، نسبت مجدد، جلسات و رویدادهای فعال‌شده باشد که برای محاسبه بیشتر نیز استفاده می‌شوند.

 

چرا KPI ها مهم هستند؟

معیارهای KPI برنامه برای تبلیغ‌کنندگان و بازاریابان تلفن همراه به دلایل مختلف برای تعیین موفقیت یک تجارت برنامه تلفن همراه مهم هستند.

شاخص های کلیدی کلیدی بازاریابی ضروری به متخصصان در سراسر کسب و کارهای اپلیکیشن کمک می کند تا اهدافی را تعیین کنند و میزان موفقیت کسب و کار را در دستیابی به آنها بسنجند. با ایجاد مجموعه‌ای واضح از KPI، کسب‌وکارهای اپلیکیشن می‌توانند به توسعه‌دهندگان، بازاریابان، مدیران محصول و دیگر متخصصان کمک کنند تا بفهمند روی چه چیزی باید کار کنند یا چه چیزی را باید بهبود بخشند.

KPIها بخش مهمی از بهبود مکرر عملکرد برنامه و کمپین های بازاریابی تلفن همراه هستند. بررسی و زمینه‌سازی KPIها مانند حفظ و طول عمر کاربر در کنار کمپین‌هایی که آنها را به دست آورده‌اند، به یک کسب‌وکار کمک می‌کند تا تشخیص دهد که در کجا می‌توان بهبود پیدا کرد، مانند تجربه کاربری یک برنامه یا عملکرد کمپین.

 

معیارهای KPI و تنظیم

سرویس KPI Adjust به طور خاص برای کمک به کسب و کارها در ردیابی، تجزیه و تحلیل و پاسخ به KPIهای خاص ایجاد شده است.

این سرویس از یک pull API برای کشیدن مجموعه داده های Adjust از داشبورد برای اهداف داخلی استفاده می کند. این به بازاریابان کمک می کند تا به اطلاعات دقیق در مورد عملکرد یک برنامه یا کمپین های تبلیغاتی مرتبط با آن دسترسی داشته باشند، قبل از اینکه به آنها اجازه دهد از آن برای اهداف بی شماری (مانند تقسیم بندی داخلی، پشتیبانی از تحقیقات اضافی یا کمک به گزارش دقیق عملکرد) استفاده کنند.

kpi چیست؟ آموزش روش استفاده برای مبتدی ها - هنر فردی

این سرویس به بازاریابان اجازه می‌دهد تا سه نوع تماس برقرار کنند که هر کدام KPIهای کمی متفاوت برای نظارت ارائه می کنند.

اولین مورد جستجوی کلی است که معیارهایی مانند کلیک‌ها، جلسات و نصب‌ها و همچنین سایر معیارهای مربوط به بازگردانی و تقلب را مشخص می‌کند. دوم تماس رویدادها است که ارقام مربوط به نرخ تکمیل رویدادهای درون برنامه ای مانند خرید یا ثبت نام را نشان می دهد. سومین پرس و جو فراخوانی گروه‌ها است که به بازاریابان اجازه می‌دهد داده‌های متصل به گروه‌ها و بخش‌های خاص را استخراج کنند.

با استفاده از سرویسی مانند این در کنار یک طرح بازاریابی موبایلی که به دقت در نظر گرفته شده است – به ویژه طرحی که KPI را برای نظارت دقیق انتخاب کرده است – بازاریابان باید بتوانند به درستی عملکرد برنامه و کمپین های بازاریابی آن را نظارت، ارزیابی و واکنش نشان دهند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • بهترین تبلیغات خلاقانه جهان / تبلیغ یا اثر هنری؟
  • چه نوع تبلیغاتی روی نسل زد تاثیرگذار است؟
  • ۲۷ درصد برندهای ایرانی به تحقیقات بازار تمایل دارند
  • چگونه توجه رهگذران را با تابلو مغازه جلب کنیم؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تبلیغات چیست؟ تفاوت‌ها و هم‌سویی‌های تبلیغات تجاری، فرهنگی و سیاسی
نوشته بعدی
تبلیغ بینابینی چیست؟

نوشته‌های مرتبط

نقد و بررسی فضای تبلیغاتی کشور در همایش فناوری و...

۱۹ آذر ۱۴۰۲

نقش رپورتاژ آگهی در تبلیغات؛ چگونه موثر تبلیغ کنیم؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲

راهنمای شکار نهنگ در Google Ads / چگونه بهترین نتیجه...

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

معرفی بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران؛ کانون ایران نوین

۲۷ خرداد ۱۴۰۳

آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟ برندهایی که به گلرنگ...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

آیا ناتکوین و تپسواپ و … قابل اعتماد هستند؟ +...

۱۶ خرداد ۱۴۰۳

معرفی بهترین دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران /...

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

گزارش تپسل؛ ۱۰ میلیارد نمایش تبلیغات در بلک فرایدی

۱۷ آذر ۱۴۰۲

واکنش‌ها به اوپنینگ «یه ایران دوستش داره» / تبلیغ تهران...

۱ آبان ۱۴۰۳

رازگشایی از بزرگترین چالش لینکدین فارسی/ «بوردیم» چگونه برنده رقابت...

۲۱ آبان ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

بتیزینگ و بتازان! شرحی بر موج...

۱۷ مهر ۱۴۰۳

پرتال‌های بصری میان‌شهری و آینده تبلیغات...

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

طلاق سلبریتی‌‌ها و تبلیغات تجاری در...

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳