انتشار طرحهای جدید کمپین تبلیغاتی کالین در سطح شهر تهران با واکنشهای مختلفی روبرو شده و حاشیههای قابل توجهی ایجاد کرده است.
به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران) محصولات کالین که از محصولات شرکت درین پودر است به تازگی طرحهای جدیدی را روی بیلبوردهای سطح شهر تهران اکران کرده است. این طرحها با شعار «کالین باشه، تو هم باشی» در معرض تماشا قرار گرفته . تصویر دو مرد جوان را نمایش میدهد که با لباسهای رسمی گویی در جشنی در کنار هم هستند.
این شرکت در معرفی کمپین خود نوشته: «کالین باشه، تو هم باشی. آرزوی ما، بودن تو کنار کسانیه که دوستشون داری. از ۱۶ خرداد تا ۱۶ تیر تو کمپین ما شرکت کن تا کالین هم آرزوی تو رو تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برآورده کنه!»
برخی کاربران لینکدین و اینستاگرام و دیگر شبکههای اجتماعی این تصویر را نقد کرده و معتقدند که چنین تبلیغی، خواسته یا ناخواسته سویههای غیراخلاقی دارد.
این در حالی است که برخی دیگر از کاربران شبکههای اجتماعی با تاکید بر روی نام برند «کالین» که به معنی قدرت، کوه و مردانگی است تلاش کردهاند تحلیلی متفاوت ارائه دهند.
به نظر میرسد با افزایش حاشیه مجموعه کالین نیز تصویری از یک خانواده را جایگزین طرح دو مرد جوان کرده است. اگر این موضوع درستباشد، در تصویر جدید یک زوج جوان در کنار فرزند خرسالشان دیده میشوند.