ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » کمپین تبلیغاتی کالین با شعار «کالین باشه تو هم باشی» و دو مرد جوان حاشیه ساز شد

کمپین تبلیغاتی کالین با شعار «کالین باشه تو هم باشی» و دو مرد جوان حاشیه ساز شد

توسط EADNA ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
521

انتشار طرح‌های جدید کمپین تبلیغاتی کالین در سطح شهر تهران با واکنش‌های مختلفی روبرو شده و حاشیه‌های قابل توجهی ایجاد کرده است.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران) محصولات کالین که از محصولات شرکت درین پودر است به تازگی طرح‌های جدیدی را روی بیلبوردهای سطح شهر تهران اکران کرده است. این طرح‌ها با شعار «کالین باشه، تو هم باشی» در معرض تماشا قرار گرفته . تصویر دو مرد جوان را نمایش می‌دهد که با لباس‌های رسمی گویی در جشنی در کنار هم هستند.

این شرکت در معرفی کمپین خود نوشته: «کالین باشه، تو هم باشی. آرزوی ما، بودن تو کنار کسانیه که دوستشون داری. از  ۱۶ خرداد تا ۱۶ تیر تو کمپین ما شرکت کن تا کالین هم آرزوی تو رو تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برآورده کنه!»

برخی کاربران لینکدین و اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی این تصویر را نقد کرده و معتقدند که چنین تبلیغی، خواسته یا ناخواسته سویه‌های غیراخلاقی دارد.

این در حالی است که برخی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر روی نام برند «کالین» که به معنی قدرت، کوه و مردانگی است تلاش کرده‌اند تحلیلی متفاوت ارائه دهند.

به نظر می‌رسد با افزایش حاشیه مجموعه کالین نیز تصویری از یک خانواده را جایگزین طرح دو مرد جوان کرده است. اگر این موضوع درستباشد، در تصویر جدید یک زوج جوان در کنار فرزند خرسالشان دیده می‌شوند.

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد
  • رازگشایی از بزرگترین چالش لینکدین فارسی/ «بوردیم» چگونه برنده رقابت دیوار و آچاره شد؟
  • اما و اگرهای یک ایده یا یک نظریه؟ / «انسان ایرانی و تکرار و توالی تبلیغ» در ترازوی سنجش
  • تیزر ریبرندینگ جالب آیسی مانکی برای نسل z جدید
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام اجرای کمپین‌های تبلیغات محیطی
نوشته بعدی
تبلیغات چیست؟ تفاوت‌ها و هم‌سویی‌های تبلیغات تجاری، فرهنگی و سیاسی

نوشته‌های مرتبط

گلایه‌ها و راه‌کارهای مبتکرانه برای روشن کردن کولر در اسنپ...

۲۳ تیر ۱۴۰۳

همکاری تولیپس و مات برای حضور در بازار جهانی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات غلط، مردم را به لبنیات بی‌اعتماد کرد ؟

۹ بهمن ۱۴۰۲

هشدار بانک ملت درباره کلاهبرداری با تبلیغات وام

۱۳ دی ۱۴۰۲

سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام تپسی و سیمرغ +...

۴ خرداد ۱۴۰۳

گلرنگ به دنبال خرید کل سهام تپسی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا و اسنپ تا دیوار...

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

فروش اسنپ به بنیاد مستضعفان تکذیب شد

۱۳ آذر ۱۴۰۳

واکنش‌ها به اوپنینگ «یه ایران دوستش داره» / تبلیغ تهران...

۱ آبان ۱۴۰۳

آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

هواوی با بنز و فولکس واگن...

۲۱ آذر ۱۴۰۲

از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری...

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید

۱۵ فروردین ۱۴۰۳