ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » اخبار تبلیغات تجاری را از کجا دنبال کنیم؟ / جدول 5 سایت خبری تبلیغات در ایران

اخبار تبلیغات تجاری را از کجا دنبال کنیم؟ / جدول 5 سایت خبری تبلیغات در ایران

توسط EADNA ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
250

تبلیغات در ایران سال‌هاست که به عنوان یک حوزه اختصاصی منحصربفرد شناخته می‌شود و بر همین اساس حوزه‌های خبری متفاوتی هم در این باره شکل گرفته و سایت‌های خبری متعددی اخبار تبلیغات ایران را در ابعاد مختلفی پوشش می‌دهند.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران) رسانه‌های خبری در ایران تعدد بالایی دارند، در ده سال گذشته نیز حوزه‌های خبری این سایت‌ها تخصصی‌تر شده و در حوزه تبلیغات نیز سایت‌های خبری متعددی پا گرفته‌اند.

در این مدت بسیاری از رسانه‌های خبری تبلیغات، آغاز به کار کرده، شناخته شده و متاسفانه به دلایل متعددی از جمله عدم هماهنگی با تحولات تکنولوژیک این حوزه مجبور به توقف فعالیت شده‌ یا از اولویت بنیانگزاران خارج شده‌اند.

ایدنا به عنوان یک رسانه اختصاصی در حوزه تبلیغات تجاری در ایران که از اردیبهشت ماه سال 1403 به صورت  آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است، بنا دارد تا مروری کلی بر سایت‌های خبری تبلیغات داشته باشد. این سایت خبری، تحلیلی و آموزشی بنا دارد تا مجموعه کاملی از خبرها، مقالات و محتواهای تحلیلی و آموزشی را به مخاطبان این حوزه ارائه کند و به عنوان رسانه اصلی تبلیغات تجاری ایران شناخته شود. در ادامه برخی از مهمترین سایت‌های خبری این حوزه مرور می‌کنیم.

 

5 سایت فعال تبلیغات

در انتهای گزارش نیز فهرستی از 5 سایت فعال و به‌روز خبری که به صورت اختصاصی خبرهای حوزه تبلیغات را پوشش می‌دهند، در قالب یک جدول با اطلاعات لازم ارائه خواهد شد.

 

رسانه‌های خبری تبلیغات

1- فصلنامه پارس مدیر

این فصلنامه به مدیریت آرش حبیبی به نشانی parsmodir.ir برای انتشار مقالات و گزارش‌های صنعت تبلیغات بنا نهاده شد.

سردبیر: دکتر حسین معینی (مدیریت بازاریابی)

هیات تحریریه: دکتر مریم عبدلی (مدیریت بازاریابی)، دکتر گلچین شفیعیان (مدیریت بازاریابی)، دکتر نیلوفر شافعیان (مدیریت بازاریابی)، دکتر پریا مشایخی (مدیریت بازاریابی)، دکتر مریم احمدی‌فرد (مدیریت دولتی)، دکتر مرتضی مرادی (مدیریت مالی)، دکتر مهسا رفیعی (آمار)

مدیر اجرایی: دکتر محبوبه حبیبی

مدیر فناوری اطلاعات: مریم سلاطی

 

 

2- ماهنامه نمانام

این ماهنامه نیز به مدیریت شهرام احمدی به نشانی adsplot.com برای انتشار خبرها و گزارش‌های حوزه تبلیغات تجاری در ایران بنیان گذاشته شد. البته اگرچه مجوز نمانام به عنوان ماهنامه دریافت شده اما گویا بنیان گزارانش ترجیح داده اند با راه اندازی یک وبسایتبه نام ادزپلات در حوزه فضای مجازی به کار خود ادامه دهند.

 

 

 

 

3- پایگاه خبری روزنامه نگاری الکترونیک

اگرچه عنوان اصلی این سایت متفاوت از حوزه اختصاصی اش است اما به هرحال این سایت نیز به مدیریت محمدحسن اسدی طاری راه اندازی شده و به نشانی rooznamenegarielectronic.ir فعالیت خود را از سر گرفت.

در بخش درباره ما این سایت امده است: این پایگاه اینترنتی به طور مستقل عمل نموده و هیچگونه سمت و سوی سیاسی ندارد. بنابراین تمام خدمات این پایگاه مبتنی بر رعایت عدل و انصاف ارائه شده و براساس معیارهای اخلاقی و قوانین لازم است. بدیهیست تمام تلاش ما بر تأمین رضایت مخاطبان است و امیدواریم در این امر موفق باشیم.

 

4- ماهنامه مدیریت و تبلیغات

این رسانه نیز به مدیریت زهرا جمال زاده و از آذرماه سال 1402 مجوز فعالیت دریافت کرده است. اطلاعات بیشتری در این باره وجود ندارد. گویا پیش از این نیز یک ماهنامه به همین نام وجود داشته که البته بیش از این فعال نیست.

 

5- پایگاه خبری طراحی ارزش

این رسانه نیز با مدیریت سجاد خزائی راه اندازی شده و به نشانی tarahiearzesh.ir در دسترس است.

مدیران این سایت درباره طراحی ارزش نوشته‌اند:  طراحی ارزش یک رسانه خصوصی و مستقل از نهادهای دولتی و عمومی است و تلاش می‌کند به‌صورت پیوسته خبرهای مربوط به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ فین‌تک ایران را رصد و منتشر کند. پایگاه خبری طراحی ارزش  بخشی از «هلدینگ مرکاتیک» است. طراحی ارزش فعالیت خود را از دوم آبان‌ماه ۱۴۰۲ شروع کرده است.

 

6- پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین

 

این رسانه نیز به مدیریت محبوبه رضایی موید راه اندازی شده وبه نشانی chapotablighatonline.ir در دسترس خوانندگان قرار دارد. این رسانه در حوزه تبلیغات، بسته بندیف بازاریابی و … فعالیت دارد.

سردبیران و دبیران :

افسانه رضایی موید

علی محسنی

7- ماهنامه تبلیغات مدرن

این ماهنامه نیز با مدیریت پویا روحی به نشانی tabligatemodern.ir مجوز فعالیت گرفته بود که اکنون دیگر در دسترس نیست.

 

8- فصلنامه تبلیغات آرمانی

اینرسانه نیز عمدتا با هدف انتشار مقالات در حوزه تبلیغت به مدیریت هوشمند سفیدی و به نشانی tablighatarmani.ir منتشر شد. که البته سایت این رسانه هم اکنون در دسترس نیست.

 

9- فصلنامه راکوب

این فصلنامه نیز با مدیریت مونا شاهرضایی و به نشانی racoob.ir در دسترس قرار داشت و البته هم اینک در دسترس نیست و فعالیتی ندارد.

 

10- پایگاه خبری تبلیغات بازرگانی

این رسانه نیز به مدیریت فرناز صابری و به نشانی tablighatbazargani.ir مجوز گرفت و هنوز هم فعالیت دارد.

نویسندگان این سایت در معرفی خود نوشته‌اند: سایت خبری و تحلیلی تبلیغات بازرگانی با درنظر گرفتن حوزه‌ی مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ تلاش دارد اهداف خود را درجهت آگاهی بخشی و حل چالش‌های این سه حوزه محقق سازد.

 

11- پایگاه خبری تبلیغات نیوز

این پایگاه خبری به مدیریت ایرج قره داغی و به نشانی tablighatnews.ir مجوز فعالیت از ارشاد گرفته و هنوز فعالیت دارد.

درصفحه درباره ما این سایت امده است: پایگاه خبری تحلیلی «تبلیغات نیوز» رسانه الکترونیک مستقل و تخصصی در حوزه دانش، هنر و صنعت تبلیغات بازرگانی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که اطلاع رسانی، نقد، تحلیل و بررسی مهم ترین رویدادهای مرتبط با تبلیغات بازرگانی در ایران و جهان و در مجموع، «آگاهی از آگهی»، را هدف خود قرار داده است.

 

12- فصلنامه بادکوبه

از مجلات شناخته شده حوزه تبلیغات و بازاریابی است که به مدیریت حسن بادکوبه وبه نشانی mag.badkoobeh.ir فعالیت داشت.

 

13- دو ماهنامه EXPORT MARKETING

این ماهنامه به زبان انگلیسی و با سردبیری میثم کریمی به نشانی pharmamarket.ir فعالیت خود را آغاز کرد اما این رسانه نیز هم اکنون در دسترس نیست.

 

14- ماهنامه دنیای تبلیغات

این ماهنامه نیز به مدیریت قباد نظری تاسیس شد اما سایت اینترنتی نداشت.

 

15- فصلنامه دانش تبلیغات

این فصلنامه هم در ادامه انتشار ف صلنامه هایی برای انتشار مقالات حوزه بازاریابی و تبلیغات آغاز به کار کرد و به سربیری مهرداد بوستانچی به فعالیتش ادامه داد.

 

16- فصلنامه صنعت بازاریابی

این فصلنامه هم به مدیریت حمیدرضا یعوقبی آوینی به نشانی  sanatebazaryabi.ir فعالیتش را آغاز کرد که البته هم اکنون فعالیتی ندارد.

 

به‌روزترین سایت‌های خبر تبلیغات

نام سایت

نشانی

بنیان‌گزار/ مدیر

معرفی کوتاه

ایدنا Eadna.ir شایان ربیعی

رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران

دی ام برد dmboard.media هادی مرادی

رسانه تخصصی بازاریابی

دیجیاتو digiato.com آرمان صفایی

رسانه اخبار فناوری

ایرانیان استارتاپ iranianstartup.com زینب رجبی

جدیدترین اخبار اکوسیستم استارتاپی و آموزش راه اندازی استارتاپ در ایران

آیمارکتور imarketor.com سهیل قدری

رسانه تخصصی کسب‌و‌کار ، بازاریابی و تبلیغات ایران و جهان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغات چیست؟ تفاوت‌ها و هم‌سویی‌های تبلیغات تجاری، فرهنگی و سیاسی
  • اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی
  • تجربه‌های جالب مارکتینگ و تبلیغات؛ تینا شاهین
  • راهنمای کامل ایمیل مارکتینگ Email Marketing + دانلود رایگان فایل
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن + لینک دانلود برای اندروید و آیفون
نوشته بعدی
مقایسه ChatGPT 4 و ChatGPT 4o / پاسخ‌های متفاوت به پرسش‌های یکسان

نوشته‌های مرتبط

راهنمای استخدام سفیر برند + نمونه‌های موفق و ناموفق ایرانی

۵ دی ۱۴۰۲

چالش‌های تبلیغات محیطی در گرمای شدید تابستان

۱۹ خرداد ۱۴۰۳

جدیدترین و بهترین کتاب های تبلیغات و مارکتینگ در جهان

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

بهترین دوره‌های آموزش سئو در ایران

۲۱ شهریور ۱۴۰۳

تبلیغات خلاقانه برندهای معروف + تصاویر

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

چگونه یک کمپین تبلیغاتی حرفه‌ای بنویسیم ؟

۹ خرداد ۱۴۰۳

اهمیت و کاربرد نوستالژی در تبلیغات/ خاطره‌ها چگونه بازار می‌سازند؟

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه با کمک هوش مصنوعی مهارت شغلی یاد بگیریم؟

۲۷ خرداد ۱۴۰۳

مقایسه ChatGPT 4 و ChatGPT 4o / پاسخ‌های متفاوت به...

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

اهمیت استفاده از سئو و شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی رایگان...

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

چگونه توجه رهگذران را با تابلو...

۱۳ دی ۱۴۰۲

داستانسرایی یا storytelling چیست؟ + بهترین...

۹ مهر ۱۴۰۳

معرفی بهترین شرکت‌های تبلیغاتی ایران؛ آوای...

۳۰ خرداد ۱۴۰۳