ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مراقب تبلیغات درمانی در فضای مجازی باشید/ ساماندهی تبلیغات پزشکان

مراقب تبلیغات درمانی در فضای مجازی باشید/ ساماندهی تبلیغات پزشکان

توسط EADNA ۵ خرداد ۱۴۰۳
۵ خرداد ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
295

با افزایش تبلیغات تجاری پزشکان و مراکز درمانی در فضای مجازی، سازمان نظام پزشکی ایران از ساماندهی این گونه تبلیغات خبر داد.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران) رضا لاری پور معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: تبلیغ‌کنندگان و سایت‌های تبلیغات تجاری ایران می‌توانند هویت پزشکان را از طریق سایت سازمان نظام پزشکی استعلام وصحب سنجی کنند.

گویا پیش از این شماری از سایت‌ها و صفحات فعال در فضای مجازی بدون استعلام از صحت اطلاعات افرادی که خود را پزشک معرفی کرده‌اند، تبلیغاتی را منتشر کرده و موجب ایجاد فضایی ناامن برای مراجعان شده‌اند.

خداحافظی با داروخانه‌ها/ چرا تبلیغ دارو در پلتفرم‌ها ممنوع شد؟

چگونه استعلام بگیریم؟

معاون فنی و نظارت نظام پزشکی اعلام کرده که در حال تدوین سامانه‌ای برای ساماندهی تبلیغات پزشکان در فضای مجازی هستیم و برهمین اساس برای دخالت افراد غیرمجاز در امور درمانی جریمه‌های بازدارنده و سنگین برقرار خواهد شد.

او همچنین افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت نظام پزشکی، هویت پزشکان برای اقدامات درمانی را استعلام بگیرند.

برای جستجوی نام پزشک مورد نظر و صحت سنجی اطلاعات او می‌توانید روی لینک زیر کلیک کرده و نام و اطلاعات او را وارد کنید.

استعلام هویت پزشکان در سایت سازمان نظام پزشکی

این مقام مسئول با عنوان این مطلب که تخلف تبلیغات در فضای مجازی قابلیت تعمیم به اکثر پزشکان را ندارد، گفت: اصلاح تعرفه‌ها نقش مهمی در کاهش تخلفات احتمالی دارد.

نقدی بر تبلیغات تلویزیونی مواد آرایشی بهداشتی

ممکن است علاقه مند باشید
  • اطلاعات نمایشگاه لوازم التحریر مصلی / ساعات بازدید + جزئیات ایران نوشت
  • تبلیغات 2024 در یک نگاه / پیش‌بینی‌ها از رویکردهای تبلیغاتی در 2025
  • دوره دایناسورها تمام شده است/ نظرهای جالب کاربران لینکدین درباره نسل Z
  • انتقاد از بازارسازی برای کتاب‌های زیرپله‌ای در پلتفرم‌های آنلاین
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
هوش مصنوعی گوگل تبلیغات را آغاز کرد
نوشته بعدی
بهترین پزشکان زیبایی و جراح پلاستیک در ایران 1403 / تبلیغات یا واقعیت؟

نوشته‌های مرتبط

بنبانگذاران تبلیغات مدرن در ایران؛ کارناوال اولین‌ها

۱۹ آذر ۱۴۰۲

گلایه‌ها و راه‌کارهای مبتکرانه برای روشن کردن کولر در اسنپ...

۲۳ تیر ۱۴۰۳

نحوه استفاده از هوش مصنوعی Grok AI: راهنمای جامع ثبت...

۳۰ بهمن ۱۴۰۳

نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و Go Slim به یک...

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود

۱۶ دی ۱۴۰۲

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به...

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن +...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

بلک فرایدی ایرانی یا بازار سیاه ناهمخوان؟ آیا دیجیکالا قیمت‌ها...

۳ آذر ۱۴۰۳

نشست مشترک تاجران ایران و روسیه با محوریت هوش مصنوعی

۱۱ آذر ۱۴۰۳

تصویر بیتا فرهی و پروانه معصومی بر روی بیلبوردها

۱۱ آذر ۱۴۰۲

1 دیدگاه

بهترین پزشکان زیبایی و جراح پلاستیک در ایران 1403 / تبلیغات یا واقعیت؟ – ایدنا 6 خرداد 1403 - 12:02

[…] خاطر سازمان نظام پزشکی ایران تصمیم گرفته است تا با ساماندهی تبلیغات پزشکی در کشور، از ورود و مداخله افراد غیرمتخصص در امور […]

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم»...

۲۲ اسفند ۱۴۰۳

نسبت روابط عمومی و بازاریابی در...

۵ دی ۱۴۰۲

واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران...

۱۹ اسفند ۱۴۰۲