ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » پایان پرنده آبی/ توییتر از امروز به صورت رسمی X.com است

پایان پرنده آبی/ توییتر از امروز به صورت رسمی X.com است

توسط EADNA ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
305

شبکه اجتماعی که قبلا با نام توییتر شناخته می‌شد، به طور رسمی نام و دامنه‌اش را به X.com  تغییر داد.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران) چنین تغییری به این معناست که از امروز با تایپ دامنه twitter.com  در مرورگر خود، به دامنه مورد علاقه ایلان ماسک یعنی X.COM هدایت می‌شوید.

با ورود به سایت یادشده، چنین پیامی در پایین صفحه ورود به X  ظاهر می‌شود : «به شما اطلاع می‌دهیم که URL خود را تغییر می‌دهیم، اما تنظیمات حریم خصوصی و حفاظت از داده‌های شما امن و ثابت باقی می‌ماند».

با این حال گفته می‌شود که انتقال دامنه و ری‌دایکرکشن این شبکه اجتماعی که از آگوست سال گذشته یعنی مرداد ماه سال 1402 انجام شده، ریسک بزرگی بوده و فضا را برای حملات فیشینگ فراهم کرده است. برخی این تغییر را هدیه به هکرها معرفی کردند.

ماسک سابقه‌ای طولانی در آدرس اینترنتی x.com دارد. او در سال 1999 کسب و کاری را با همین نام راه اندازی کرد که در نهایت با آنچه به «پی پال» شناخته می‌شد، ادغام شد.

 

خداحافظ توئیتر؟

به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر از تغییر نام شبکه و لوگوی آشنای پرنده آبی رنگش ناراضی هستند. نکته جالب این است که همزمان با آغاز برنامه انتقال برند از توئیتر به ایکس، شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز تلاش کرد تا از نارضایتی کاربران توئیتر استفاده کرده و با راه اندازی شبکه اجتماعی «تردز» آنان را به سمت خود بکشاند.

البته که اینستاگرام در این تلاش تنها نبود و شبکه اجتماعی بلو اسکای نیز سعی کرد تا از کاربران ناراضی توئیتر، برای خود نانی گرم کند. این شبکه اجتماعی حتی لوگوی توئیتر را نیز تا جای ممکن کپی کرد اما نتوانست توفیقی بیابد.

نکته جالب تر این که حالا هر سه شبکه اجتماعی تردز، ایکس و بلواسکای با بحران رضایت کاربران روبرو هستند.

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر
  • چرا برندینگ برای استارتاپ‌ها حیاتی است؟
  • جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به گلرنگ
  • چگونه برای کودکان تبلیغ تجاری طراحی کنیم؟ تجربه‌ برندهای بزرگ جهان
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
فروشگاه حضوری و تجربه‌محور دیجیکالا افتتاح شد + نشانی، ساعت کاری و تصاویر
نوشته بعدی
تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

نوشته‌های مرتبط

چند می‌گیری تبلیغ کنی؟ / پایتخت برای سیما چقدر آورده...

۳۱ فروردین ۱۴۰۴

افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از...

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

عجیب ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد از بازارسازی برای کتاب‌های زیرپله‌ای در پلتفرم‌های آنلاین

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در جهان + گزارش جامع...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش 1402 یکتانت در 1403 / بازار 11 هزار میلیارد...

۱۵ مهر ۱۴۰۳

نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

قیمت تبلیغات در مترو 1403/ واگن زنان گران‌تر از واگن‌های...

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

1 دیدگاه

NatashaP 20 مرداد 1403 - 12:19

I was reading through some of your content on this website and I believe this internet site is rattling informative!
Retain putting up.Leadership

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

حاشیه‌های آپدیت جدید اپلیکیشن تپسی در...

۱ مهر ۱۴۰۳

برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور...

۲۲ آبان ۱۴۰۳