ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تبلیغات به اپ تپسی رسید/ چگونه در تپسی تبلیغ کنیم؟

تبلیغات به اپ تپسی رسید/ چگونه در تپسی تبلیغ کنیم؟

توسط EADNA ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
839

تپسی با اضافه کردن فضای ویژه تبلیغات در اپلیکیشن خود، از این به بعد تبلیغات پوستری و ویدیویی کسب و کارهای مختلف را منتشر می‌کند.

به گزارش ایدنا زمان انتظار برای پیدا شدن سفیر تاکسی‌های اینترنتی، برای بسیاری از این سرویس‌ها، فرصتی فراهم می‌کند تا بتوانند محتواهای تبلیغاتی خود را به کاربران نمایش دهند.

طبق اعلام روابط عمومی تپسی، از ابتدای اسفندماه سال گذشته، ظرفیت جدیدی برای نمایش تبلیغات به این پلتفرم اضافه شده است. این یک قابلیت جدید در تپسی است که فرصت را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم می‌‌سازد تا آفرهای جذاب خود برای مخاطبان را در پلتفرم تپسی به نمایش بگذارند.

آمار تبلیغات تپسی

گفتنی است از ابتدای اسفند سال گذشته تا فروردین امسال، شش کسب‌وکار با تپسی همکاری کرده و از ظرفیت‌های جدید تبلیغاتی آن استفاده کرده‌اند. این تبلیغات درون اپلیکیشنی طی این بازه ۲۰  روزه، ۷۲ میلیون بار نمایش داده‌ شده‌اند.

به گفته روابط عمومی تپسی، میانگین نرخ کلیک تبلیغات نیز در این پلتفرم بیش از ۵ درصد بوده که این عدد با توجه به طرح و آفر کسب‌وکار متفاوت بوده است. یعنی نرخ کلیک برای تبلیغاتی که حاوی پیام و طراحی بهتر و جذاب‌تری بوده‌اند، بیش از سایرین بوده است.

 

سفارش تبلیغ به تپسی

تپسی برای نمایش تبلیغات درون‌اپلیکیشنی خود چهار جایگاه تاپ‌بنر (بالای صفحه)، صفحه فایندینگ (صفحه انتظار برای راننده)، جایگاه باتم (پایین صفحه) و این‌راید (صفحه پس از قبول درخواست توسط راننده) را در نظر گرفته است.

گفتنی است شیوه قیمت گذاری این تبلیغات نیز بسته به نوع شرکت و جایگاه آن تفاوت دارد.

براساس اعلام روابط عمومی این مجموعه، کسب‌وکارها می‌توانند برای هماهنگی و تبلیغات به لینک زیر مراجعه کنید:

سفارش تبلیغ به تپسی

ممکن است علاقه مند باشید
  • کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل تا مک‌دونالد و پپسی و نایک
  • پلمپ یک كتاب‌فروشی در بغداد به علت تبلیغ برای رژیم بعث
  • شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) چیست؟
  • ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما را گرفت
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
جامه‌گردانی غول‌ها در ایران؟ احتمال تغییرات گسترده در دیجیکالا و تپسی
نوشته بعدی
کاربران پلتفرم‌های خدماتی چقدر درآمد دارند؟

نوشته‌های مرتبط

داستانسرایی یا storytelling چیست؟ + بهترین داستان‌های برند در جهان

۹ مهر ۱۴۰۳

ماجرای سازه‌های سه بعدی دیجیتالی در تهران/ تابلوهای سه بعدی...

۱۴ آبان ۱۴۰۳

اخراج کسب‌وکارهای ایرانی از تبلیغات محیطی؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

کاهش 30 تا 40 درصدی فروش سوپرمارکت‌ها در روزهای تعطیلی

۳ دی ۱۴۰۳

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی دایی در جواهرات نور

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

ساعت بازدید و قیمت‌ها در نمایشگاه لوازم التحریر مصلی شهریور...

۲۲ شهریور ۱۴۰۴

هزینه تبلیغات موبایلی به ۴۰۲ میلیارد دلار می‌رسد

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

شرکت مادر تیک تاک 300 میلیارد دلاری شد/ خودنمایی چینی‌ها...

۲۸ آبان ۱۴۰۳

نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

۷ مهر ۱۴۰۴

مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

۱۹ آذر ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

نتیجه یک تحقیق در امریکا: محتوای...

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات غلط، مردم را به لبنیات...

۹ بهمن ۱۴۰۲

کاهش بودجه مارکتینگ برندها در ایران؟

۲۴ بهمن ۱۴۰۲