ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » راه‌هایی آسان برای ترمیم و تقویت اعتماد به نفس شغلی

راه‌هایی آسان برای ترمیم و تقویت اعتماد به نفس شغلی

توسط EADNA ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
259

اول یک لیوان آب بگذارید کنار دست‌تان و بدانید که 78 درصد از ایرانیان معتقدند برای رشد در موقعیت‌های مختلف شغلی‌ اعتماد به نفس یا امیدواری کافی ندارند. تعداد بیشتری از 25 تا 45 ساله‌ها هم فکر می‌کنند که از هم‌سن و سالان خودشان جا مانده‌اند. این آمار از یک نظرسنجی 400 نفره به دست آمده است.

به گزارش ایدنا پس اگر خیال می‌کنید اعتماد به نفس ندارید، تنها نیستید. تقریبا همه آدمها چنین احساسی دارند. اما آیا درست فکر می‌کنند؟

شبکه‌های اجتماعی به ویژه لینکدین ممکن است اینطور نمایش بدهد که دیگران سخت مشغول کار و پیشرفت هستند، موقعیت‌ها و فضاهای جدیدی را تجربه می‌کنند و شغل فوق العاده دارند. برآیند کلی محتواهای لینکدین، ممکن است این احساس را در شما ایجاد کند که از جریان رشد شغلی و توسعه شخصی عقب افتاده‌اید و این موضوع اعتمادبه نفس‌تان را ویران کند. وای اگر از طریق جاب ویژن و … هم رزومه فرستاده باشید و رزومه‌تان قبول نشده باشد! آن وقت دیگر اوضاع اعتماد به نفس بدتر می‌شود. آمار بالا را دوباره بخوانید!

آیا می‌توان اعتماد به نفس شغلی را ترمیم کرد؟ بله!

یادتان نرود که همه چیز ریشه در تصویری است که از دیگران داریم! تصویرها همیشه واقعی نیستند. بهتر بگویم عمدتا اغراق شده و غیرواقعی هستند.

اینجا چند تا نکته کنکوری برای بالا بردن سطح اعتماد به نفس وجود دارد که بهتر است، یادتان بماند.

  1. هر دو یا سه روز، یک مهارت مربوط به شغل‌ یا حرفه‌تان را از منابع انگلیسی جستجو کنید، نتایج جست‌وجو را روی موارد یک ماه اخیر تنظیم کنید! اگر زبان انگلیسی بلدید بهتر، اگر نه به کمک گوگل ترنسلیت. مهم نیست چقدر موضوع را می‌فهمید، فعلا همین که ادبیات و مفاهیم جدید را بشنوید یا بخوانید کفایت می‌کند.
  2. هر وقت توانستید (خیلی دیر نشود 😊) یک متن درباره تجربه‌های مهم شغلی یا اتفاق‌های جالب روزمره‌تان بنویسید. با جمله‌های کوتاه! متن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.
  3. یک هدف کوچک اما مهم انتخاب کنید! مثلا روزی یک حبه قند کمتر خوردن! یا روزی 20 دقیقه پیاده روی! یا هرچیزی که انجامش برایتان دشوار نباشد و بتوانید به صورت نسبتا منظم انجامش بدهید.
  4. برای خودتان وقت بگذارید. لباس‌هایتان را مرتب، اتوکرده و تمیز بپوشید. کفش‌هایتان را تمیز کنید و پا کنید.
  5. چالش‌های تصمیم گیری خیلی مهم هستند. در موقعیت‌هایی که فورس ماژور نیست، سعی کنید با قاطعیت انتخاب کنید! همه آدمها در لحظه‌ی انتخاب گیج می‌شوند. مثلا شام چه درست کنم؟ از کدام مسیر برگردم؟ کدام لباس را بخرم! فعلا مهم نیست که انتخابتان بهترین نتیجه را دارد یا نه!
  6. حالا وقت نوشیدن آب است. هر روز به اندازه کافی آب بنوشید.
ممکن است علاقه مند باشید
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه
  • بیلبوردهای تبلیغاتی چگونه ساخته می‌شود؟
  • جامه‌گردانی غول‌ها در ایران؟ احتمال تغییرات گسترده در دیجیکالا و تپسی
  • معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
کوئیز آو کینگز 9 ساله شد/ درآمد محبوب‌ترین بازی ایرانی چقدر است؟
نوشته بعدی
خداحافظی با داروخانه‌ها/ چرا تبلیغ دارو در پلتفرم‌ها ممنوع شد؟

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات زرکام برای بچه‌ها قانونی است؟

۲۰ آبان ۱۴۰۳

5 قدم مهم در تدوین استراتژی برندینگ برای سال 1403

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

پایان دوران موفرفری‌ها در تبلیغات ایران؟

۱۲ تیر ۱۴۰۳

از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی /...

۷ شهریور ۱۴۰۳

کلیپ تبلیغاتی لیونل مسی برای عربستان

۸ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات زیر مجموعه معاونت مطبوعاتی شد؟

۱۸ آذر ۱۴۰۲

GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان کاهش می‌یابد

۲۰ آذر ۱۴۰۲

هوا دلپذیر شد؟ / حاشیه‌های کمپین محیطی شهرداری روی بیلبوردها...

۱۴ بهمن ۱۴۰۳

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) چیست؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

جنگ، برندینگ و دیگر هیچ… / یک مشاوره رایگان فوری!

۵ آبان ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

لینک مستقیم هوش مصنوعی درنا /...

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

چند و چون جنگ تبلیغاتی در...

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

داستانسرایی یا storytelling چیست؟ + بهترین...

۹ مهر ۱۴۰۳