ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » استفاده گسترده از مواد بازیافتی برای تبلیغات محیطی

استفاده گسترده از مواد بازیافتی برای تبلیغات محیطی

توسط EADNA ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
149

تبلیغات محیطی بخش بزرگی از ارزش بازار تبلیغات را در جهان به خود اختصاص داده است. در برخی کشورها تا 30 درصد از کل بازار تبلیغات در انحصار بیلبوردها، تابلوها و تبلیغات حجمی خیابان‌ها است.

به گزارش ایدنا در همه بیلبوردها و تابلوها استفاده از رویه تابلو که نوعی پارچه پلاستیکی است و روی آن محتوای تبلیغاتی چاپ می‌شود، اهمیت بسیار زیادی دارد. نکته جالب آن است که بیش از 33 درصد تبلیغات رویه‌ها با استفاده از مواد بازیافتی تولید می‌شوند.

در گزارشی که اخیراً شرکت Broadsign منتشر کرده داده‌هایی مبنی بر اهمیت بیش از پیش محیط زیست در تبلیغات محیطی از طرف شرکت‌های مجری این کمپین‌ها ارائه شده که حائز اهمیت است.

شرکت کانادایی broadsign که در زمینه راهکارهای جامع خرید، برنامه‌ریزی و مدیریت رسانه‌های محیطی فعالیت دارد، گزارشی را از طریق پرسشنامه که توسط شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغات محیطی در سراسر جهان تهیه شده منتشر کرده است. گزارش درباره وضعیت تبلیغات محیطی در جهان است.

 

تبلیغات محیطی در خدمت محیط زیست

براساس این گزارش ۳۳ درصد کانون‌های تبلیغات محیطی در جهان به استفاده از کاغذ و Vinyl های بازیافتی روی آورده‌اند. ۴۸ درصد آن‌ها نیز پس از اتمام کمپین، یا مجددا از همان متریال استفاده (از طریق بازیافت) و یا آن‌ها را برای بازیافت اهدا می‌کنند. همچنین در این گزارش که در بخشی از آن به مهم شمردن توسعه پایدار از سوی شرکت‌های فعال در زمینه تبلیغات محیطی پرداخته، آمده است که ۵۶ درصد شرکت‌های تبلیغات محیطی دیجیتال نیز از LED های کم‌مصرف استفاده می‌کنند.

توسعه پایدار در سال ۲۰۲۴ از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت‌های تبلیغاتی در جهان به شمار می‌آید، به طوری که در بخشی از این گزارش آمده تبلیغ‌کنندگان رفته‌رفته به سمتی می‌روند که با صاحبان رسانه‌ای که شیوه‌های پایدارتری را اتخاذ کرده‌اند، کار کنند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • واکنش برندها، استارتاپ‌ها و گرافیست‌ها به حادثه معدن طبس + تصاویر
  • طلاق سلبریتی‌‌ها و تبلیغات تجاری در ایران
  • ترب‌گلد؛ حاصل همکاری کاریزما و ترب/ چگونه طلای با پشتوانه بخریم؟
  • سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
عجیب ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران
نوشته بعدی
از چگونگی تبلیغ در ماهواره تا برخوردهای ارشادی

نوشته‌های مرتبط

افزایش هزینه تبلیغات دیجیتال در سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل و مقایسه دوایده معروف در تبلیغات محیطی

۴ خرداد ۱۴۰۴

گزارش 1402 یکتانت در 1403 / بازار 11 هزار میلیارد...

۱۵ مهر ۱۴۰۳

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ...

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

خداحافظی با داروخانه‌ها/ چرا تبلیغ دارو در پلتفرم‌ها ممنوع شد؟

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟

۲۴ تیر ۱۴۰۳

اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک...

۷ آبان ۱۴۰۳

تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی

۸ آبان ۱۴۰۳

آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در فضای دیجیتال مارکتینگ دارد؟...

۵ دی ۱۴۰۳

آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟ برندهایی که به گلرنگ...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

۲۷ درصد برندهای ایرانی به تحقیقات...

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

گزارش جامع دیتاک 1402 منتشر شد/...

۷ خرداد ۱۴۰۳

تبلیغات 2024 در یک نگاه /...

۲۱ آذر ۱۴۰۳