ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » رمزینکس ری‌برندینگ کرد / هویت بصری جدید رمزینکس

رمزینکس ری‌برندینگ کرد / هویت بصری جدید رمزینکس

توسط EADNA ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
203

در سال ۱۴۰۲ رمزینکس عنوان کرده بود به دنبال رسیدن به بلوغ کامل سازمانی و تثبیت جایگاه خود در بازار در صدد تغییر هویت این برند است تا به گونه‌ای باشد که با ارزش‌ها و هدف‌های این مجموعه هم‌سو باشد. در این راستا، به همراه آژانس برندینگ ماورای، پروژه‌ای برای ریبرندینگ رمزینکس آغاز شد که گفته شده است هدف این اقدام توسعه یک استراتژی برند و خلق یک هویت بصری منسجم برای رمزینکس بود.

به گزارش ایدنا به نقل از دی ام برد بر اساس گفته‌های حامد محمدی، مدیرعامل آژانس برندینگ ماورای و همچنین مشاور برند رمزینکس، هویت جدید برند رمزینکس از طریق یک دیدگاه کلی به بازار و مطالعه دقیق موارد موفق در سطح بین‌المللی شکل گرفته است. او دراین باره ادامه می‌دهد: «در دورانی که بازارهای مالی و پولی جهان در حال دگرگونی هستند، رمزینکس به‌عنوان یکی از نوآوران این عرصه، مفهوم اساسی برند خود را بازتعریف کرده است. جوهره برند رمزینکس ساختارهای مالی و پولی نوین است که می‌بایست پاسخگوی نیازهای نسل آینده باشد. شخصیت رمزینکس جدید، شخصیتی هیجان‌انگیز  برای کاربران و شخصیتی شایسته میان رقبا، خواهد بود.»

https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/04/ری-برندینگ-رمزیتکس.mp4

«دروازه‌ای رو به آینده» تگ‌لاین جدید رمزینکس

روابط عمومی این مجموعه پیرامون لوگو جدید می‌گوید: «لوگوی جدید و تگ‌لاین جدید رمزینکس، «دروازه‌ای رو به آینده» نیز نمادی از ارزش‌های رمزینکس است. رنگ سازمانی برند رمزینکس نیز تغییر چندانی نکرده است؛ زیرا همه رمزینکس را به این رنگ می‌شناسند و نارنجی پرشور آن در میان صرافی‌های دیجیتال ایران شناخته‌شده است. بر اساس نیاز کاربران دنیای رمزارز و انتظاراتی که آن‌ها در برخورد با یک صرافی آنلاین دارند و با نگاه به بهترین محصولات صرافی ارز دیجیتال در جهان، رابط کاربری رمزینکس هم بازطراحی شد. تکرار مفهوم دروازه را می‌توان در شعار و لوگوی برند به‌ضوح دید. تاکید بر این مفهوم، در واقع تاکیدی بر چشم‌انداز و ماموریت برند است. رمزینکس می‌خواهد مسیری روشن و امن برای افزایش اعتماد به ساختارهای مالی و پولی نوین ایجاد کرده و زیرساخت‌های مبادله و نگهداری آن را تقویت نماید. ارائه اکوسیستم مالی و پولی نوینی که محصولات و خدمات متمایزی با محوریت رمزارز برای کاربران فارسی‌زبان توسعه دهد، مهم‌ترین هدف مدیران رمزینکس است.»

به گفته محمد حکیمی، مدیر عامل رمزینکس، انعکاس بهتر روحیه خلاق و نوآور رمزینکس، جلب توجه نسل جدید و گسترده‌تر شدن مخاطبان و ایجاد تمایز و ماندگاری در ذهن مخاطب، از دلایل اصلی ری‌برندینگ رمزینکس است. رمزینکس معتقد است که کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در دنیای امروز سهمی داشته باشند، باید روحیه انطباق‌پذیری و هم‌سو شدن با تغییرات را در خود تقویت کنند. ری‌برندینگ رمزینکس، گامی مهم در راستای این هدف است.

 

تاثیر بازآفرینی هویت بصری رمزینکس بر جامعه مخاطبان این برند

محمد حکیمی درباره این بازآفرینی و تاثیر آن بر مخاطب توضیح می‌دهد: »انتظارات مخاطبان از رمزینکس را ارتقا خواهد داد و رمزینکس را به‌عنوان برندی پیشرو، خلاق و قابل اعتماد در ذهن آن‌ها تثبیت خواهد کرد. همچنین، این اقدام می‌تواند الهام‌بخش سایر فعالان حوزه رمزارزها برای بازنگری در استراتژی‌های برندینگ خود و ارائه خدمات بهتر به مخاطبان باشد. در نهایت، رمزینکس با بازآفرینی هویت بصری و همین‌طور بازطراحی محصول خود، نویدبخش دورانی درخشان از نوآوری، امنیت و مشتری‌مداری در دنیای رمزارزها است.»

ممکن است علاقه مند باشید
  • هشدار بانک ملت درباره کلاهبرداری با تبلیغات وام
  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از «ببند» تا «خانه یخچال نیست»
  • اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک روز
  • تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
جدیدترین و بهترین کتاب های تبلیغات و مارکتینگ در جهان
نوشته بعدی
نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱

نوشته‌های مرتبط

مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا تکذیب کرد / حاشیه...

۳۱ تیر ۱۴۰۳

باارزشترین برند هر کشور در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

همکاری تولیپس و مات برای حضور در بازار جهانی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش جشن 10 سالگی

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

هوا دلپذیر شد؟ / حاشیه‌های کمپین محیطی شهرداری روی بیلبوردها...

۱۴ بهمن ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تیزینگ «از قیمت‌ها غول نساز» در تهران

۲ بهمن ۱۴۰۳

همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

مذاکرات نتیجه داد؛ توافق اسنپ و هکرها

۱۱ دی ۱۴۰۲

تغییر هویت بصری ۲۳ برند ایرانی در 1402

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش...

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

واکنش وزیر ارتباطات و سخنگوی قوه...

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/...

۲۹ خرداد ۱۴۰۳