ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » رمزینکس ری‌برندینگ کرد / هویت بصری جدید رمزینکس

رمزینکس ری‌برندینگ کرد / هویت بصری جدید رمزینکس

توسط EADNA ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
228

در سال ۱۴۰۲ رمزینکس عنوان کرده بود به دنبال رسیدن به بلوغ کامل سازمانی و تثبیت جایگاه خود در بازار در صدد تغییر هویت این برند است تا به گونه‌ای باشد که با ارزش‌ها و هدف‌های این مجموعه هم‌سو باشد. در این راستا، به همراه آژانس برندینگ ماورای، پروژه‌ای برای ریبرندینگ رمزینکس آغاز شد که گفته شده است هدف این اقدام توسعه یک استراتژی برند و خلق یک هویت بصری منسجم برای رمزینکس بود.

به گزارش ایدنا به نقل از دی ام برد بر اساس گفته‌های حامد محمدی، مدیرعامل آژانس برندینگ ماورای و همچنین مشاور برند رمزینکس، هویت جدید برند رمزینکس از طریق یک دیدگاه کلی به بازار و مطالعه دقیق موارد موفق در سطح بین‌المللی شکل گرفته است. او دراین باره ادامه می‌دهد: «در دورانی که بازارهای مالی و پولی جهان در حال دگرگونی هستند، رمزینکس به‌عنوان یکی از نوآوران این عرصه، مفهوم اساسی برند خود را بازتعریف کرده است. جوهره برند رمزینکس ساختارهای مالی و پولی نوین است که می‌بایست پاسخگوی نیازهای نسل آینده باشد. شخصیت رمزینکس جدید، شخصیتی هیجان‌انگیز  برای کاربران و شخصیتی شایسته میان رقبا، خواهد بود.»

https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/04/ری-برندینگ-رمزیتکس.mp4

«دروازه‌ای رو به آینده» تگ‌لاین جدید رمزینکس

روابط عمومی این مجموعه پیرامون لوگو جدید می‌گوید: «لوگوی جدید و تگ‌لاین جدید رمزینکس، «دروازه‌ای رو به آینده» نیز نمادی از ارزش‌های رمزینکس است. رنگ سازمانی برند رمزینکس نیز تغییر چندانی نکرده است؛ زیرا همه رمزینکس را به این رنگ می‌شناسند و نارنجی پرشور آن در میان صرافی‌های دیجیتال ایران شناخته‌شده است. بر اساس نیاز کاربران دنیای رمزارز و انتظاراتی که آن‌ها در برخورد با یک صرافی آنلاین دارند و با نگاه به بهترین محصولات صرافی ارز دیجیتال در جهان، رابط کاربری رمزینکس هم بازطراحی شد. تکرار مفهوم دروازه را می‌توان در شعار و لوگوی برند به‌ضوح دید. تاکید بر این مفهوم، در واقع تاکیدی بر چشم‌انداز و ماموریت برند است. رمزینکس می‌خواهد مسیری روشن و امن برای افزایش اعتماد به ساختارهای مالی و پولی نوین ایجاد کرده و زیرساخت‌های مبادله و نگهداری آن را تقویت نماید. ارائه اکوسیستم مالی و پولی نوینی که محصولات و خدمات متمایزی با محوریت رمزارز برای کاربران فارسی‌زبان توسعه دهد، مهم‌ترین هدف مدیران رمزینکس است.»

به گفته محمد حکیمی، مدیر عامل رمزینکس، انعکاس بهتر روحیه خلاق و نوآور رمزینکس، جلب توجه نسل جدید و گسترده‌تر شدن مخاطبان و ایجاد تمایز و ماندگاری در ذهن مخاطب، از دلایل اصلی ری‌برندینگ رمزینکس است. رمزینکس معتقد است که کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در دنیای امروز سهمی داشته باشند، باید روحیه انطباق‌پذیری و هم‌سو شدن با تغییرات را در خود تقویت کنند. ری‌برندینگ رمزینکس، گامی مهم در راستای این هدف است.

 

تاثیر بازآفرینی هویت بصری رمزینکس بر جامعه مخاطبان این برند

محمد حکیمی درباره این بازآفرینی و تاثیر آن بر مخاطب توضیح می‌دهد: »انتظارات مخاطبان از رمزینکس را ارتقا خواهد داد و رمزینکس را به‌عنوان برندی پیشرو، خلاق و قابل اعتماد در ذهن آن‌ها تثبیت خواهد کرد. همچنین، این اقدام می‌تواند الهام‌بخش سایر فعالان حوزه رمزارزها برای بازنگری در استراتژی‌های برندینگ خود و ارائه خدمات بهتر به مخاطبان باشد. در نهایت، رمزینکس با بازآفرینی هویت بصری و همین‌طور بازطراحی محصول خود، نویدبخش دورانی درخشان از نوآوری، امنیت و مشتری‌مداری در دنیای رمزارزها است.»

ممکن است علاقه مند باشید
  • پایان پرنده آبی/ توییتر از امروز به صورت رسمی X.com است
  • همه چیز درباره اسنپ پی و آن یک ساعت و 13 دقیقه / بلک فرایدی ایرانی چگونه گذشت؟
  • پین‌دیس: تحول دیجیتال در پخش کالا و بهبود Sell-In برندها / توزیع هوشمند، مکمل فروش ویزیتورمحور
  • جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
جدیدترین و بهترین کتاب های تبلیغات و مارکتینگ در جهان
نوشته بعدی
نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱

نوشته‌های مرتبط

تبلیغ جالب اسنپ‌فود در کرمانشاه با خورش خلال و دنده...

۱۵ مهر ۱۴۰۳

تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

شوخی گرافیکی یاشار مشیرفر با کمپین کاهش مصرف برق

۱۷ شهریور ۱۴۰۴

واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

۱۲ مهر ۱۴۰۴

دیجی‌کالا شعارش را تغییر داد: «لبخند به خانه می‌رسد»

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغات خلاقانه برندهای معروف + تصاویر

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

باارزشترین برند هر کشور در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

شکایت زودکس از اسنپ‌فود به اتهام انحصارگری / دعوا سر...

۳۰ مهر ۱۴۰۳

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست...

۴ تیر ۱۴۰۳

مدیرعامل دیجی‌ کالا پس از ساعاتی بازداشت‌، آزاد‌ شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

مک‌دونالد؛ برنامه فروش 45 میلیارد دلاری...

۱۹ آذر ۱۴۰۲

نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و...

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

تبلیغات خلاقانه برندهای معروف + تصاویر

۲۹ مرداد ۱۴۰۳