ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » درآمد تلویزیون از پخش تبلیغات در مسابقات ورزشی سال 1403

درآمد تلویزیون از پخش تبلیغات در مسابقات ورزشی سال 1403

توسط EADNA ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
588

صداوسیما از تبلیغات در حین پخش مسابقات ورزشی چقدر درآمد دارد؟ این پرسشی است که هرسال در رسانه‌های بسیاری مورد توجه قرار می گیرد و البته تا امروز هیچ کسی پاسخ دقیق اش را نمی داند.

به گزارش ایدنا در یکی، دو سال گذشته عدد و رقم‌های عجیب و غریبی درباره درآمد صداوسیما از تبلیغات در مسابقات ورزشی منتشر شده است. برخی نوشته اند که تلویزیون در زمان پخش مسابقات جام جهانی قطر، 10 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. البته این رقم را هیچ کسی تایید نکرد.

برخی رسانه‌های دیگر نیز اعلام کردند که طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی ها در سال 1401 تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. حالا فرض کنید تلویزیون برای جذب آگهی بیشترچوب حراج به آنتن خودش بزند، یعنی تنها ۱۰ درصد از درآمد ممکن را کسب کند؛ رقم ناقابل ۳ هزار میلیارد تومان خواهد بود!

این گزارش‌ها در شرایطی منتشر می‌شود که هنوز به صورت رسمی عدد و رقم دقیقی از درآمد تلویزیون در تبلیغات منتشر نشده است.

امسال صداوسیما حدود 24 هزار میلیارد تومان از دولت بودجه می گیرد. طبق گفته برخی کارشناسان هم به همین اندازه از محل تبلیغات در سال درامد خواهد داشت که بخش قابل توجهی از ان مربوط به تبلیغات در مسابقات ورزشی است. با این حال چنان که رسانه‌ها نوشته‌اند، بر اساس لایحه بودجه سال 1403 درآمد حاصل از تبلیغات ناشی از پخش مسابقات ورزشی معادل ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

هنوز اعلام نشده که در نظر گرفتن چنین رقمی چگونه و بر چه اساسی بوده است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغات زرکام برای بچه‌ها قانونی است؟
  • اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک روز
  • اخراج کسب‌وکارهای ایرانی از تبلیغات محیطی؟
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱
نوشته بعدی
تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟

نوشته‌های مرتبط

برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات

۲۵ آذر ۱۴۰۳

کاربران پلتفرم‌های خدماتی چقدر درآمد دارند؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی و تلویزیونی

۱۶ دی ۱۴۰۲

درآمد تبلیغات سوپر لیگ اروپا؛ 3 میلیارد یورو

۴ دی ۱۴۰۲

اهمیت و کاربرد نوستالژی در تبلیغات/ خاطره‌ها چگونه بازار می‌سازند؟

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام...

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور می‌کنند؟ راه‌حل غول‌های برندینگ...

۲۲ آبان ۱۴۰۳

بسته‌بندی به عنوان نخستین قدم برندینگ/ ماجرای توسعه کالاهای ایرانی...

۶ آبان ۱۴۰۳

تبلیغ کالاهای ممنوعه در صداوسیما ؟

۹ بهمن ۱۴۰۲

1 دیدگاه

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته آزمون سراسری 2 اردیبهشت 1404 - 12:40

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته آزمون سراسری، قابل توجه داوطلبان آزمون سراسری که
به منظور اطلاع از اعلام نتایج
نهایی انتخاب رشته آزمون سراسری
در زمان مقرر، می‌توانید از
طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور
اقدام فرمایید.

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی...

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات زرکام برای بچه‌ها قانونی است؟

۲۰ آبان ۱۴۰۳

داستانسرایی یا storytelling چیست؟ + بهترین...

۹ مهر ۱۴۰۳