ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » درآمد تلویزیون از پخش تبلیغات در مسابقات ورزشی سال 1403

درآمد تلویزیون از پخش تبلیغات در مسابقات ورزشی سال 1403

توسط EADNA ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
563

صداوسیما از تبلیغات در حین پخش مسابقات ورزشی چقدر درآمد دارد؟ این پرسشی است که هرسال در رسانه‌های بسیاری مورد توجه قرار می گیرد و البته تا امروز هیچ کسی پاسخ دقیق اش را نمی داند.

به گزارش ایدنا در یکی، دو سال گذشته عدد و رقم‌های عجیب و غریبی درباره درآمد صداوسیما از تبلیغات در مسابقات ورزشی منتشر شده است. برخی نوشته اند که تلویزیون در زمان پخش مسابقات جام جهانی قطر، 10 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. البته این رقم را هیچ کسی تایید نکرد.

برخی رسانه‌های دیگر نیز اعلام کردند که طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی ها در سال 1401 تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. حالا فرض کنید تلویزیون برای جذب آگهی بیشترچوب حراج به آنتن خودش بزند، یعنی تنها ۱۰ درصد از درآمد ممکن را کسب کند؛ رقم ناقابل ۳ هزار میلیارد تومان خواهد بود!

این گزارش‌ها در شرایطی منتشر می‌شود که هنوز به صورت رسمی عدد و رقم دقیقی از درآمد تلویزیون در تبلیغات منتشر نشده است.

امسال صداوسیما حدود 24 هزار میلیارد تومان از دولت بودجه می گیرد. طبق گفته برخی کارشناسان هم به همین اندازه از محل تبلیغات در سال درامد خواهد داشت که بخش قابل توجهی از ان مربوط به تبلیغات در مسابقات ورزشی است. با این حال چنان که رسانه‌ها نوشته‌اند، بر اساس لایحه بودجه سال 1403 درآمد حاصل از تبلیغات ناشی از پخش مسابقات ورزشی معادل ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

هنوز اعلام نشده که در نظر گرفتن چنین رقمی چگونه و بر چه اساسی بوده است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • چند درصد از کل تبلیغات، تلویزیونی است؟ کاهش مخاطبان اثری در ارزش تبلیغات سیما دارد؟
  • چند می‌گیری تبلیغ کنی؟ / پایتخت برای سیما چقدر آورده تبلیغاتی داشت؟
  • ورود هوش مصنوعی به تولید تبلیغات گوگل ادز
  • از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با حمیدرضا طهماسبی‌پور مدیر روابط عمومی زمزم
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱
نوشته بعدی
تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟

نوشته‌های مرتبط

تغییر هویت بصری ۲۳ برند ایرانی در 1402

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

غرهای استارتاپی! / کاربران لینکدین چه نقدهای دوستانه‌ای به استارتاپ‌های...

۲۳ بهمن ۱۴۰۳

محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

اخراج کسب‌وکارهای ایرانی از تبلیغات محیطی؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟

۱۸ تیر ۱۴۰۳

نزدیک است شاخ در بیاورم! / گفت‌وگو با یاشار مشیرفر...

۶ مرداد ۱۴۰۳

پرتال‌های بصری میان‌شهری و آینده تبلیغات در جهان + ویدیو

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کره گرفتن صداوسیما از آب تبلیغات فوتبالی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترندهای تبلیغات ایران در سال 1404 چه خواهد بود؟

۱۸ اسفند ۱۴۰۳

راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن +...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

1 دیدگاه

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته آزمون سراسری 2 اردیبهشت 1404 - 12:40

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته آزمون سراسری، قابل توجه داوطلبان آزمون سراسری که
به منظور اطلاع از اعلام نتایج
نهایی انتخاب رشته آزمون سراسری
در زمان مقرر، می‌توانید از
طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور
اقدام فرمایید.

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش...

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

بهترین تبلیغات خلاقانه جهان / تبلیغ...

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان...

۲۰ آذر ۱۴۰۲