ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱

نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱

توسط EADNA ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
278

ویندوز 11 رسما از تبلیغات در منو استارت رونمایی کرد. البته طراحان ویندوز به جای واژه تبلیغات از عنوان «پیشنهادها» برای این کار استفاده کرده اند.

به گزارش ایدنا منو Start ویندوز ۱۱ امکانات بالقوه‌ زیادی دارد که هنوز به‌طور کامل استفاده نشده‌اند. به‌تازگی، یکی از کارمندان سابق مایکروسافت عملکرد منو استارت را بسیار ناکارآمد توصیف کرده است که باعث واکنش‌هایی از داخل مایکروسافت شد. اکنون با آغاز انتشار تبلیغات در نسخه‌ی بتای ویندوز ۱۱، تحول دیگری در این منو جنجالی ایجاد شده است.

طبق اعلام وب‌سایت رسمی ویندوز اینسایدر، پیش‌نمایش بیلد ۲۲۶۳۵٫۳۴۹۵ ویندوز ۱۱ دردسترس قرار گرفته است. مایکروسافت فهرست همه‌ی تغییرات را در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

ردموندی‌ها به‌صراحت از واژه‌ی تبلیغات استفاده نمی‌کنند؛ بلکه به‌جای آن اصطلاح «پیشنهادها» برای نرم‌افزار‌های مرتبطی را به‌کار می‌برند که می‌توانید به‌راحتی در فروشگاه مایکروسافت پیدا کنید.

تبلیغات رسما وارد منو استارت ویندوز ۱۱ شد

اگر به دریافت پیشنهاد‌ها تمایل ندارید، خالق ویندوز روش حذف آنها را توضیح داده است: «این قابلیت را می‌توانید با رفتن به تنظیمات > شخصی‌سازی > استارت و غیرفعال‌کردن گزینه‌ی «نمایش پیشنهادها، تبلیغات و غیره» خاموش کنید.

به‌روزرسانی جدید نسخه‌ی بتای ویندوز ۱۱ به شما امکان می‌دهد که ازطریق Windows Spotlight که به‌طور خودکار پس‌زمینه‌های دسکتاپ را انتخاب می‌کند، بهتر بتوانید آنچه می‌بینید، به دلخواهتان تنظیم کنید.

اگر از کوپایلت خوشتان می‌آید؛ اما از اینکه به گوشه‌ی صفحه‌نمایش چسبیده باشد ناراحت می‌شوید، در نسخه‌ی جدید می‌توانید کوپایلت را از نوار کناری جدا کنید و در پنجره‌ی مستقلی قرار دهید.

همچنین، مایکروسافت اعلام کرده است که دستیار هوش مصنوعی کوپایلت با بهبود‌های زیرپوستی دیگری نیز همراه شده؛ اما جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • مراقب تبلیغات درمانی در فضای مجازی باشید/ ساماندهی تبلیغات پزشکان
  • بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین تبلیغات ایران / گفت‌وگو با ندا شریفی رئیس هیات مدیره فراتصویر مهام
  • کمپین جدید محیطی در تهران و محورهای مواصلاتی / داستان مارال در شهر
  • تورم هزینه اینترنت بالاتر از گوشت، میوه و حمل و نقل
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
رمزینکس ری‌برندینگ کرد / هویت بصری جدید رمزینکس
نوشته بعدی
درآمد تلویزیون از پخش تبلیغات در مسابقات ورزشی سال 1403

نوشته‌های مرتبط

قیمت تبلیغات در مترو 1403/ واگن زنان گران‌تر از واگن‌های...

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تبلیغات محیطی سیف CIF / تصادف با شیشه...

۱۳ بهمن ۱۴۰۳

راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن +...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

هوا دلپذیر شد؟ / حاشیه‌های کمپین محیطی شهرداری روی بیلبوردها...

۱۴ بهمن ۱۴۰۳

تبلیغات به اپ تپسی رسید/ چگونه در تپسی تبلیغ کنیم؟

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

جامه‌گردانی غول‌ها در ایران؟ احتمال تغییرات گسترده در دیجیکالا و...

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کره گرفتن صداوسیما از آب تبلیغات فوتبالی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل دیجی‌ کالا پس از ساعاتی بازداشت‌، آزاد‌ شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

چند درصد از کل تبلیغات، تلویزیونی است؟ کاهش مخاطبان اثری...

۲۳ مهر ۱۴۰۳

شبکه نمایش خانگی شیدا هم وارد بازی شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

رمزینکس ری‌برندینگ کرد / هویت بصری...

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

گلرنگ تپسی را خرید

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

رونمایی محصول جدید تکراسا در رویداد...

۹ آبان ۱۴۰۳