ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا و اسنپ تا دیوار و تپسی

پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا و اسنپ تا دیوار و تپسی

توسط EADNA ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
173

در سال 1402 تقریبا همه پلتفرم‌های معروف ایرانی که درآمد و کاربران قابل توجهی داشتند تلاش کردند تا در اپلیکیشن‌های خود فضاهایی را به تبلیغات اختصاص بدهند.

به گزارش ایدنا در واقع این پلتفرم‌ها که تا به‌حال جایگاه تبلیغاتی در خود نداشتند، امکانات تبلیغاتی جدیدی در سال ۱۴۰۲ به خود اضافه کردند. برخی از کسب‌وکارهایی که امکانات جدید تبلیغاتی‌ای را توسعه دادند عبارتند از:

 

شیپور

۶ شهریور ۱۴۰۲، امکان جدید «تابلو» به شیپور اضافه شد. شیپور اقدامی جدید برای تبلیغ کسب‌وکارها انجام داد؛ به این صورت که آگهی‌های تبلیغاتی به صورت تصادفی در جایگاه‌های اول، سوم و پنجم صفحات جستجو نمایش داده می‌شوند.

 

‌اسنپ

در پائيز ۱۴۰۲ خبر از همکاری مشترک اسنپ و تپسل منتشر شد. اسنپ قصد دارد از فضاهای مختلف سوپراپلیکیشن خود برای اجرای تبلیغات نیتیو استفاده کند. در همین راستا، اسنپ پایگاه بزرگ کاربران خود را برای اجرای تبلیغات در اختیار برندها و کسب‌وکارها قرار خواهد داد و تپسل، مجری این تبلیغات در اسنپ‌کلاب خواهد بود.

 

تپسی

تپسی نیز پس از پیوستنش به هلدینگ گلرنگ، جایگاه‌های تبلیغاتی را در صفحه انتظار پیداشدن سفیر اضافه کرده است.

 

نشان

در پایان سال ۱۴۰۲، به صورت رسمی ۳ نوع تبلیغ مکان‌مبنا در نقشه و مسیریاب نشان فعال شد. ۲ مدل آن (تبلیغات در جستجو و پین اختصاصی) برای تمام کسب‌وکارهای فیزیکی قابل استفاده است و یک مدل آن (نمایش بنر در سرعت صفر) تنها برای برند‌های بزرگ در نظر گرفته شده است.

 

دیوار

در زمستان ۱۴۰۲، دیوار خبر از شروع همکاری خود با مجموعه‌های تپسل، یکتانت و دارت‌ ادز را داد که تبیلغات بنری اپلیکیشن و وب‌سایت خود را با این مجموعه‌ها پیش ببرد.

 

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا نیز یکی دیگر از مجموعه‌هایی بود که در سال ۱۴۰۲، امکان تبلیغات بنری را در سایت خود فعال کرد. این تبیلغات به‌صورت همکاری‌هایی دو طرفه میان دیجی‌کالا و تبیلغ‌دهنده صورت می‌گیرد.

 

آپ و همراه کارت

آپ نیز یکی دیگر از مجموعه‌هایی بود که جایگاه‌ تبیلغاتی به پلتفرم خود اضافه کرده است. در صفحه رسید‌های خود، جایگاه‌های تبلیغاتی اضافه کرده است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تلگرام: هیچ‌چیزی در روسیه نداریم
  • محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟
  • چگونه برای کودکان تبلیغ تجاری طراحی کنیم؟ تجربه‌ برندهای بزرگ جهان
  • کامران کاتوزیان هنرمند گرافیست و بنیانگذار تبلیغات محیطی در ایران درگذشت
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟
نوشته بعدی
گزارش جامع جاب ویژن از حقوق و دستمزد در سال 1403

نوشته‌های مرتبط

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

بهترین کمپین های بازاریابی سال ۲۰۲۳

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

همکاری تولیپس و مات برای حضور در بازار جهانی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه اول/ ارزش دیجیکالا چقدر...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها / موج ری‌برندینگ‌ برای جذب...

۸ مهر ۱۴۰۳

بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟

۱۹ آذر ۱۴۰۲

جزئیات رفع فیلتر اینستاگرام / پیش‌بینی ایدنا محقق شد؟

۴ آبان ۱۴۰۳

ماجرای لغو پیامک تبلیغاتی با ارسال 11

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

لوئیس فیگو برای تبلیغ لبنیات وارد تهران شد

۲۷ آذر ۱۴۰۲

راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن +...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر...

۱۷ بهمن ۱۴۰۳

چگونه برای کودکان تبلیغ تجاری طراحی...

۲۷ آبان ۱۴۰۳

بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک...

۲ مرداد ۱۴۰۳