ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید

تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید

توسط EADNA ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
189

کمپانی سازنده تلگرام در بیانیه‌ای اعلام کرد که کاربرانش می‌توانند با ایجاد حساب کاربری ویژه (پریمیوم) به مجموعه‌ای از امکانات و ویژگی‌های تجاری این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.

این پیامرسان مجموعه‌ای از ویژگی‌های کسب‌وکار را معرفی کرده است که برای ساده‌سازی ارتباطات و بهبود تعامل با مشتری طراحی شده‌اند. این قابلیت‌ها شامل مواردی مثل ساعت بازشدن کسب‌وکار، موقعیت مکانی، پاسخ سریع و چت‌بات می‌شود.

 

پروفایل‌های پیشرفته برای ارتباطات حرفه‌ای

کسب‌وکارها اکنون می‌توانند ساعات کاری و لوکیشنشان را در پروفایل خود روی نقشه نشان دهند، این امر برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان انجام می‌شود.

در آپدیت جدیدی که تلگرام ارائه داده پروفایل‌های عمومی از بین رفته و کسب‌وکارها می‌توانند در یک صفحه اطلاعات خود را شخصی‌سازی کنند. این ماجرا به صاحبان کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا برند خود را با استفاده از یک شعار جذاب معرفی کنند.

تعاملات خودکار برای بهبود کارایی

در به روزرسانی جدیدی که تلگرام ارائه داده، کاربران می‌توانند تاریخ تولد خود را ثبت کنند تا به پیام‌های تبریک را از جانب صاحبان کسب‌وکار دریافت کنند، این قابلیت به عنوان خدماتی ارزشمند برای استقبال از مشتریان به شمار می‌آید. از طرفی این پیام‌ها قابلیت شخصی سازی دارند و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند در کنار پیام تبریک تولد برند و محصولات جدیدشان را به کاربران معرفی کنند. این ویژگی حتی امکان تنظیم مدت زمان ارسال پیام تبریک را فراهم می‌کند.

در قابلیت جدید تلگرام پاسخ به سوال‌های پرتکرار مشتریان امکان‌پذیر شده است. کسب‌وکارها می‌توانند برای بهبود خدمات‌رسانی پیام‌های از پیش تعریف‌شده‌ شامل سؤال‌های مختلف مشتریان، منوها، اطلاعات پرداخت یا سؤالات متداول را به همراه پاسخشان ایجاد کنند. این پیام‌ها را می‌توان با قالب‌بندی متن، لینک‌ها، برچسب‌ها، رسانه‌ها و فایل‌ها دسته‌بندی کرد و پاسخی همه‌جانبه و آموزنده به درخواست‌های مشتریان ارائه داد. از این ویژگی‌های این قابلیت می‌توان به افزایش سرعت پاسخگویی و کاهش حجم کاری صاحبان کسب‌وکار اشاره کرد.

 

سازماندهی پیشرفته و گردش کار ساده

تقسیم‌بندی مشتریان برای صاحبان کسب‌وکارها اهمیت بسیاری دارد و برچسب‌های رنگی تلگرام به صاحبان مشاغل این امکان را می‌دهد که چت‌ها را با برچسب‌های منحصر به فرد و بر اساس پارامترهای از پیش تعریف شده دسته‌بندی کنند. این ماجرا می‌تواند بر اساس سطح اولویت، وضعیت مشتری یا نیازهای خاص او باشد.

قابلیت متمایز دیگر تلگرام، پیوند به چت است که نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم. ویژگی Links to Chat به کسب‌وکارها امکان ایجاد پیوندهایی را می‌دهد که وقتی مشتری روی آن‌ها کلیک می‌کند، به طور خودکار یک پنجره چت جدید با یک پیام از پیش نوشته شده در نوار ورودی برای او به نمایش در می‌آید.

 

ادغام با هوش مصنوعی و ابزارهای موجود

اکنون کسب‌وکارها می‌توانند از یکپارچه‌سازی ربات تلگرام استفاده کنند. این امکان ایجاد ربات‌های گفت‌وگوی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم می‌کند که می‌تواند تعاملات کاربران با صاحبان کسب‌وکارها را مدیریت کرده و به سؤالات معمول مشتری پاسخ دهد. چت بات‌ها نه تنها با ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته تجربه مشتری را افزایش می‌دهند، بلکه نمایندگان انسانی را برای رسیدگی به مسائل پیچیده‌تر آزاد می‌کنند.

 

دسترسی و تحولات آینده

معرفی ویژگی‌های تجاری‌محور تلگرام نشان‌دهنده تغییر استراتژیک به سمت تامین نیازهای ارتباطات حرفه‌ای است. بنابراین، تلگرام با ارائه ترکیبی از به روزرسانی‌های پیشرفته، تعاملات خودکار، ابزارهای سازمانی پیشرفته و یکپارچه‌سازی ربات قدرتمند، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا گردش‌های کاری و ارتباطی خود را ساده‌سازی کنند، تعامل با مشتری را بهبود بخشند و حضوری قوی‌تری در فضای تلگرام داشته باشند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • هزینه تبلیغات موبایلی به ۴۰۲ میلیارد دلار می‌رسد
  • 1000 شعبه جدید مک دونالد در چین
  • سرمایه‌گذاری 235 میلیارد تومانی دیجی‌کالا روی «میاره»
  • واکنش مارکترهای ایرانی به اتفاقات دنیای برندینگ و تبلیغات / از بز لاکوست تا گاف دلوسه
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
جزئیاتی از کمپین تبلیغاتی فرش بهشتی در تهران
نوشته بعدی
ماجرای لغو پیامک تبلیغاتی با ارسال 11

نوشته‌های مرتبط

تغییر هویت بصری ۲۳ برند ایرانی در 1402

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

بنیانگذاران تبلیغات مدرن در ایران؛ کارناوال اولین‌ها

۱۹ آذر ۱۴۰۲

درآمد تبلیغات سوپر لیگ اروپا؛ 3 میلیارد یورو

۴ دی ۱۴۰۲

تبلیغات خلاقانه برندها/ رقابت آتشین سس‌های کچاپ تند در تبلیغات...

۴ مهر ۱۴۰۳

خداحافظ زندگی خصوصی! ماجرای ورود هوش مصنوعی جدید به تبلیغات

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاهش 30 تا 40 درصدی فروش سوپرمارکت‌ها در روزهای تعطیلی

۳ دی ۱۴۰۳

نقد تبلیغات / ویدیوی تبلیغاتی هایلایت کلاسینو

۱۲ آذر ۱۴۰۳

مدیرعامل دیجی‌ کالا پس از ساعاتی بازداشت‌، آزاد‌ شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

حذف برچسب‌ از بطری‌های نوشابه

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در...

۵ دی ۱۴۰۳

نتیجه یک تحقیق در امریکا: محتوای...

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

دیجی‌کالا شعارش را تغییر داد: «لبخند...

۲۰ اسفند ۱۴۰۲