ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » درآمد فصلی Apple به آستانه 120 میلیارد دلار رسید

درآمد فصلی Apple به آستانه 120 میلیارد دلار رسید

توسط EADNA ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
237

درآمد اپل در سه ماهه منتهی به ۳۰ دسامبر ۲ درصد افزایش یافته و به ۱۱۹.۶ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش ایدنا به نقل از آیمارکتور پس از چهار فصل متوالی کاهش فروش، اپل Appe با اتکا به فروش بالای آیفون iPhone و کسب درآمد بالا در بخش خدمات، در سه ماهه تعطیلات توانسته به رشد خود ادامه دهد.

نتایج کلی درآمد اپل کمی بهتر از حد انتظار و بالاتر از پیش‌بینی‌های تحلیلگران است. درآمد اپل در سه ماهه منتهی به ۳۰ دسامبر ۲ درصد افزایش یافته و به ۱۱۹.۶ میلیارد دلار رسیده است. سه ماهه اخیر را می‌توان دومین سه ماهه برتر این شرکت از نظر فروش ذکر کرد.

همانطور که نمودار پیش رو نشان می‌دهد، رشد فروش آیفون و درآمد های خدماتی اپل توانسته است ضعف سایر بخش‌های عملیاتی اپل را پوشش دهد داد. یکی از آنها کاهش فروش آیپد iPad است. همانطور که اپل پیش از این پیش بینی کرده بود، فروش آی‌پد در این سه ماهه ۲۵ درصد کاهش یافته است.

درآمد اپل از آیفون و خدمات

فروش آیفون هنوز مهمترین بخش تجارت اپل و مهمترین منبع درآمد آن است. در سه ماهه دسامبر فروش آیفون ۶ درصد افزایش یافت و به رقم ۶۹.۷ میلیارد دلار رسیده است. از آنجایی که مدل‌های جدید آیفون معمولاً درست قبل از شروع سه ماهه پایانی سال عرضه می‌شوند؛ این فصل به طور معمول قوی‌ترین فصل برای فروش آیفون است.

از سوی دیگر بخش خدمات اپل بار دیگر توانسته است رشد خوبی داشته باشد. درآمد این بخش با رشد ۱۱ درصدی به رکورد جدید ۲۳.۱ میلیارد دلاری رسیده است. این رقم تقریباً ۲۰ درصد از کل فروش اپل را شامل می‌شود.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، اشاره کرد علیرغم اینکه سه ماهه تعطیلات امسال یک هفته کوتاهتر از سال گذشته بود، بخش خدمات توانست رشد ۱۱ درصدی نسبت به سه ماهه سپتامبر داشته باشد.

کوک گفت: «ما رکوردهای درآمدی در تبلیغات، خدمات ابری، خدمات پرداخت و ویدیو داشتیم. همچنین در ماه دسامبر در بخش App Store و AppleCare توانستیم رکوردهای سه ماهه گذشته را به دست آوردیم.» از آنجاییکه اپل اکنون بیش از ۲.۲ میلیارد دستگاه فعال دارد، خدمات برای سال‌های آینده یک منبع مطمئن و مستمر درآمد برای اپل خواهد بود.

اپل انتظار دارد که درآمد این شرکت از فروش آیفون و کل فروش در سال جاری تقریباً ثابت بماند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • جشنواره شیرهای کن Cannes Lions چیست ؟ / رقابت تبلیغاتی ایده‌های خلاقانه
  • بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین تبلیغات ایران / گفت‌وگو با ندا شریفی رئیس هیات مدیره فراتصویر مهام
  • محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ 2024
  • مدیر تبلیغات وزارت ارشاد: متولی تبلیغ در VODها ماییم
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
برندها چه اینفلوئنسرهایی را استخدام می‌کنند؟
نوشته بعدی
تپسل رفع فیلتر شد؛ علت فیلتر شدن تپسل چه بود؟

نوشته‌های مرتبط

«اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

علی رئیس‌شقاقی، عکاس برجسته تبلیغات ایران درگذشت

۱۰ اسفند ۱۴۰۳

بسته‌بندی به عنوان نخستین قدم برندینگ/ ماجرای توسعه کالاهای ایرانی...

۶ آبان ۱۴۰۳

نسبت روابط عمومی و بازاریابی در چیدمان سازمان/ کارشناسان پاسخ...

۵ دی ۱۴۰۲

نزدیک است شاخ در بیاورم! / گفت‌وگو با یاشار مشیرفر...

۶ مرداد ۱۴۰۳

حاشیه‌های ثبت نام تجاری «فین‌تک» برای یک شرکت سرمایه‌گذاری

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

۲۲ مهر ۱۴۰۳

پیش‌بینی حجم تبلیغات جهان در 2024/ رونق دیجیتالی‌ها

۴ دی ۱۴۰۲

تبلیغات کدام باشگاه‌های فوتبال را ثروتمند کرده است؟

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دیجی‌کالا شعارش را تغییر داد: «لبخند به خانه می‌رسد»

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,9K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (281)
  • برندها (129)
  • برندینگ (90)
  • تجربه دیگران (49)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • رفع فیلتر اینستاگرام در آذرماه 1404 ؟ / گزارش‌ها از...

    ۱۶ آذر ۱۴۰۴
  • بازی پلتفرم‌ها با روان مردم در بلک فرایدی؟ واکنش کاربران...

    ۸ آذر ۱۴۰۴
  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (281)
  • برندها (129)
  • برندینگ (90)
  • تجربه دیگران (49)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

1000 شعبه جدید مک دونالد در...

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پیش‌بینی حجم تبلیغات جهان در 2024/...

۴ دی ۱۴۰۲

تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی...

۸ آبان ۱۴۰۳