ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

توسط EADNA ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
191

پیش از نودوششمین مراسم اسکار، واحد تبلیغات دیزنی موجودی تبلیغات این رویداد را در ۱۷ دسته فروخت. بنابر اطلاعات اعلام‌شده به رسانه‌ها، این مجموعه برای نمایش هر ۳۰ ثانیه تبلیغ، عددی بین ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار از تبلیغ‌دهندگان دریافت کرده است.

به گزارش ایدنا به نقل از دی ام برد، جوایز آکادمی اسکار مدت‌ها است که برای برندهای مطرح بین‌المللی تبدیل به یک ویترین مهم برای نمایش خود شده است؛ با چنین رویکردی عجیب نیست که دیزنی تمام ظرفیت تبلیغاتی نودوششمین مراسم اسکار را با بهایی گزاف‌تر از هرسال فروخته باشد. درواقع اطلاعات حاکی از آن است که دیزنی برای هر ۳۰ ثانیه نمایش تبلیغ عددی بین ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار را به تبلیغ‌دهندگان اعلام کرده و نهایت ظرفیت تبلیغاتی این مراسم در ۱۷ دسته توسط برندهای مختلف خریداری شده است.

برندهای TikTok، Universal و Lionsgate از حامیان مالی اصلی اسکار نودوششم بودند و برندهای  Airbnb، Allstate، Booking.com، DoorDash، Dunkin، NerdWallet، Mountain Dew Baja Blast، Procter & Gamble، Unilever، Starbucks، Walmart و چندین شرکت دیگر از جمله چند شرکت داروسازی در این رویداد تبلیغات رزرو کردند.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد، این است که تبلیغ کنندگان سرمایه‌گذاری خود در اسکار را در سال گذشته کاهش داده بودند؛ در واقع اسپانسرها ۱۱۷.۴ میلیون دلار برای تبلیغات اسکار ۲۰۲۳ خرج کرده بودند که این عدد کاهشی ۱۵ درصدی نسبت به سال قبل را تجربه کرده بود.

اما در بین همه تبلیغاتی که در نودوششمین مراسم اسکار اکران شد، چند تبلیغ متفاوت توجه‌ها را به خود جلب کرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تبلیغی برای خجالت دادن سلبریتی‌ها

شرکت داروسازی Eli Lilly یکی از تبلیغ‌کنندگان در این رویداد بود و در تبلیغات خود دست روی نکته‌ای اساسی گذاشت؛ سواستفاده از داروی اوزمپیک توسط سلبریتی‌ها برای لاغری! این دارو در واقع یک داروی ضروری برای مبتلایان به دیابت نوع دو است اما سلبریتی‌ها تا حدی برای مقاصد لاغری خود از آن سواستفاده کرده‌اند که منجر به کمیاب شدن این دارو در بازار شد.

این شرکت داروسازی نیز با حضور در جمع آنها تلاش کرده تا به این موضوع طعنه بزند.

کیم کارداشیان، بازهم در مرکز توجه!

یکی دیگر از تبلیغاتی که در مراسم اسکار مورد توجه قرار گرفت، برند لباس کیم کارداشیان بود. این برند که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است اخیرا ارزشی ۴ میلیارد دلاری پیدا کرده و در حال حاضر علاوه بر پوشاک زنانه، پوشاک مردانه نیز تولید می‌کند.

تبلیغات ضدیهودستیزی این بار در اسکار

پس از پخش اولین تبلیغ Super Bowl خود در ماه گذشته، بنیاد مبارزه با یهودستیزی در مراسم اسکار نیز ویدیوی تبلیغاتی خود را بر اساس رویدادهای واقعی که سال گذشته در منطقه بوستون رخ داد، اکران کرد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • خداحافظی با داروخانه‌ها/ چرا تبلیغ دارو در پلتفرم‌ها ممنوع شد؟
  • خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها / موج ری‌برندینگ‌ برای جذب نسل z
  • رکود گسترده برندهای برتر جهان در 2023
  • نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و Go Slim به یک ضرب‌المثل ایرانی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد
نوشته بعدی
جزئیاتی از کمپین تبلیغاتی فرش بهشتی در تهران

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

ساعت بازدید و قیمت‌ها در نمایشگاه لوازم التحریر مصلی شهریور...

۲۲ شهریور ۱۴۰۴

X نمی‌میرد؛ رابطه دوستانه و حیاتی تخیل با استراتژی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمپین تبلیغاتی جدید دلتا اکران شد؛ اعلام به‌روزرسانی سایت تخصصی...

۲۵ شهریور ۱۴۰۴

ماجرای تبلیغات در وسط زمین فوتبال + واکنش کارشناسان

۳۱ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با...

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران

۶ تیر ۱۴۰۳

چرا تبلیغات دیجیتالی در ایران خلاقانه نیست؟

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

راهنمای دانلود DeepSeek هوش مصنوعی چینی و استفاده از آن+...

۱۰ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی...

۱۸ مرداد ۱۴۰۴

راهنمای کامل ایمیل مارکتینگ Email Marketing...

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی «تورش...

۱۷ شهریور ۱۴۰۳