ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » سود خالص 10 میلیارد تومانی جاباما پس از دو سال

سود خالص 10 میلیارد تومانی جاباما پس از دو سال

توسط EADNA ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
444

سرانجام پس از دو سال تلاش مستمر، مجموعه جاباما توانست به سوددهی برسد و رقم سود خالص خود را هم دو رقمی کند.

بر اساس گزارش ارزیابی اعتبارسنجی منتشر شده در تاریخ 1402/12/02 مربوط به شرکت «خدمات مسافرتی و گردشگری امید تجربه سفر» که با نام تجاری «جاباما» شناخته می‌شود، این شرکت توانسته است در سال ۱۴۰۱ به ۱۹ میلیارد سود ناخالص و ۱۰ میلیارد سود خالص دست یابد.

به گزارش ایدنا صورت مالی منتشر شده جاباما که با هدف تامین سرمایه در گردش برای پروژه دیلمان این شرکت بوده است، نشان میدهد در دو سال گذشته این اولین بار است که شرکت مسافرتی و گردشگری جاباما توانسته به سود خالص دست یابد. سود (زیان) خالص این شرکت در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب برابر با ۹۶۷- و ۳.۸- میلیارد تومان بوده است.

جاباما از نگاه تعداد کاربران و اقامتگاه

جاباما به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه علی‌بابا در مهرماه سال 1402 در گزارش خود عنوان کرده بود که با تصاحب ۷۰درصد از بازار اقامتگاه‌های آنلاین، مارکت لیدر این بازار شده است. تعداد کل کاربران این پلتفرم در انتهای سال ۱۴۰۱ برابر با ۲.۳ میلیون نفر اعلام شده است. همچنین جاباما بیش از ۱۸ هزار اقامتگاه فعال در ایران دارد.

در حال حاضر، جاباما در ۸ استان و ۲۳۱ شهر فعال است. در این اپلیکیشن ۸۶۰۰ نفر میزبان ثبت شده است. جاباما توانسته است رشد ۳برابری در تعداد رزروها و رشد ۳۰برابری در دو سال گذشته را برای خود رقم بزند.

 

جدول سهامداری و اعضای هیئت‌مدیره جاباما

بر اساس جدول سهامداری جاباما، شرکت سفرهای علی بابا مالک 28.5 درصد از این شرکت است، اما سهامدار عمده آن شرکت توسعه تجربه شایسته سفر با 71.5 درصد است.

همچنین هیئت‌مدیره این شرکت شامل سه عضو، زهرا عالی مقدم (مدیرعامل و عضو اصلی هیئت‌مدیره)، نیما قاضی (نائب رییس هیئت‌مدیره) و احمد ایزدپور (رییس هیئت‌مدیره) می‌باشد.

درباره جاباما

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری امید تجربه ی شایسته سفر در سال 1399 تاسیس و در زمینه تولید نرم‌افزار در راستای تسهیل ارایه خدمات گردشگری و توسعه نرم‌افزارهای لازم جهت بهره‌برداری با رعایت قوانین و مقررات سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در حال فعالیت میباشد. جاباما امکاناتی نظیر انتخاب بازه قیمت اجاره ویلا، اقامتگاه یا هتل را فراهم می‌سازد. عمده فعالیت این شرکت در سامانه خود رزرو اقامتگاه در سراسر ایران است که برخی از آن ها به شرح زیر می‌باشد:

  • اجاره ویلا در مقصدهای محبوب
  • اجاره آپارتمان روزانه در تهران
  • بومگردی‌های اختصاصی جاباما در جنوب
  • اقامتگاه‌های اختصاصی جاباما در جنوب
  • اجاره ویلا اطراف تهران
  • اجاره اقامتگاه‌های سنتی در شهرهای مرکزی
  • اجاره ویلا در شهرهای شمالی
  • اجاره ویلا و سوئیت در کیش
  • اجاره کلبه‌های خاص
ممکن است علاقه مند باشید
  • آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا
  • تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد
  • برند سیگار شهاب حسینی چیست ؟ جستجوی مخاطبان ایرانی
  • فروشگاه حضوری و تجربه‌محور دیجیکالا افتتاح شد + نشانی، ساعت کاری و تصاویر
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از نخبگان
نوشته بعدی
آیا حجم و مدل نمایش تبلیغات بنری در سایت‌های خبری استاندارد است؟

نوشته‌های مرتبط

رنگ سال 2024 از نظر کمپانی‌های بزرگ دیزاین

۲۰ آذر ۱۴۰۲

82 درصد کاربران اعتباری تپسی به موقع تسویه حساب کرده‌اند

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

پایان تلخ توشیبا / برند ژاپنی از بورس رفت

۲۹ آذر ۱۴۰۲

حاشیه‌های تبلیغات جدید زارا در شبکه‌های اجتماعی

۲۲ آذر ۱۴۰۲

مک‌دونالد؛ برنامه فروش 45 میلیارد دلاری در سال

۱۹ آذر ۱۴۰۲

حذف برچسب‌ از بطری‌های نوشابه

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

کار بوش هم به تعدیل نیرو کشید

۲۱ آذر ۱۴۰۲

شکایت بانوی اول برزیل از ایکس

۲۹ آذر ۱۴۰۲

واکنش‌ها به تبلیغات بیمه بازار با طرح گلس شیشه شکسته/...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

هواوی با بنز و فولکس واگن وارد مذاکره شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

اسنپ فود هک شد+جزئیات تازه

۱۰ دی ۱۴۰۲

تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری...

۲۸ آذر ۱۴۰۲