ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از نخبگان

افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از نخبگان

توسط EADNA ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
538

شامگاه یکشنبه موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایران با تقدیر از 11 کارآفرین ایرانی در حوزه‌های مختلف افتتاح شد.

در مراسمی که با اجرای احمد نجفی به همین مناسبت برگزار شد، کارآفرینانی همچون دکتر محمدمهدی کامکار، مهندس پیمان کیانیان، دکتر سلطان حسین فتاحی، دکتر پرویز کلباسی، مهندس مهرداد یوسفی، مهندس داوود عابدی، دکتر علی‌اصغر کیهانی، دکتر محمدرضا گنجی و … با اهدای لوح، مورد تقدیر قرار گرفتند و همزمان با افتتاح موزه، از سردیس‌های آنان رونمایی شد.

جالب این که غیر از دو، سه مورد، تقریبا هیچ یک از سردیس‌ها شباهتی به کارآفرینان مربوطه نداشت. به همین دلیل در زمان رونمایی از سردیس این چهره‌ها، بسیاری از اعضای خانواده آنان از این موضوع گلایه کردند.

در مراسم نسبتا طولانی گرامیداشت کارآفرینان که در سالن همایش های فرخی یزدی و با نیم ساعت تاخیر برگزار شد، کارآفرینان یاد شده در سخنان کوتاهی از اهمیت حقظ سرمایه‌های کشور و پیشگیری از مهاجرت نخبگان سخن گفتند.

در ادامه بخشی از مهمترین سخنان این کارآفرینان را در مورد اهمیت حفظ سرمایه های کشور مرور می‌کنیم.

 

مهندس پیمان کیانیان بنیانگذار هلدینگ نفیس:

امیدوارم که فرصت‌های مناسبی برای رشد نخبگان ایرانی در کشور وجود داشته باشد تا مانع از مهاجرت آنان شود. این که یک جوان اطمینان داشته باشد که در صورت تلاش و پشتکار و استفاده از تخصص و توان خود موفق می‌شود، اهمیت بسیاری در اعتماد به آینده دارد.

 

دکتر محمدمهدی کامکار بنیانگذار عطرآگین:

چرا باید در شرایطی قرار بگیریم که نخبگان ما جلای وطن کنند؟ ما با یک درصد جمعیت دنیا و 10 درصد منابع از منابع این کره خاکی، نباید چنین شرایطی داشته باشیم! ما باید با فقر بیگانه باشیم. می‌توانیم ده‌ها میلیون نفر دیگر را تحت پوشش قرار بدهیم و در رفاه زندگی کنیم.

 

دکتر سلطان حسین فتاحی بنیانگذار امرسان:

متاسفانه بسیاری از جوانان متخصص ما نگاهی هم به مهاجرت دارند. من تلاش بسیاری کرده‌ام و بارها به همه دانشجویان گفته‌ام که ساختن کشور باید هدف اصلی ما باشد اما واقعیت این است که شرایط دشواری است و نمی‌توان انتظار داشت که نخبگان با توصیه و خواهش در کشور بمانند.

 

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • اما و اگرهای رفع فیلتر یوتیوب/ نان یوتیوبرهای ایرانی در روغن فیلترینگ
  • تبلیغ کالاهای ممنوعه در صداوسیما ؟
  • اینفلوئنسرها در سال 1403 باید مالیات بپردازند
  • همکاری تولیپس و مات برای حضور در بازار جهانی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
کمپین جذاب KFC؛ تاور برگر در بیلبوردها جا نمی‌شود!
نوشته بعدی
سود خالص 10 میلیارد تومانی جاباما پس از دو سال

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات شهری و اطلاع‌رسانی همچنان حلقه مفقوده تئاتر فجر

۹ بهمن ۱۴۰۲

همه واکنش‌ها به حواشی اخراج کارکنان فلایتیو / بحران Pr-Hr

۸ خرداد ۱۴۰۳

مک‌دونالد؛ برنامه فروش 45 میلیارد دلاری در سال

۱۹ آذر ۱۴۰۲

هوش مصنوعی می‌تواند جای 99 درصد کپی‌رایترها را بگیرد/ گفت‌وگو...

۲۶ فروردین ۱۴۰۴

هواوی با بنز و فولکس واگن وارد مذاکره شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲

نیسان بازاریاب خودروهای چینی می‌شود

۲۷ آذر ۱۴۰۲

تپسل رفع فیلتر شد؛ علت فیلتر شدن تپسل چه بود؟

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

پربازدیدترین برندهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی + نمودار

۱۷ مهر ۱۴۰۳

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

دیجی‌کالا شعارش را تغییر داد: «لبخند...

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

واکنش‌ها به تغییر لوگو سایپا

۱۹ آذر ۱۴۰۳

مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به...

۲۵ مهر ۱۴۰۳