ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از نخبگان

افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از نخبگان

توسط EADNA ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
562

شامگاه یکشنبه موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایران با تقدیر از 11 کارآفرین ایرانی در حوزه‌های مختلف افتتاح شد.

در مراسمی که با اجرای احمد نجفی به همین مناسبت برگزار شد، کارآفرینانی همچون دکتر محمدمهدی کامکار، مهندس پیمان کیانیان، دکتر سلطان حسین فتاحی، دکتر پرویز کلباسی، مهندس مهرداد یوسفی، مهندس داوود عابدی، دکتر علی‌اصغر کیهانی، دکتر محمدرضا گنجی و … با اهدای لوح، مورد تقدیر قرار گرفتند و همزمان با افتتاح موزه، از سردیس‌های آنان رونمایی شد.

جالب این که غیر از دو، سه مورد، تقریبا هیچ یک از سردیس‌ها شباهتی به کارآفرینان مربوطه نداشت. به همین دلیل در زمان رونمایی از سردیس این چهره‌ها، بسیاری از اعضای خانواده آنان از این موضوع گلایه کردند.

در مراسم نسبتا طولانی گرامیداشت کارآفرینان که در سالن همایش های فرخی یزدی و با نیم ساعت تاخیر برگزار شد، کارآفرینان یاد شده در سخنان کوتاهی از اهمیت حقظ سرمایه‌های کشور و پیشگیری از مهاجرت نخبگان سخن گفتند.

در ادامه بخشی از مهمترین سخنان این کارآفرینان را در مورد اهمیت حفظ سرمایه های کشور مرور می‌کنیم.

 

مهندس پیمان کیانیان بنیانگذار هلدینگ نفیس:

امیدوارم که فرصت‌های مناسبی برای رشد نخبگان ایرانی در کشور وجود داشته باشد تا مانع از مهاجرت آنان شود. این که یک جوان اطمینان داشته باشد که در صورت تلاش و پشتکار و استفاده از تخصص و توان خود موفق می‌شود، اهمیت بسیاری در اعتماد به آینده دارد.

 

دکتر محمدمهدی کامکار بنیانگذار عطرآگین:

چرا باید در شرایطی قرار بگیریم که نخبگان ما جلای وطن کنند؟ ما با یک درصد جمعیت دنیا و 10 درصد منابع از منابع این کره خاکی، نباید چنین شرایطی داشته باشیم! ما باید با فقر بیگانه باشیم. می‌توانیم ده‌ها میلیون نفر دیگر را تحت پوشش قرار بدهیم و در رفاه زندگی کنیم.

 

دکتر سلطان حسین فتاحی بنیانگذار امرسان:

متاسفانه بسیاری از جوانان متخصص ما نگاهی هم به مهاجرت دارند. من تلاش بسیاری کرده‌ام و بارها به همه دانشجویان گفته‌ام که ساختن کشور باید هدف اصلی ما باشد اما واقعیت این است که شرایط دشواری است و نمی‌توان انتظار داشت که نخبگان با توصیه و خواهش در کشور بمانند.

 

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از «ببند» تا «خانه یخچال نیست»
  • دیجی‌کالا شعارش را تغییر داد: «لبخند به خانه می‌رسد»
  • ترندهای تبلیغات ایران در سال 1404 چه خواهد بود؟
  • خیز سایپا برای بازاریابی گسترده در روسیه
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
کمپین جذاب KFC؛ تاور برگر در بیلبوردها جا نمی‌شود!
نوشته بعدی
سود خالص 10 میلیارد تومانی جاباما پس از دو سال

نوشته‌های مرتبط

خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش جشن 10 سالگی

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به تبلیغات کاسپین، پرسیل، تپسی...

۲۵ مهر ۱۴۰۳

انتقاد از بازارسازی برای کتاب‌های زیرپله‌ای در پلتفرم‌های آنلاین

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهنمای استخدام سفیر برند + نمونه‌های موفق و ناموفق ایرانی

۵ دی ۱۴۰۲

ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد از ۱۵ سال +...

۸ بهمن ۱۴۰۲

حاشیه‌های آپدیت جدید اپلیکیشن تپسی در کافه‌ بازار + دانلود...

۱ مهر ۱۴۰۳

انتشار فراخوان تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر

۲۰ آذر ۱۴۰۲

هزینه تبلیغات بیمه‌ها چقدر است؟

۱۲ دی ۱۴۰۲

شکایت بانوی اول برزیل از ایکس

۲۹ آذر ۱۴۰۲

بیلبوردهای تهران قربانی گرفت/ برکناری رضا صیادی!

۲۱ آذر ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

پایان مزاحم‌های بدصدای بی‌موقع / تماس‌های...

۱۵ مهر ۱۴۰۳

راهنمای دانلود chat GPT 4o و...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

فرزانه صادق وزیر راه خواهد شد؟...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳