ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم

واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم

نگرانی درباره سازه های تبلیغاتی

توسط EADNA ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
177

یک بیلبورد تبلیغاتی در پی توفان شامگاه پنجشنبه در محور کرج-تهران واژگون شد و لحظاتی عبور و مرور در این محور را مختل کرد.

 به گزارش ایدنا ،البته جهت وزش باد به سمت بیرون از بزرگراه بود و قطعه شکسته شده آسیبی به خودروهای عبوری وارد نکرد با این حال نگرانی و ترس شهروندان از احتمال کنده شدن تابلو تبلیغات و واژگون شدنش در بزرگراه موجب شد دقایق کوتاهی در این مسیر اختلال ایجاد شود.

سال گذشته نیز در همین محور ترافیکی یک بیلبورد دیگر بر اثر توفان واژگون شده بود. بی‌توجهی سازندگان این سازه‌های تبلیغاتی به استانداردهای ایمنی و استفاده از مواد اولیه نامرغوب و همچنین عدم پی‌سازی مناسب و مقاوم‌سازی سازه، منجر به ناامن شدن حریم بزرگراه‌ها به ویژه برخی نقاط بزرگراه کرج-تهران شده است.

آبان ماه امسال نیز در مازندران یک دستگاه بیلبورد سقوط کرد و منجر به آسیب دیدن پنج تن از شهروندان مازندرانی شد.

با توجه به درپیش بودن توفان‌های بهاره،‌ نگرانی‌ها از سقوط بیلبوردهای تبلیغاتی بیش از پیش شده و نگرانی بسیاری از شهروندان استان البرز و تهران را به دنبال داشته است.
نمایشگر ویدیو
https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/03/اتوبان-تهران-کرج.mp4

Media error: Format(s) not supported or source(s) not found

دریافت پرونده: https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/03/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D8%AC.mp4?_=1
00:00
00:00
00:00
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.
ممکن است علاقه مند باشید
  • کامران کاتوزیان هنرمند گرافیست و بنیانگذار تبلیغات محیطی در ایران درگذشت
  • گرایه‌سواری در لینکدین/ واکنش‌ کاربران به پیشنهاد استفاده از گرایه به جای ترند
  • حاشیه‌های ثبت نام تجاری «فین‌تک» برای یک شرکت سرمایه‌گذاری
  • آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در فضای دیجیتال مارکتینگ دارد؟ + واکنش کاربران
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ 2024
نوشته بعدی
محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟

نوشته‌های مرتبط

از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با...

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات

۲۵ آذر ۱۴۰۳

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

تبلیغ دو سینماگر ایرانی برای پوشاک تاناکورا ؟

۱۶ دی ۱۴۰۲

GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان کاهش می‌یابد

۲۰ آذر ۱۴۰۲

نشست مشترک تاجران ایران و روسیه با محوریت هوش مصنوعی

۱۱ آذر ۱۴۰۳

سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود

۱۶ دی ۱۴۰۲

محل برگزاری و جزئیات اولین نمایشگاه صنعت کنسرو در ایران

۲۱ آبان ۱۴۰۳

دوره دایناسورها تمام شده است/ نظرهای جالب کاربران لینکدین درباره...

۱۰ مهر ۱۴۰۳

زنان محجبه در تبلیغ گوشی همراه گوگل/ پای غزه در...

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,1K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷...

۷ آبان ۱۴۰۳

برندگان جشنواره ایران ادز معرفی شدند

۲۱ آذر ۱۴۰۳

چند و چون جنگ تبلیغاتی در...

۱۵ بهمن ۱۴۰۲