ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر

تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر

توسط EADNA ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
214

«هیچ کس مثل آمریکا تماشا نمی‌کند» نام یک کمپین تبلیغاتی برای پخش مسابقات قهرمانی اروپا در آمریکا است؛ تبلیغ شبکه پارامونت پلاس Paramount Plus یک ویدیوی موزیکال کوچک است که در آن همه به دنبال این هستند که وسط هفته و در ساعات کاری مخفیانه از محل کار خارج شوند، تا بتوانند مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در تلویزیون تماشا کنند.

به گزارش ایدنا این تیزر تبلیغاتی را کارگردان برنده جایزه اسکار تام هوپر ( کارگردان فیلم سخنرانی پادشاه) کارگردانی کرده است. این کمپین تجربه منحصر به فرد آمریکایی‌ها از تماشای فوتبال اروپا به ویژه لیگ قهرمانان اروپا در روزهای کاری را نشان می‌دهد.

«هیچ کس مثل آمریکا تماشا نمی‌کند» با نگاهی طنز اخلاق آمریکایی‌های طرفدار لیگ قهرمانان اروپا (UCL) و تعهد آنها به تماشای تمام مسابقه UCL در +Paramount را نشان می‌دهد. در تبلیغ شبکه پارامونت پلاس Paramount plus سرود نمادین UCL  توسط طرفداران آمریکایی این لیگ خوانده می‌شود تا تعهد و علاقه خود به تماشای این مسابقات را نشان دهند.

این تبلیغ جدید توسط آژانس 72andSunny تولید شده است. لیگ قهرمانان اروپا در روز سه‌شنبه، 13 فوریه با انجام بازی‌های دور یک شانزدهم نهایی آغاز خواهد شد. مسابقات اصلی به صورت زنده در +Paramount و مسابقات منتخب در CBS Sports به عنوان یک روتین هفتگی، نمایش داده خواهد شد.

https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/03/uefa_champions_league_nobody_watches_like_u.s._commercial_paramount_converted_mp4_github_1_1706370101.mp4
ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید
  • از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی / گفت‌وگو با مازیار حبیبی‌نیا مدیرعامل شبکه آفتاب
  • وضعیت دیجیتال مارکتینگ ایرانی در سال 03
  • دومین رویداد برندکارفرمایی برگزار می‌شود / سالن ضرغام کجاست؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی
نوشته بعدی
«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را اجرا کرد

نوشته‌های مرتبط

راهنمای دانلود DeepSeek هوش مصنوعی چینی و استفاده از آن+...

۱۰ بهمن ۱۴۰۳

بلک فرایدی ایرانی یا بازار سیاه ناهمخوان؟ آیا دیجیکالا قیمت‌ها...

۳ آذر ۱۴۰۳

2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در جهان + گزارش جامع...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخورد با تبلیغ فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای

۲ اسفند ۱۴۰۲

کمپین جذاب KFC؛ تاور برگر در بیلبوردها جا نمی‌شود!

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

ترندهای تبلیغات ایران در سال 1404 چه خواهد بود؟

۱۸ اسفند ۱۴۰۳

چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از مردان می‌گیرند؟

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای تبلیغات در وسط زمین فوتبال + واکنش کارشناسان

۳۱ تیر ۱۴۰۳

چرا درگاه‌های پردخت دیجیکالا بسته شد؟ / جدال حقوقی با...

۱ آبان ۱۴۰۳

همراه اول با چه قیمتی دیجی کالا را می‌خرد؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 61,9K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,9K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,2K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

غرهای استارتاپی! / کاربران لینکدین چه...

۲۳ بهمن ۱۴۰۳

ازکی تیزینگ «برات گرون تموم میشه»...

۹ مهر ۱۴۰۳

اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی...

۱۶ دی ۱۴۰۲