ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » «دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را اجرا کرد

«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را اجرا کرد

توسط EADNA ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
173

استارتاپ «دکتردکتر» در اولین کمپین محیطی خود، با پیام «از جاده قدیم نرو» خدمات پزشکی این مجموعه را به مخاطبان معرفی کرد.

به گزارش ایدنا این مجموعه بعد از اجرای چند کمپین در بستر آنلاین از دوازدهم اسفند، اولین کمپین محیطی خود را در تهران و با نصب روبان از آینه بغل خودروها آغاز کرد.

در این کمپین که با استفاده از تکنیک گوریلا مارکتینگ طراحی شده، دکتردکتر بروشوری را با روبان سفید به آینه ماشین‌ها نصب می‌کند كه در یک سمت تصویری از یک جاده را وجود دارد و در طرف دیگر شعار این کمپین نوشته شده است.

شعار این کمپین «از جاده قدیم نرو!» است که کنایه‌ از سبک قدیمی دسترسی به پزشک و سختی‌های انجام امور درمانی دارد؛ دکتردکتر در این کمپین، متمرکز بر معرفی سرویس نوبت‌دهی آنلاین خود است و آن را با روش‌های سنتی قیاس می‌کند. از دیگر خدمات این مجموعه امکان برقراری تماس تلفنی با پزشک یا چت آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری در مطب است.

بر اساس گزارشی که این مجموعه هدف از ایجاد کمپین«از جاده قدیم نرو» معرفی حق انتخاب برای رزرو آنلاین نوبت پزشک وامکان دریافت نوبت و ویزیت تلفنی یا آنلاین با پزشک برای کاربر است. دکتردکتر همچنین صفحه لندینگی را هم طراحی کرده که در آن گذر از جاده قدیم و انتخاب مسیر جدید را به صورت ویژوآل درآورده است.

لازم‌ به ذکر است که کد تخفیف یک ساله‌ای برای ویزیت تلفنی از طرف این برند در این کمپین برای مخاطبین در نظر گرفته شده که تا ۱۲ بار، قابل استفاده است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • کوئیز آو کینگز 9 ساله شد/ درآمد محبوب‌ترین بازی ایرانی چقدر است؟
  • واکنش‌ها به تبلیغات محیطی سیف CIF / تصادف با شیشه تمیز؛ کپی‌کاری یا خلاقانه؟
  • تبلیغ جالب اسنپ‌فود در کرمانشاه با خورش خلال و دنده کباب و کلانه + ویدیو
  • هشدار بانک ملت درباره کلاهبرداری با تبلیغات وام
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر
نوشته بعدی
محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ 2024

نوشته‌های مرتبط

پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا و اسنپ تا دیوار...

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل...

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

تخفیفان رکورد زد / بیشترین ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی و...

۳ مرداد ۱۴۰۳

جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

۲۲ مهر ۱۴۰۳

ارزش «ایکس» سقوط کرد

۱۲ دی ۱۴۰۲

واکنش قالیباف به بیلوردهای روز مجلس

۱۹ آذر ۱۴۰۲

برند سیگار شهاب حسینی چیست ؟ جستجوی مخاطبان ایرانی

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

حاشیه‌های آپدیت جدید اپلیکیشن تپسی در کافه‌ بازار + دانلود...

۱ مهر ۱۴۰۳

استقبال از تبلیغات محیطی خودرو 45 / خودرو شما فروخته...

۵ اسفند ۱۴۰۳

سرمایه‌گذاری 235 میلیارد تومانی دیجی‌کالا روی «میاره»

۲۰ آبان ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا...

۳۱ تیر ۱۴۰۳

شهرداری‌ها تبلیغات محیطی انتخابات را شروع...

۸ بهمن ۱۴۰۲