ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر

تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر

توسط EADNA ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
215

«هیچ کس مثل آمریکا تماشا نمی‌کند» نام یک کمپین تبلیغاتی برای پخش مسابقات قهرمانی اروپا در آمریکا است؛ تبلیغ شبکه پارامونت پلاس Paramount Plus یک ویدیوی موزیکال کوچک است که در آن همه به دنبال این هستند که وسط هفته و در ساعات کاری مخفیانه از محل کار خارج شوند، تا بتوانند مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در تلویزیون تماشا کنند.

به گزارش ایدنا این تیزر تبلیغاتی را کارگردان برنده جایزه اسکار تام هوپر ( کارگردان فیلم سخنرانی پادشاه) کارگردانی کرده است. این کمپین تجربه منحصر به فرد آمریکایی‌ها از تماشای فوتبال اروپا به ویژه لیگ قهرمانان اروپا در روزهای کاری را نشان می‌دهد.

«هیچ کس مثل آمریکا تماشا نمی‌کند» با نگاهی طنز اخلاق آمریکایی‌های طرفدار لیگ قهرمانان اروپا (UCL) و تعهد آنها به تماشای تمام مسابقه UCL در +Paramount را نشان می‌دهد. در تبلیغ شبکه پارامونت پلاس Paramount plus سرود نمادین UCL  توسط طرفداران آمریکایی این لیگ خوانده می‌شود تا تعهد و علاقه خود به تماشای این مسابقات را نشان دهند.

این تبلیغ جدید توسط آژانس 72andSunny تولید شده است. لیگ قهرمانان اروپا در روز سه‌شنبه، 13 فوریه با انجام بازی‌های دور یک شانزدهم نهایی آغاز خواهد شد. مسابقات اصلی به صورت زنده در +Paramount و مسابقات منتخب در CBS Sports به عنوان یک روتین هفتگی، نمایش داده خواهد شد.

https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/03/uefa_champions_league_nobody_watches_like_u.s._commercial_paramount_converted_mp4_github_1_1706370101.mp4
ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغ جذاب یک فیلم سینمایی در پاریس / بیلبورد واژگون Twisters
  • زنان محجبه در تبلیغ گوشی همراه گوگل/ پای غزه در میان است؟
  • راهنمای استخدام سفیر برند + نمونه‌های موفق و ناموفق ایرانی
  • واکنش‌ها به تیزینگ «از قیمت‌ها غول نساز» در تهران
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی
نوشته بعدی
«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را اجرا کرد

نوشته‌های مرتبط

باارزشترین برند هر کشور در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

شکایت زودکس از اسنپ‌فود به اتهام انحصارگری / دعوا سر...

۳۰ مهر ۱۴۰۳

آیا پایان سلطنت گوگل نزدیک است؟ جئو چیست و چگونه...

۷ مهر ۱۴۰۳

اسنپ فود هک شد+جزئیات تازه

۱۰ دی ۱۴۰۲

مدیرعامل آپ کناره‌گیری کرد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران

۶ تیر ۱۴۰۳

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

افشای الگوریتم گوگل برای رتبه بندی و سئو محتوا +...

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

چگونه برای کودکان تبلیغ تجاری طراحی کنیم؟ تجربه‌ برندهای بزرگ...

۲۷ آبان ۱۴۰۳

کاربران پلتفرم‌های خدماتی چقدر درآمد دارند؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

چند و چون جنگ تبلیغاتی در...

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

بلک فرایدی ایرانی یا بازار سیاه...

۳ آذر ۱۴۰۳

سوپر اپلیکیشن دیجیکالا در بازار آنلاین‌ها...

۲۷ بهمن ۱۴۰۳