ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر

تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر

توسط EADNA ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
248

«هیچ کس مثل آمریکا تماشا نمی‌کند» نام یک کمپین تبلیغاتی برای پخش مسابقات قهرمانی اروپا در آمریکا است؛ تبلیغ شبکه پارامونت پلاس Paramount Plus یک ویدیوی موزیکال کوچک است که در آن همه به دنبال این هستند که وسط هفته و در ساعات کاری مخفیانه از محل کار خارج شوند، تا بتوانند مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در تلویزیون تماشا کنند.

به گزارش ایدنا این تیزر تبلیغاتی را کارگردان برنده جایزه اسکار تام هوپر ( کارگردان فیلم سخنرانی پادشاه) کارگردانی کرده است. این کمپین تجربه منحصر به فرد آمریکایی‌ها از تماشای فوتبال اروپا به ویژه لیگ قهرمانان اروپا در روزهای کاری را نشان می‌دهد.

«هیچ کس مثل آمریکا تماشا نمی‌کند» با نگاهی طنز اخلاق آمریکایی‌های طرفدار لیگ قهرمانان اروپا (UCL) و تعهد آنها به تماشای تمام مسابقه UCL در +Paramount را نشان می‌دهد. در تبلیغ شبکه پارامونت پلاس Paramount plus سرود نمادین UCL  توسط طرفداران آمریکایی این لیگ خوانده می‌شود تا تعهد و علاقه خود به تماشای این مسابقات را نشان دهند.

این تبلیغ جدید توسط آژانس 72andSunny تولید شده است. لیگ قهرمانان اروپا در روز سه‌شنبه، 13 فوریه با انجام بازی‌های دور یک شانزدهم نهایی آغاز خواهد شد. مسابقات اصلی به صورت زنده در +Paramount و مسابقات منتخب در CBS Sports به عنوان یک روتین هفتگی، نمایش داده خواهد شد.

https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/03/uefa_champions_league_nobody_watches_like_u.s._commercial_paramount_converted_mp4_github_1_1706370101.mp4
ممکن است علاقه مند باشید
  • جزئیات دقیق بازداشت پاول دوروف بنیانگذار تلگرام در فرانسه
  • رنگ سال 2024 از نظر کمپانی‌های بزرگ دیزاین
  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از «ببند» تا «خانه یخچال نیست»
  • چرا تبلیغات دیجیتالی در ایران خلاقانه نیست؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی
نوشته بعدی
«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را اجرا کرد

نوشته‌های مرتبط

چالش‌های تبلیغات محیطی در گرمای شدید تابستان

۱۹ خرداد ۱۴۰۳

تبلیغات اجباری تمام می‌شود؟ ادامه اعتراض‌ها به تماس‌ها و پیامک‌های...

۲۹ مرداد ۱۴۰۴

جشنواره شیرهای کن Cannes Lions چیست ؟ / رقابت تبلیغاتی...

۲۳ خرداد ۱۴۰۳

پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا و اسنپ تا دیوار...

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تلیغ پپسی با لباس گیلانی

۲۷ آذر ۱۴۰۲

اینترنت بدون فیلتر از پردیس به جزیره رسید / کیش...

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

برندها چه اینفلوئنسرهایی را استخدام می‌کنند؟

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی تا شرکت تریلیون دلاری

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

کامران کاتوزیان هنرمند گرافیست و بنیانگذار تبلیغات محیطی در ایران...

۲۶ اسفند ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تیزینگ «از قیمت‌ها غول نساز» در تهران

۲ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

کلیپ جالب تبلیغ فولکس واگن +...

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

برندها چه اینفلوئنسرهایی را استخدام می‌کنند؟

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

انتشار فراخوان تبلیغات سینمای ایران در...

۲۰ آذر ۱۴۰۲