ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید

تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید

توسط EADNA ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
190

اخیرا ۳ نوع تبلیغ مکان‌مبنا در نقشه و مسیریاب نشان فعال شده است که ۲ مدل آن برای تمام کسب‌وکارهای فیزیکی قابل استفاده است و یک مدل آن تنها برای برند‌های بزرگ در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایدنا نقشه و مسیریاب نشان از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در شهر مشهد شروع کرده و طبق اعلام این مجموعه، اکنون این اپلیکیشن بیش از ۲۰ میلیون نصب فعال دارد.

نشان اخیرا قابلیت تبلیغات مکان‌مبنا را به خود اضافه کرده است. یکی از روش‌های تبلیغات، تبلیغات مکان‌مبنا است که برای کسب‌وکارهای فیزیکی کمک‌کننده است و کسب‌وکار‌ها می‌توانند مشتریان بالقوه خود که در اطراف مجموعه‌شان و یا منطقه مورد نظرشان هستند را هدف بگیرد.

با توجه به محدودیت‌های بین‌المللی برای تبلیغات گوگل در ایران این امکان تا پیش از این برای کسب‌وکارها وجود نداشت که به‌صورت هدفمند و مبتنی بر مکان‌ تبلیغات کنند. با توجه به این موضوع، نقشه و مسیریاب نشان سرویس تبلیغات مکان‌مبنا خود را راه‌اندازی کرده است. سرویس تبلیغات Location-based advertising (تبلیغات مکان‌مبنا) و یا به‌اخصتار LBA، در دنیا روش تبلیغاتی مرسومی است و تقریبا تمام نقشه‌ها و مسیریاب‌ها این سرویس را دارند، اما تاکنون این قابلیت در ایران وجود نداشته است.

در حال حاضر ۳ نوع تبلیغ مکان‌ مبنا در نقشه و مسیریاب نشان فعال شده است که ۲ مدل آن برای تمام کسب‌وکارهای فیزیکی قابل استفاده است و یک مدل آن تنها برای برند‌های بزرگ در نظر گرفته شده است.

 

۱. تبلیغات در جستجو

تبلیغات در جستجو یکی از مدل‌های تبلیغاتی ارائه‌شده توسط نشان است و این فرصت را برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند که تبلیغ کسب‌وکار خود را به کاربرانی که در اطراف ایشان حضور دارند و جستجو می‌کنند، نمایش دهد. طبق آماری که نشان در وب‌سایت خود منتشر کرده است روزانه بیش از ۶میلیون جستجوی روزانه در این اپلیکیشن صورت می‌گیرد.

تبلیغات در جستجو، دو معیار اصلی کلمات کلیدی و فاصله مکانی را در نظر می‌گیرد تا به‌صورت هدفمند کاربران را تارگت کند. به‌طور مثال اگر کاربری در حال جستجوی یک رستوران باشد و در محدوده‌ای که او حضور دارد رستورانی وجود داشته باشد که سرویس تبلیغ در جستجو را فعال کرده باشد، تبلیغ رستوران در بالای لیست جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود.

 

۲. تبلیغات پین اختصاصی

نشان در وب‌سایت خود اعلام داشته است که روزانه بیش از ۳۵ میلیون مسیریابی از طریق این پلتفرم انجام می‌پذیرد و حال در حین مسیریابی کاربران، یک امکان تبیلغاتی فراهم کرده است. در این مدل از تبلیغات، کاربر در حین مسیریابی، درصورتی‌که از محدوده مشخص یک کسب‌و‌کار که این تبلیغ را فعال کرده باشد عبور کند، تبلیغ این کسب‌وکار به‌صورت پین به او نمایش داده می‌شود. در این حالت کسب‌وکار تبلیغ‌دهنده، متمایز از سایر نقاط نقشه نمایش داده می‌شود. کسب‌وکارها با استفاده از این مدل می‌توانند تبلیغات خود را به‌صورت هدفمند تنها به کاربرانی که در نزدیکی آن‌ها در حال مسیریابی هستند نمایش دهند.

 

۳. نمایش بنر در سرعت صفر

در نمایش بنر در سرعت صفر، تبلیغ به‌صورت یک بنر، به کاربری نمایش داده می‌شود که سرعت حرکت او در حین مسیریابی صفر باشد. این تبلیغ در زمانی به کاربر نمایش داده می‌شود که به‌طور مثال کاربر پشت چراغ قرمز توقف کرده باشد. معمولا کاربران در این زمان به گوشی و مسیریاب خود مراجعه می‌کنند تا ترافیک و مسیر پیش‌رو را مشاهده کنند. این مدل از تبلیغات نیز صرفا به کاربرانی نمایش داده می‌شود که در محدوده انتخابی تبلیغ باشند.

این مدل از تبلیغات شامل فراخوانی کاربر است و به کاربر اجازه می‌دهد تا با این کسب‌وکار تماس بگیرند یا به سمت کسب‌وکار تبلیغ شده مسیریابی کنند یا آن را ذخیره کنند تا بعدا به آن مراجعه کنند. به‌طور مثال اگر رستورانی این تبلیغ را فعال کرده باشد و در بنر برای کاربران تخفیفی در نظر گرفته باشد، کاربر می‌تواند آن را ذخیره کند تا در زمانی دیگر به این مکان مراجعه کند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • گزارش جامع دیتاک 1402 منتشر شد/ اندرونی بازار 130 هزار میلیاردی اینستاگرام و تلگرام
  • نتیجه یک تحقیق در امریکا: محتوای هوش مصنوعی بهتر از محتوای انسانی است
  • تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024
  • چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از مردان می‌گیرند؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
چگونه یک ویدیوی جذاب برای کسب و کارمان درست کنیم؟
نوشته بعدی
اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی

نوشته‌های مرتبط

عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در...

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

جدیدترین و بهترین کتاب های تبلیغات و مارکتینگ در جهان

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تورم هزینه اینترنت بالاتر از گوشت، میوه و حمل و...

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

داستانسرایی یا storytelling چیست؟ + بهترین داستان‌های برند در جهان

۹ مهر ۱۴۰۳

باارزشترین برند هر کشور در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی تا شرکت تریلیون دلاری

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

معروف‌ترین رقابت‌های تبلیغاتی در دنیای بازاریابی

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

ایلان ماسک به دنبال تبلیغ ایکس در آمازون

۲۱ آذر ۱۴۰۲

رفع فیلتر اینستاگرام از آبان حقیقت دارد؟ افزایش دو برابری...

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

سند «تبلیغات تجاری در فضای مجازی» چیست و چه تاثیری...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

پرفروش‌ترین محصولات در فروش آنلاین جهانی

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

پایان دوران موفرفری‌ها در تبلیغات ایران؟

۱۲ تیر ۱۴۰۳