ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » برخورد با تبلیغ فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای

برخورد با تبلیغ فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای

توسط EADNA ۲ اسفند ۱۴۰۲
۲ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
219

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تبلیغ فیلم های سینمایی داخلی در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: ابلاغیه جدیدی را به رئیس سازمان سینمایی دادم حتما باید با این موضوع برخورد شود استفاده از ماهواره های خارجی برای این کار توجیهی ندارد.

به گزارش ایدنا محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرمگاران درباره برگزاری نمایشگاه مطبوعات گفت: قفل این کار باید شکسته می‌شد، از حیث بررسی هایی که انجام دادیم از آبان دنبال فرصت مناسب بودیم برنامه ریزی ما این بود که برگزاری این نمایشگاه در این فرصت نزدیک به انتخابات می تواند به شور و نشاط سیاسی هم کمک بیشتری کند که این اتفاق هم افتاده است.

او در پاسخ به سوالی درباره تبلیغ فیلم های سینمایی داخلی در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: ابلاغیه جدیدی را به رئیس سازمان سینمایی دادم حتما باید با این موضوع برخورد شود استفاده از ماهواره های خارجی برای این کار توجیهی ندارد.

وزیر ارشاد بحث هایی که درباره واگذاری شبکه خانگی مطرح شده است، گفت: شبکه نمایش خانگی در نظام و مخصوصا برای شخص رئیس جمهور فرصت است. ما استقبال می کنیم و کار هم کار خوبی بوده است. نواقصی دارد من خود به مضامین برخی مجموعه های آن که به نمایش در می‌آید انتقاد می کنم اما این مانع این نیست که از این فرصت استفاده نشود.

او افزود: در این کار جدیدی که انجام می شود در شورای عالی کمیته ای تشکیل شده است و کارهای آخر آن دارد انجام می شود و ان شا الله همه ابها‌م‌های موجود برطرف می شود همه نگاه ها این است که این موضوع برطرف شود.

وزیر ارشاد در مورد دستورالعمل تبلیغات فضای مجازی و مجوز وزارت خانه برای سلبریتی ها در این خصوص، گفت: این دستور العمل جزو الزامات قانونی است ما زیرساخت ها را فراهم می کنیم که به صورت کامل در وزارتخانه اجرا شود ما هم نگرانی از بابت همکاری چهره ها نداریم ان شا الله همکاری می کنند و این قانون به خوبی جلو خواهد رفت این دستورالعمل از مدتی قبل شروع شده و ادامه دارد امیدواریم در یکی دو ماه آینده کامل اجرا شود.

اسماعیلی درباره ادغام خرگزاری ها گفت: ادغام نبود کاهش خبرگزاری ها بود که شروع شده است و ما الان در برخی خبرگزاری‌ها تغییر عنوان دادیم و همینطور دارد ادامه پیدا می کند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • رازگشایی از بزرگترین چالش لینکدین فارسی/ «بوردیم» چگونه برنده رقابت دیوار و آچاره شد؟
  • خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش جشن 10 سالگی
  • راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن + لینک دانلود برای اندروید و آیفون
  • چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/ گزارش داغ تپسل در گرمترین شب سال
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
راهنمای آموزش کامل ساختن ریلز اینستاگرام برای تبلیغات محصول و صفحه
نوشته بعدی
واکنش مرضیه برومند به تقلید یک تبلیغ تلویزیون از سریال آرایشگاه زیبا

نوشته‌های مرتبط

موج تبلیغات کنسرت‌ها در تهران / رقابت عجیب و غیرجذاب...

۲۱ مهر ۱۴۰۳

کاربران پلتفرم‌های خدماتی چقدر درآمد دارند؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات

۲۵ آذر ۱۴۰۳

نسبت روابط عمومی و بازاریابی در چیدمان سازمان/ کارشناسان پاسخ...

۵ دی ۱۴۰۲

واکنش‌ها به تغییر لوگو سایپا

۱۹ آذر ۱۴۰۳

تبلیغات خلاقانه برندها/ رقابت آتشین سس‌های کچاپ تند در تبلیغات...

۴ مهر ۱۴۰۳

افزایش 19 درصدی قیمت در تبلیغات کلیکی گوگل

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

عزم تپسی‌ برای شکست اسنپ/ رسوندن کباب و پاستا به...

۱۴ مهر ۱۴۰۳

ماجرای تبلیغات در وسط زمین فوتبال + واکنش کارشناسان

۳۱ تیر ۱۴۰۳

صفحات بالای 5 هزار دنبال کننده باید ثبت رسمی شوند

۵ دی ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به...

۲۵ مهر ۱۴۰۳

بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟

۱۹ آذر ۱۴۰۲

تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی...

۸ آبان ۱۴۰۳