ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » برخورد با تبلیغ فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای

برخورد با تبلیغ فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای

توسط EADNA ۲ اسفند ۱۴۰۲
۲ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
232

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تبلیغ فیلم های سینمایی داخلی در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: ابلاغیه جدیدی را به رئیس سازمان سینمایی دادم حتما باید با این موضوع برخورد شود استفاده از ماهواره های خارجی برای این کار توجیهی ندارد.

به گزارش ایدنا محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرمگاران درباره برگزاری نمایشگاه مطبوعات گفت: قفل این کار باید شکسته می‌شد، از حیث بررسی هایی که انجام دادیم از آبان دنبال فرصت مناسب بودیم برنامه ریزی ما این بود که برگزاری این نمایشگاه در این فرصت نزدیک به انتخابات می تواند به شور و نشاط سیاسی هم کمک بیشتری کند که این اتفاق هم افتاده است.

او در پاسخ به سوالی درباره تبلیغ فیلم های سینمایی داخلی در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: ابلاغیه جدیدی را به رئیس سازمان سینمایی دادم حتما باید با این موضوع برخورد شود استفاده از ماهواره های خارجی برای این کار توجیهی ندارد.

وزیر ارشاد بحث هایی که درباره واگذاری شبکه خانگی مطرح شده است، گفت: شبکه نمایش خانگی در نظام و مخصوصا برای شخص رئیس جمهور فرصت است. ما استقبال می کنیم و کار هم کار خوبی بوده است. نواقصی دارد من خود به مضامین برخی مجموعه های آن که به نمایش در می‌آید انتقاد می کنم اما این مانع این نیست که از این فرصت استفاده نشود.

او افزود: در این کار جدیدی که انجام می شود در شورای عالی کمیته ای تشکیل شده است و کارهای آخر آن دارد انجام می شود و ان شا الله همه ابها‌م‌های موجود برطرف می شود همه نگاه ها این است که این موضوع برطرف شود.

وزیر ارشاد در مورد دستورالعمل تبلیغات فضای مجازی و مجوز وزارت خانه برای سلبریتی ها در این خصوص، گفت: این دستور العمل جزو الزامات قانونی است ما زیرساخت ها را فراهم می کنیم که به صورت کامل در وزارتخانه اجرا شود ما هم نگرانی از بابت همکاری چهره ها نداریم ان شا الله همکاری می کنند و این قانون به خوبی جلو خواهد رفت این دستورالعمل از مدتی قبل شروع شده و ادامه دارد امیدواریم در یکی دو ماه آینده کامل اجرا شود.

اسماعیلی درباره ادغام خرگزاری ها گفت: ادغام نبود کاهش خبرگزاری ها بود که شروع شده است و ما الان در برخی خبرگزاری‌ها تغییر عنوان دادیم و همینطور دارد ادامه پیدا می کند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی / لوازم التحریر ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب؟
  • تبلیغات خلاقانه و جالب مک دونالد برای فصل تابستان + تصاویر
  • تشکیل کارگروه‌های تحول‌آفرین برای حمایت از فعالان تبلیغاتی
  • اینترنت بدون فیلتر از پردیس به جزیره رسید / کیش پایتخت استارتاپی می‌شود؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
راهنمای آموزش کامل ساختن ریلز اینستاگرام برای تبلیغات محصول و صفحه
نوشته بعدی
واکنش مرضیه برومند به تقلید یک تبلیغ تلویزیون از سریال آرایشگاه زیبا

نوشته‌های مرتبط

ادامه جنجال تبلیغ ناهنجار در تلویزیون

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

چرا تبلیغات دیجیتالی در ایران خلاقانه نیست؟

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

عجیب ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به جای گوگل آنالیتیکس از چه ابزاری استفاده کنیم؟ /...

۲۲ دی ۱۴۰۳

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ...

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

کاهش 30 تا 40 درصدی فروش سوپرمارکت‌ها در روزهای تعطیلی

۳ دی ۱۴۰۳

معرفی بهترین دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران /...

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به...

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

رکود گسترده برندهای برتر جهان در 2023

۲۰ آذر ۱۴۰۲

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟

۱۸ تیر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

بتیزینگ و بتازان! شرحی بر موج...

۱۷ مهر ۱۴۰۳

به جای گوگل آنالیتیکس از چه...

۲۲ دی ۱۴۰۳

نتیجه یک تحقیق در امریکا: محتوای...

۲۳ بهمن ۱۴۰۲