ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » شاخص‌های جدید اینفلوئنسر مارکتینگ در بازارهای جهانی + گزارش کامل

شاخص‌های جدید اینفلوئنسر مارکتینگ در بازارهای جهانی + گزارش کامل

توسط EADNA ۱ اسفند ۱۴۰۲
۱ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
231

استفاده از اینفلوئنسرها برای برندینگ از مهمترین ارکان تبلیغات دیجیتالی برای برندهای بزرگ و حتی برندهای متوسط یا کوچک است. این نوع از تبلیغات دیجیتالی در پنج سال گذشته بسیار مورد توجه کسب و کارها بوده و بیش از 50 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایدنا به نقل از آیمارکتور اینفلوئنسر مارکتینگ در سال ۲۰۲۴ یکی از مهمترین ترندهای فعالیت دیجیتال تمامی کسب و کارها است. موضوعی که در سال ۲۰۲۳ و به تبع آن در سال ۲۰۲۴ در صنعت بازاریابی و مارکتینگ قابل توجه است این است که این صنعت به سمت خلاقیت و احساسات انسانی متمایل شده است. موفق ترین کمپین های B2B آنهایی هستند که با افراد از طریق تعاملات انسانی ارتباط برقرار می‌کنند.

در انتهای این مطلب می‌توانید نسخه انگلیسی و اصل گزارش اینفلوئنسر مارکتینگ در سال ۲۰۲۴ را دانلود و مطالعه کنید.

به گزارش ایدنا اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روشهای اصلی برای ارائه محتوای ارزشمند، قابل اعتماد و جذاب است و در حوزه B2B  یک تخصص به حساب می‌آید.

برطبق آخرین آمار و اطلاعات بدست آمده از بیش از ۴۰۰ پاسخ دهنده، مشخص شده است که در سال ۲۰۲۰ تنها ۳۴ درصدد از پاسخ دهندگان از اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کرده‌اند. اما امسال ۸۵ درصد از پاسخ دهندگان گفته‌اند که قصد دارند از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنند.

مهمترین نکات استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ در سال ۲۰۲۴

طبق آمار و نتایج به دست آمده مهمترین نکات استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ به شرح زیر است:

از اینفلوئنسر های حرفه ای برای کسب و کار خود استفاده کنید.

از کارشناسان باتجربه KOL در صنعت خود استفاده کنید.

از فناوری، مخصوصاً هوش مصنوعی کمک بگیرید.

نتایج عملکرد خود را مرتب اندازه گیری و پیگیری کنید.

پایبندی به این نکات در دراز مدت باعث کسب موفقیت و نتایج چشمگیری می‌شود.

 

بر اساس نظرسنجی از برخی مدیران و کارشناسان پس از عمل به نکات بالا نتایج زیر به دست آمده است:

۶۱ درصد افزایش درآمد فروش

۵۸ درصد شناخت بهتر از برند

۴۷ درصد حمایت بیشتر از برند

۴۷ درصد افزایش رضایت و حفظ مشتریان

 

گزارش اینفلوئنسر ها در سال 2024

۱- تعداد فالوور بالای اینفلوئنسر مهمترین نکته نیست

برخلاف تصور اولیه تعداد فالوور در میزان تاثیرگذاری اینفلوئنسر ها ارزشمندترین نکته نیست. نکات دیگری نیز در میزان تاثیرگذاری اینفلوئنسر ها برای برگزاری کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ در ۲۰۲۴ اهمیت دارد، از جمله:

قابل اعتماد بودن برای مخاطب

ارتباط مناسب با مخاطبان

داشتن مدارک حرفه ای

در واقع می‌توان گفت یک اینفلوئنسر با مخاطبان کم اما مرتبط با حرفه و صنعت شما بسیار مفیدتر از یک اینفلوئنسر با مخاطبان زیاد اما نامرتبط است.

۲- بررسی نتایج اهمیت دارد

اندازه‌گیری و بررسی نتایج یکی از مهمترین ارکان موفقیت یک برنامه بازاریابی است. اما با این وجود تنها 50 درصد متخصصان مارکتینگ Marketing نتایج برنامه های خود را بررسی می‌کنند. مسلماً آن 50 درصد دیگر احتمال بیشتری دارد که در انجام برنامه های خود موفق باشند.

یک برنامه اندازه گیری کامل و موفق شامل دنبال کردن تعاملات در رسانه های اجتماعی، اشتراک گذاری ها و تبادلات است.

۳- از فناوری های جدید و پیشرفته استفاده کنید.

هوش مصنوعی مولد یکی از بهترین ابزارهای پیشرفته ای است که می‌تواند در صنعت بازاریابی و مارکتینگ Marketing مفید واقع شود. با پیچیده‌تر شدن معیارهای ارزیابی اینفلوئنسرها، هوش مصنوعی می‌تواند به شما در یافتن و ارزیابی اینفلوئنسر مناسب کمک کند.

جمع‌بندی اینفلوئنسر مارکتینگ در ۲۰۲۴ ویژه کسب و کار

اگر قصد دارید در سال ۲۰۲۴ از اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان یکی از برنامه ها استراتژیک خود استفاده کنید، با چالش های متفاوتی روبرو خواهید بود. بر طبق نتایج نظرسنجی انجام شده عمده چالش های پیش رو اینها هستند:

شناسایی اینفلوئنسرهای ایده‌آل و واجد شرایط بودن و تعامل با آنها: ۵۳%

اندازه گیری نتایج و گزارش گیری: ۴۶%

همکاری با اینفلوئنسرها و تولید محتوا: ۴۰%

مستندسازی و ایجاد یک استراتژی یکپارچه: ۳۸%

در نظرسنجی انجام شده ۷۰ درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که امور مربوط به مارکتینگ خود را کاملاً برون سپاری کرده اند.

91%   از متخصصان بازاریابی B2B نیز معتقد بودند که بازاریابی موثر و هدفمند یک عامل اصلی در به نتیجه رسیدن اهداف مارکتینگ آنها است.

همه این مسائل و چالش ها را می‌توان با همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر کاهش داد. یک آژانس متخصص در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ در ۲۰۲۴ می‌تواند به یافتن اینفلوئنسرهای مناسب و ایجاد ارتباط با آنها، همچنین ایجاد استراتژی، محتوا و حتی بررسی نتایج به شما کمک کند.

دانلود گزارش جامع اینفلوئنسر مارکتینگ در ۲۰۲۴ ویژه کسب و کار ها (نسخه انگلیسی)

گزارش-جامع-اینفلوئنسر-مارکتینگ

ممکن است علاقه مند باشید
  • بهترین آژانس‌های تبلیغات محیطی ایران / 5 شرکت تبلیغاتی برتر
  • طلاق سلبریتی‌‌ها و تبلیغات تجاری در ایران
  • تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران
  • علی رئیس‌شقاقی، عکاس برجسته تبلیغات ایران درگذشت
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
ترندهای بازاریابی محتوا در سال 2024
نوشته بعدی
راهنمای آموزش کامل ساختن ریلز اینستاگرام برای تبلیغات محصول و صفحه

نوشته‌های مرتبط

خرید آنلاین در ایران؛ بدون روتوش / پرسش‌های جالب رسانه‌ای‌ها...

۳۰ مرداد ۱۴۰۳

آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟ برندهایی که به گلرنگ...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تغییر لوگو سایپا

۱۹ آذر ۱۴۰۳

واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

کمپین جدید محیطی در تهران و محورهای مواصلاتی / داستان...

۱۵ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات چیست؟ تفاوت‌ها و هم‌سویی‌های تبلیغات تجاری، فرهنگی و سیاسی

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

افزایش 19 درصدی قیمت در تبلیغات کلیکی گوگل

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

واکنش پلیس راهور به تبلیغات فروش خودروهای گذرموقت

۱۱ دی ۱۴۰۲

ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد از ۱۵ سال +...

۸ بهمن ۱۴۰۲

جزئیات دقیق بازداشت پاول دوروف بنیانگذار تلگرام در فرانسه

۵ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

جنگ، برندینگ و دیگر هیچ… /...

۵ آبان ۱۴۰۳

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر...

۱۸ تیر ۱۴۰۳

قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

۲۷ اسفند ۱۴۰۲