ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » حذف برچسب‌ از بطری‌های نوشابه

حذف برچسب‌ از بطری‌های نوشابه

توسط EADNA ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
157

کوکاکولا اعلام کرده قصد دارد باهدف ساده‌تر کردن بازیافت بطری‌های نوشابه اسپرایت، برچسب را از این بطری‌ها حذف کند. این بطری‌های جدید قرار است در یک فرایند آزمایشی در بازارهای اروپایی عرضه شود.

به گزارش ایدنا به نقل از  marketingweek، خاویر مزا، معاون بازاریابی کوکاکولا اروپا در گفت‌وگو با رسانه‌‌ها اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد برای ساده‌تر کردن بازیافت، برچسب روی بطری‌های پلاستیکی را حذف کرده و اطلاعات روی آنها را روی خود بطری درج کند. او اشاره کرده است که این موضوع می‌تواند در نحوه ارتباط برندها با مصرف‌کنندگان کمک‌کننده باشد.»

براساس اعلام این برند قرار است این تست با شیشه‌های اسپرایت و اسپرایت زیرو انجام شود. این نوشیدنی‌ها با ظاهر جدید قرار است در ماه مارس در بریتانیا عرضه شوند.

خاویر مزا، در این رابطه اشاره کرده است که اگرچه تغییر در طراحی ممکن است ساده به نظر برسد، اما نشان‌دهنده تغییر بزرگی در دیدگاه بازاریابی برند است.

به نظر می‌رسد هدف از این آزمایش، آسان‌تر کردن بازیافت بطری‌های اسپریت و کاهش استفاده از مواد بسته‌بندی است. با این حال، قابل انکار نیست که حذف برچسب احتمال شناسایی این بطری‌ها را در فروشگاه‌ها کاهش خواهد داد اما به نظر می‌رسد که کوکاکولا تلاش کرده است به واسطه برجسته کردن نام اسپرایت و اطلاعات تغذیه‌ای این نوشیدنی روی خود بطری‌ها این موضوع را جبران‌ کند.

البته این اولین بار نیست کوکاکولا چنین اقداماتی را آزمایش می‌کند و این برند پیش از این حذف برچسب‌ها را در بازارهای آسیایی مانند کره جنوبی و ژاپن انجام داده بود.

ممکن است علاقه مند باشید
  • کمپین جذاب KFC؛ تاور برگر در بیلبوردها جا نمی‌شود!
  • جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به گلرنگ
  • فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه اول/ ارزش دیجیکالا چقدر است؟
  • باارزشترین برند هر کشور در سال ۲۰۲۴ کدام است؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
نتیجه یک تحقیق در امریکا: محتوای هوش مصنوعی بهتر از محتوای انسانی است
نوشته بعدی
ورود هوش مصنوعی به تولید تبلیغات گوگل ادز

نوشته‌های مرتبط

تغییر هویت بصری ۲۳ برند ایرانی در 1402

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

تپسی رکورد 13 میلیون نصب در کافه بازار را شکست

۲۰ تیر ۱۴۰۳

نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم» استیل البرز

۲۲ اسفند ۱۴۰۳

فرمند هم در لوگوی جدیدش لبخند زد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

مدیرعامل آپ کناره‌گیری کرد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای نوشت‌افزار / هر چی...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تغییر لوگو سایپا

۱۹ آذر ۱۴۰۳

رنگ سال 2024 از نظر کمپانی‌های بزرگ دیزاین

۲۰ آذر ۱۴۰۲

عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در...

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

آیفون 16 ؛ لو رفتن رنگ، طرح و ابعاد مدل...

۱ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تبلیغات خلاقانه برندها/ رقابت آتشین سس‌های...

۴ مهر ۱۴۰۳

واکنش برندها، استارتاپ‌ها و گرافیست‌ها به...

۲ مهر ۱۴۰۳

کار بوش هم به تعدیل نیرو...

۲۱ آذر ۱۴۰۲