ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » گلرنگ تپسی را خرید

گلرنگ تپسی را خرید

توسط EADNA ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
191

با خرید ۷۰ درصد سهام تپسی به ارزش نهایی ۲.۱ هزار میلیارد تومان، ازاین‌پس هلدینگ گلرنگ مالک اصلی یکی از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های کشور خواهد بود.

ماه گذشته بود که سازمان بورس در اعلامیه‌هایی جداگانه از عرضه عمده ۴ بلوک سهام تپسی در روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن خبر داد. نقل‌و‌انتقال اشاره‌شده که مجموعاً ۶۸.۹۵ درصد از سهام تپسی را شامل می‌شد، دیروز و امروز از طریق تابلوی معاملات عمده فرابورس کشور انجام و شرکت گلرنگ با مبلغ بیش از ۲.۱ هزار میلیارد تومان (معادل ۳۸ میلیون دلار) برنده این مزایده شناخته شد. به‌گفته روابط عمومی تپسی، تیم مدیریتی تپسی و گلرنگ در ادامه بر نحوه مدیریت شرکت و نقشه راه توسعه تمرکز خواهند کرد.

میلاد منشی‌پور، بنیان‌گذار تپسی پس از عرضه گفت: «امروز یک روز تاریخی برای تپسی و در نگاه من اکوسیستم استارتاپی کشور است. خرید توسط یکی از معتبرترین هلدینگ‌های صنعتی کشور نویدبخش آینده‌ای روشن برای تپسی در مسیر رشد پرشتاب و تأثیرگذاری حداکثری در اقتصاد کشور است. امروز سرمایه‌گذاران تپسی توانستند با نرخ بازگشت مناسبی، برای اولین بار از طریق بازار بورس سرمایه‌ خود را نقد کنند. امیدوارم این مسیر برای همه سهام‌داران و کارآفرینان استارتاپی کشور میسر و به افزایش تمایل سرمایه‌گذاران به ورود به این اکوسیستم منجر شود.»

امروز تپسی با شبکه‌ای از کاربران شامل 23 میلیون مسافر و بیش از 2.5 میلیون راننده، زیرساخت فنی کارآمد، هوش مصنوعی مقیاس‌پذیر و نیروهای متخصص، بستری آماده برای رشد چند ده‌برابری در اقتصاد دیجیتال کشور است. این در حالی است که صنعت دیجیتال کشور هنوز به حوزه‌های بسیاری ورود نکرده است. از طرفی تیم مدیریتی ما همواره ایده‌ها و برنامه‌های بزرگی برای رشد و توسعه کسب‌و‌کار در حوزه‌های خدماتی جدید در ذهن داشته که تحقق آن نیازمند ورود سرمایه معنادار است.

او با اشاره به چرایی این تغییر و خروج بنیان‌گذاران تپسی ادامه داد: «بنابراین با مطالعه شرایط موجود، تصمیم گرفتیم تا با همراهی تمامی سهام‌داران عمده، ضمن یکپارچه کردن ساختار سهام‌داری و تأمین پشتوانه مالی مناسب، زمینه را برای توسعه همه‌جانبه تپسی در آینده‌ نردیک فراهم کنیم. آنچه مسلم است تپسی با این تغییرات، وارد مرحله‌ای جدید از چرخه عمر خود خواهد شد.»

به‌این‌ترتیب تپسی به اولین استارتاپ کشور تبدیل شد که پس از ورود به بورس و ارزش‌گذاری توسط بازار، توانسته مسیر خروج را برای سرمایه‌گذارانش فراهم کند؛ که شاید بتوان آن را مهم‌ترین اتفاق اکوسیستم استارتاپی ایران در چند سال گذشته لقب داد. گفتنی است تپسی در بدو ورود به بازار بورس ۱۱۰۰ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده بود که با ارزش عرضه انجام‌شده رشدی ۹۰ درصدی را در بازه ۱.۵ ساله نشان می‌دهد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • پیگیری مغایرت راننده بر اساس گزارش کاربران اسنپ
  • از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی / گفت‌وگو با مازیار حبیبی‌نیا مدیرعامل شبکه آفتاب
  • تبلیغات شوکه کننده در تهران / از «دنبال بابات نگرد» تا «تو و عمه‌ت چی؟»
  • تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی تا شرکت تریلیون دلاری
نوشته بعدی
آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا

نوشته‌های مرتبط

ماجرای لغو پیامک تبلیغاتی با ارسال 11

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین و بهترین کتاب های تبلیغات و مارکتینگ در جهان

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی

۸ آبان ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تیزینگ «از قیمت‌ها غول نساز» در تهران

۲ بهمن ۱۴۰۳

باارزشترین برند هر کشور در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از...

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

هویت بصری همراه اول تغییر کرد / برند تکانی در...

۷ اسفند ۱۴۰۳

حجم بازار اجاره اقامتگاه در ایران: 19 هزار میلیارد تومان

۲۸ آذر ۱۴۰۲

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام...

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

اطلاعات نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و برندسازی در تهران / نشانی...

۵ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,9K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

کمپین تبلیغاتی جاباما کپی بود؟

۶ شهریور ۱۴۰۳

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی...

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

عجیب ترین پرسونال برندینگ ایران در...

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳