ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » شهرداری‌ها تبلیغات محیطی انتخابات را شروع کنند

شهرداری‌ها تبلیغات محیطی انتخابات را شروع کنند

توسط EADNA ۸ بهمن ۱۴۰۲
۸ بهمن ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
198

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گفت: شهرداری‌ها، شوراهای شهر و ادارات می‌توانند از همین امروز تبلیغات محیطی برای مشارکت در انتخابات را شروع کنند و باید از همه ظرفیت موجود برای این مهم استفاده کرد.

به گزارش ایدنا جلسه شورای اداری استان اصفهان روز گذشته به ریاست سیدرضامرتضوی، استاندار اصفهان و با حضور آیت‌الله سید یوسف  طباطبایی‌نژاد امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در اصفهان، سید احمد عبودتیان دستیار رئیس‌جمهو در امر مردمی‌سازی دولت،معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شهیدبهشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا جانثاری، معاون سیاسی،امنیتی، اجتماعی استاندار فرا رسیدن سالروز وفات حضرت زینب(س) را تسلیت گفت و با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: خوشبختانه فرآیند انتخابات تا امروز در استان اصفهان با قدرت دنبال شده و تقریبا همه کارها در زمان‌بندی مشخص شده انجام گرفته و از این بابت خدا را شاکریم و تلاش خواهیم کرد تا در زمان باقی مانده فرآیند انتخابات با قدرت انجام شود.

وی با اشاره به اعلام صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: نتیجه کاندیداهای مجلس خبرگان اعلام شده و کسانی صلاحیت آنها تایید نشده، تا فردا زمان دارند که اعتراض کنند و نتایج نهایی بعد از 10 نتایج نهایی اعلام خواهد شد؛ همچنین در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در مرحله بررسی صلاحیت معترضین به تایید و یا عدم ابراز صلاحیت هستیم و این امر برای کاندیداهای که شانس تایید صلاحیت دارند، فرصت مجددی را فراهم کرد.

مشارکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در انتخابات، یادآور شد: افزایش میزان مشارکت، یک وظیفه همگانی است و مدیران ارگان‌ها به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و ظیفه سنگینی بر عهده دارند و در این راستا پیشنهاد دادیم که همه دستگاه‌ها ستاد انتخابات با دو رویکرد مشارکت و کمک به فرآیند انتخابات داشته باشند و این موضوع به عنوان دستورالعمل به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت دعوت به حضور و افزایش مشارکت در انتخابات متذکر شد: همه مدیران و کارمندان دستگاه‌ها وظیفه دارند تا از تمام ظرفیت حوزه نفوذشان برای دعوت به مشارکت در انتخابات استفاده کنند و در این راستا دستگاه‌ها بر حسب قانون و وظیفه اخلاقی، باید اقداماتی انجام دهند و در فرآیند انتخابات امکانات‌شان را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

جانثاری با اشاره به تبلیغات محیطی در ادارات و دستگاه‌های مختلف استان، گفت: شهرداری‌ها، شوراهای شهر و ادارات می‌توانند از همین امروز  تبلیغات محیطی برای مشارکت در انتخابات را شروع کنند و باید از همه ظرفیت موجود برای این مهم استفاده کرد.

ممنوعیت تبلیغ مستقیم کاندیداها توسط دستگاه‌های اجرایی 

وی با اشاره به محیط‌هایی که در اختیار تبلیغات کاندیداها قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: قبلاً از همه دستگاه‌ها خواسته بودیم که در این مورد نظرات‌شان را اعلام کنند؛ هیچ دستگاهی مجاز نیست که مکانی را به طور مستقیم در اختیار کاندیداها قرار دهد و این مهم باید توسط هیئت اجرایی مدیریت شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار یادآور شد:دستگاه‌هایی که امکان تبلیغ را دارند اگر اعلام نکنند تخلف محسوب شده و به عنوان ترک فعل به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند. آنچه که برای اجرای انتخابات نیاز است باید در اختیار ستادهای انتخابات قرار بگیرد.

معاون استاندار اصفهان یادآور شد: امروز جهاد تبیین وظیفه همه ماست و وظیفه شخص خاصی نیست. من خواهش می‌کنم مدیران از امکان خود بهره ببرند و به تبیین دستاوردها بپردازند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • اهمیت استفاده از سئو و شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی رایگان استارتاپ‌ها
  • برندها چه اینفلوئنسرهایی را استخدام می‌کنند؟
  • حجم بازار اجاره اقامتگاه در ایران: 19 هزار میلیارد تومان
  • GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان کاهش می‌یابد
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد از ۱۵ سال + آهنگ جدید
نوشته بعدی
وقتی برندها ‌رسانه می‌شوند

نوشته‌های مرتبط

فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد...

۱ اسفند ۱۴۰۳

زنان محجبه در تبلیغ گوشی همراه گوگل/ پای غزه در...

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش قالیباف به بیلوردهای روز مجلس

۱۹ آذر ۱۴۰۲

تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

عزم تپسی‌ برای شکست اسنپ/ رسوندن کباب و پاستا به...

۱۴ مهر ۱۴۰۳

تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران

۶ تیر ۱۴۰۳

گلرنگ تپسی را خرید

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

بهترین آژانس‌های تبلیغات محیطی ایران / 5 شرکت تبلیغاتی برتر

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟

۲۴ تیر ۱۴۰۳

فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه اول/ ارزش دیجیکالا چقدر...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و...

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به...

۲۵ مهر ۱۴۰۳

راهنمای استخدام سفیر برند + نمونه‌های...

۵ دی ۱۴۰۲