ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » برگزاری «قند پارسی» با رویکرد تبلیغات

برگزاری «قند پارسی» با رویکرد تبلیغات

توسط EADNA ۱۱ دی ۱۴۰۲
۱۱ دی ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
181

رویداد ملی «قند پارسی» با هدف حفظ و صیانت از زبان ملی و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات برگزار می‌شود.

به گزارش ایدنا، عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به «مطالبه پیوسته و موکد مقام معظم رهبری در ارتباط با پاسداشت زبان فارسی»، تدوین سازوکارهای اجرایی برای ساماندهی تبلیغات مبتنی بر زبان و ادب فارسی را ضروری دانست و گفت: انجام برنامه‌ها و اقدامات اثربخش به منظور حفظ، نشر و پاسداشت زبان فارسی و جلوگیری از استفاده رسانه‌ها، اصناف و آحاد جامعه از اصطلاحات بیگانه در فضای عمومی، همواره در دستور کار دفتر تبلیغات و اطلاع‌‏رسانی قرار دارد و این رویداد ملی نیز با هدف تقویت مولفه‌های هویت‌ساز فرهنگی، همگرایی و اشاعه درست‌نویسی در تبلیغات شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی، زبان فارسی را به عنوان مهم‌ترین نماد هویتی و سیاق وحدت آفرینی و انسجام ملی ایرانیان، قلمداد کرد و افزود: الزامات قانونی برای حفظ حریم و حرمت زبان فارسی در حوزه تبلیغات، مسیر روشن و کاملاً شفافی را در این عرصه به وجود آورده و دفتر تبلیغات نیز در همین بستر و برای اجرای قانون، برگزاری رویدادهای مرتبط با این موضوع را به ‏‎منظور کمک به تحقق اهداف توسعه‌ای- تبلیغاتی کشور در قالب دبیرخانه پاسداشت زبان فارسی در دستور کار خود قرار داده است.

او تجلیل از پیشکسوتان و نوآوران در حوزه زبان و ادبیات فارسی را فرصتی مغتنم دانست و گفت: تلاش شده است در این رویداد، آثار تبلیغاتی کشور در دو حوزه محتوایی و بصری از حیث توجه و رعایت چارچوب‌های قانونی پایبندی به زبان و ادب فارسی بررسی و از مروجان و فعالان موثر در این عرصه قدردانی شود.

محمدیان در پایان افزود: وزارت آموزش و پرورش، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، کانون‏‌های آگهی و تبلیغاتی، شهرداری، صداوسیما و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از مشارکت‌کنندگان در این رویداد هستند و کنشگران، فعالان و ذی‌نفعان تبلیغات کشور، هنرمندان و نویسندگان، دانشجویان، پژوهشگران و  صاحب‌نظران حوزه زبان و ادبیات فارسی، صاحبان رسانه‌ها و موسسات فرهنگی، آموزشی، هنری نیز در برگزاری مناسب و باشکوه این رویداد سهیم هستند.

رویداد ملی «قند پارسی»  با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهیختگان و فعالان این عرصه، ۲ بهمن‌ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • واکنش‌ها به تبلیغات محیطی سیف CIF / تصادف با شیشه تمیز؛ کپی‌کاری یا خلاقانه؟
  • تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات برای کودکان اخلاقی و قانونی است؟
  • چند درصد از کل تبلیغات، تلویزیونی است؟ کاهش مخاطبان اثری در ارزش تبلیغات سیما دارد؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود
نوشته بعدی
بیلبوردهای تبلیغاتی چگونه ساخته می‌شود؟

نوشته‌های مرتبط

راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

۱۱ تیر ۱۴۰۴

نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

بزرگترین کمپین‌های تبلیغات پیامکی

۲۱ آذر ۱۴۰۲

لینک مستقیم هوش مصنوعی درنا / آموزش استفاده از ابزار...

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

طراحی پلتفرم اشتغال آنلاین در حوزه تبلیغات برای افراد معلول

۱۰ دی ۱۴۰۲

واکنش‌ها به تیزینگ «از قیمت‌ها غول نساز» در تهران

۲ بهمن ۱۴۰۳

انتقاد معاون وزیر ارشاد از تبلیغات تلویزیونی

۲۰ آذر ۱۴۰۲

بیلبوردهای تهران قربانی گرفت/ برکناری رضا صیادی!

۲۱ آذر ۱۴۰۲

معرفی بهترین دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران /...

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری...

۲۸ آذر ۱۴۰۲

واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران...

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین...

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴