ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » پایان تلخ توشیبا / برند ژاپنی از بورس رفت

پایان تلخ توشیبا / برند ژاپنی از بورس رفت

توسط EADNA ۲۹ آذر ۱۴۰۲
۲۹ آذر ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
186
شرکت توشیبا پس از ۷۴ سال حضور در بورس توکیو، در پی یک دهه آشفتگی و رسوایی که یکی از بزرگترین برندهای ژاپن را به زیر کشید و آینده نامعلومی را پیش روی آن قرار داد، از این بازار خارج شد.

به گزارش ایسنا، این شرکت بزرگ ژاپنی توسط گروهی از سرمایه‌گذاران که در راس آنها شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی ژاپن اینداستریال پارتنرز (JIP  ) قرار دارد و همچنین شامل شرکت خدمات مالی اوریکس، شرکت نیروی چوبو الکتریک پاور و شرکت تراشه سازی Rohm است، خصوصی شده است.

این خرید ۱۴ میلیارد دلاری پس از مبارزه با سرمایه‌گذاران کنشگر خارجی که این شرکت سازنده باتری، تراشه و تجهیزات هسته‌ای و دفاعی را فلج کرد، توشیبا را نصیب ژاپنی‌ها کرد.

توشیبا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت اکنون گام بزرگی به سوی آینده جدید با یک سهامدار جدید برخواهد داشت و از تداوم درک و حمایت سهامدارانش، قدردانی می‌کند.

ارزش سهام توشیبا روز سه شنبه در آخرین روز معامله خود، در ۴۹۵۰ ین بسته شد که ۰.۱ درصد نسبت به روز قبل کاهش داشت.

هر چند مشخص نیست که توشیبا تحت مالکان جدید خود، چه شکلی خواهد داشت اما انتظار می‌رود تارو شیمادا، مدیرعامل این شرکت که پس از فروش توشیبا، در سمت خود باقی می‌ماند، روی خدمات دیجیتال سودآور تمرکز کند.

حمایت شرکت JIP از شیمادا، برنامه قبلی این شرکت برای همکاری با یک صندوق دولتی را تغییر داد. برخی از فعالان صنعت می‌گویند که تجزیه توشیبا ممکن است گزینه بهتری باشد.

دولت ژاپن به دقت به نظاره تحولات توشیبا خواهد نشست. حدود ۱۰۶ هزار  نفر در این شرکت کار می‌کنند و بخشی از فعالیت‌های این شرکت برای امنیت ملی حیاتی است.

چهار مدیر اجرایی شرکت JIP  و همچنین یک نفر از سرمایه گذاران اوریکس و چوبو الکتریک به هیئت مدیره توشیبا خواهند پیوست. یک مشاور ارشد از گروه مالی سومیتومو میتسویی که وام‌دهنده اصلی توشیبا است، به تیم مدیریتی جدید ملحق خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، تغییرات و تحولات در توشیبا آغاز شده و این شرکت با شرکت Rohm برای سرمایه گذاری ۲.۷ میلیارد دلاری در تاسیسات تولید برای تولید مشترک تراشه‌های نیرو، متحد شده است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • رکود گسترده برندهای برتر جهان در 2023
  • ازکی تیزینگ «برات گرون تموم میشه» را مصادره کرد؟
  • معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟
  • داستانسرایی یا storytelling چیست؟ + بهترین داستان‌های برند در جهان
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
شکایت بانوی اول برزیل از ایکس
نوشته بعدی
درآمد تبلیغات سوپر لیگ اروپا؛ 3 میلیارد یورو

نوشته‌های مرتبط

اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی و تلویزیونی

۱۶ دی ۱۴۰۲

۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی تا شرکت تریلیون دلاری

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی دایی در جواهرات نور

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ...

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟

۲۴ تیر ۱۴۰۳

رفع فیلتر اینستاگرام از آبان حقیقت دارد؟ افزایش دو برابری...

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

۱ خرداد ۱۴۰۳

پول هست اما کم است/ گزارش تریبون از رسانه‌های ایرانی...

۲۸ آذر ۱۴۰۳

2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در جهان + گزارش جامع...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام...

۴ خرداد ۱۴۰۳

شبکه نمایش خانگی شیدا هم وارد...

۲۵ فروردین ۱۴۰۳