ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » رنگ سال 2024 از نظر کمپانی‌های بزرگ دیزاین

رنگ سال 2024 از نظر کمپانی‌های بزرگ دیزاین

توسط EADNA ۲۰ آذر ۱۴۰۲
۲۰ آذر ۱۴۰۲ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
169

هر سال بسیاری از کمپانی‌ها از جمله کمپانی‌های دیزاین و تولید پوشاک رنگی را به عنوان رنگ سال خود انتخاب می‌کنند. اصطلاح معروفی در این باره وجود دارد؛ این که به تعداد کمپانی‌ها رنگ سال وجود دارد. اما در آستانه فرارسیدن سال 2024 کمپانی‌های معروف چه رنگی را انتخاب کرده اند؟

آبی نوا: رنگ سال معرفی شده توسط کمپانی بنجامین مر

رنگ سال ۲۰۲۴ از نگاه معروف‌ترین برندهای جهان

رنگ آبی نوا یک سایه اشباع شده و ظریف از رنگ آبی است که در عین حفظ آرامش و آسودگی فضا، جذابیت قابل توجهی را نیز به آن می‌افزاید. این رنگ یک هماهنگی پر جنب و جوش میان آبی و بنفش ایجاد می‌کند و با دوگانگی منحصر به فردش رنگ اصلی سرد را با ته‌رنگ‌های گرم متعادل می‌سازد. آندریا ماگنو مدیر بازاریابی و توسعه رنگ این شرکت می‌گوید: «آبی نوا یک رنگ فریبنده و جادویی است و با پالتی متناظر از ۹ رنگ از جمله زرد آفتابی، سبز تیره و نارنجی سوخته متعادل می‌شود. این پالت رنگی موجب تقویت خلق و خو نیز می‌شود.»

آبی آپوارد: رنگ سال معرفی شده توسط کمپانی شروین ویلیامز

رنگ سال ۲۰۲۴ از نگاه معروف‌ترین برندهای جهان

کمپانی شروین ویلیامز رنگ Upward (به معنی پیش‌رونده و رو به بالا) را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ معرفی کرده است. آبی آپوارد به رنگ ملایم آبی با ته‌مایه خاکستری اشاره دارد؛ یک رنگ بهشتی و آرامش‌بخش که به خاطر تناژ ملایمش به راحتی با بسیاری از رنگ‌ها ست می‌شود. طبق گفته مدیر این کمپانی، رنگ آبی آپوارد علاوه بر تاثیر مطلوب بر روح و روان یک رنگ بسیار جذاب و انتخابی عالی برای سال ۲۰۲۴ است.

سبز ویریدس: رنگ سال معرفی شده توسط کمپانی گراهام و براون

رنگ سال ۲۰۲۴ از نگاه معروف‌ترین برندهای جهان

سبز ویریدس یکی از جذاب‌ترین تناژهای رنگ سبز است که در حالت تینت یا سفید آمیخته به رنگ سبز زمردی نزدیک می‌شود. این رنگ پیچیده و در عین حال انعطاف پذیر است و به فضا عمق بخشیده و می‌تواند به عنوان یک جایگزین مبتکرانه برای دکواسیون‌های خاکستری رنگ عمل کند. این رنگ حس آرامش بخشی به فضاهای کوچک می‌بخشد و فضایی پیچیده و آرام در اتاق‌های بزرگ خلق می‌کند.

لیمیتلس: رنگ سال معرفی شده توسط کمپانی Glidden

رنگ سال ۲۰۲۴ از نگاه معروف‌ترین برندهای جهان

لیمیتلس رنگ زرد متمایل به نخودی است و توسط کمپانی Glidden به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ انتخاب شده است. این رنگ خنثی مدرن را می‌توان به عنوان جایگزینی برای رنگ‌های سرد و خنثی مانند خاکستری دانست که به راحتی با هر رنگ سرد و گرمی ست می‌شود.

Thermal: رنگ سال معرفی شده توسط کمپانی C۲

رنگ سال ۲۰۲۴ از نگاه معروف‌ترین برندهای جهان

Thermal یک آبی شفاف و روشن است که برخلاف آبی‌های عمیق تر، طبیعت را بخوبی تداعی می‌کند. به گفته طراح داخلی و متخصص رنگ این کمپانی Thermal ما را به یاد آسمان آبی می‌اندازد و به تقویت خلق و خو کمک شایانی می‌کند. این شرکت همچنین دو رنگ مکمل دیگر نیز به عنوان بخشی از پالت خود معرفی کرده است؛ Brulée و Marshland!

مشکی ملایم: رنگ سال معرفی شده توسط کمپانی behr

رنگ سال ۲۰۲۴ از نگاه معروف‌ترین برندهای جهان

رنگ مشکی ملایم که به آن «فلفل ترک خورده» نیز گفته می‌شود، توسط کمپانی behr به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ معرفی شده است. این رنگ جسورانه برای افرادی که به زیبایی شناسی تیره تمایل دارند، مناسب است. مشکی ملایم سایه‌های چشم‌نوازی را برای دکوراسیون داخلی پدید می‌آورد و فضایی لوکس و دلپذیر در اتاق نشیمن، آشپزخانه یا حتی دفتر کار ایجاد خواهد کرد.

آبی آسمانی ملایم: رنگ سال معرفی شده توسط کمپانی والسپار

رنگ سال ۲۰۲۴ از نگاه معروف‌ترین برندهای جهان

آبی آسمانی ملایم به معنی واقعی کلمه حس سادگی و آرامش را القا می‌کند. یک آبی آسمانی با طیف ملایم که برای تمام فصول مناسب است. این رنگ یکی از رنگ‌های خنثی و مدرن برای دکوراسیون خانه‌های امروزی است که با انواع سبک‌ها و رنگ‌ها ست می‌شود.

پرنده آبی: رنگ سال معرفی شده توسط کمپانی Krylon

رنگ سال ۲۰۲۴ از نگاه معروف‌ترین برندهای جهان

کمپانی Krylon رنگ پرنده آبی را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ معرفی کرده است. این رنگ ترکیبی از رنگ‌های کم‌رنگ و پاستلی و رنگ‌های پررنگ و روشن است و به گونه‌ای طراحی شده است که موجب ایجاد نشاط و شادی در فضای داخلی و خارجی خانه شود. با انتخاب مبلمان، لوازم تزئینی و حتی درب ورودی به رنگ پرنده آبی شادی و نشاط را در فضا به ارمغان بیاورید.

ممکن است علاقه مند باشید
  • استقبال از تبلیغات محیطی خودرو 45 / خودرو شما فروخته خواهد شد
  • ۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی تا شرکت تریلیون دلاری
  • ارزش «ایکس» سقوط کرد
  • همراه اول با چه قیمتی دیجی کالا را می‌خرد؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
رکود گسترده برندهای برتر جهان در 2023
نوشته بعدی
بزرگترین کمپین‌های تبلیغات پیامکی

نوشته‌های مرتبط

هویت بصری همراه اول تغییر کرد / برند تکانی در...

۷ اسفند ۱۴۰۳

کار بوش هم به تعدیل نیرو کشید

۲۱ آذر ۱۴۰۲

گزارش سال 1402 اکالا منتشر شد/ ماجرای یک سال عمر...

۵ شهریور ۱۴۰۳

تصمیم فولکس‌واگن برای کاهش 20 درصدی هزینه کارکنان

۱۹ آذر ۱۴۰۲

کمپین تبلیغاتی کالین با شعار «کالین باشه تو هم باشی»...

۲۱ خرداد ۱۴۰۳

مک‌دونالد؛ برنامه فروش 45 میلیارد دلاری در سال

۱۹ آذر ۱۴۰۲

نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و Go Slim به یک...

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

جزئیات رفع فیلتر اینستاگرام / پیش‌بینی ایدنا محقق شد؟

۴ آبان ۱۴۰۳

1 دیدگاه

تأثیر سهمیه‌ها در نتایج کنکور سراسری 2 فروردین 1404 - 21:22

تأثیر سهمیه‌ها در نتایج کنکور سراسری، به منظور ایجاد فرصت‌های
برابر آموزشی برای داوطلبان کنکور
سراسری، تأثیر سهمیه‌ها در نتایج کنکور سراسری در نظر گرفته شده است.

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

82 درصد کاربران اعتباری تپسی به...

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر...

۱۷ بهمن ۱۴۰۳

چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/...

۱۶ مرداد ۱۴۰۳