ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » انتشار فراخوان تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر

انتشار فراخوان تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر

توسط EADNA ۲۰ آذر ۱۴۰۲
۲۰ آذر ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
169
فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد.
به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، این بخش که مهلت ثبت‌نام آن از ۲۱ لغایت ۳۰ آذرماه خواهد بود با هدف شناسایی، معرفی و تشویق آثار و شیوه‌های خلاقانه و موثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و به منظور ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی در عرصه صنعت سینما، در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی برگزار می‌شود.

کلیه متقاضیان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران باید از طریق مراجعه به وب‌سایت رسمی جشنواره به نشانی fajrfilmfestival.com نسبت به عضویت، ثبت‌نام، تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری نمونه آثار خود، مطابق بند شرایط اختصاصی مقررات اقدام نمایند.

تمام مواد تبلیغاتی سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که از ۱۵ دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ دی ۱۴۰۲ در داخل کشور اکران عمومی شده باشند و یا می شوند می‌توانند در مسابقه شرکت نمایند.

آثار ارزیابی شده در دوره‌های گذشته پذیرفته نمی‌شود.

دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش‌های مختلف رسانه‌ای جشنواره (کتاب، نشریه روزانه، تیزر، فضای مجازی و سایر رسانه‌ها) خواهد بود.

تفسیر و رفع ابهام از مفاد و مقررات این آیین‌نامه و موضوعات پیشبینی نشده برعهده دبیر جشنواره است.

ارائه نامه رسمی تهیه کننده و یا موسسه پخش کننده، مبنی بر تایید استفاده از نسخه ارائه شده در تبلیغات فیلم برای هر عنوان الزامی است.

شرایط اختصاصی بخش عکس:

فایل عکس‌ها باید با فرمت jpg و حداکثر حجم ۴ مگاپیکسل در وب‌سایت جشنواره بارگذاری شود.

در صورت تعدد آثار، عکس‌های هر فیلم باید به صورت جداگانه در وب‌سایت جشنواره بارگذاری شود.

تعداد آثار ارسالی برای هر عنوان، پنج عکس صحنه و سه عکس پشت صحنه است.

هر گونه دخل و تصرف در عکس به گونه‌ای که اصالت آن‌ را مخدوش کند، موجب کنار گذاشتن عکس از چرخه داوری خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخش پوستر:

فایل پوستر باید با فرمت jpg و کیفیت dpi ۱۵۰ و در قطع ۱۰۰ * ۷۰ در وب‌سایت جشنواره بارگذاری شود.

پوسترهای ارائه شده باید از میان آثار استفاده شده در تبلیغات فیلم دارای مجوز سازمان امور سینمایی و سمعی بصری باشد.

در این بخش، فقط پوستر فارسی فیلم‌ها مورد داوری قرار می‌گیرد.

شرایط اختصاصی بخش آنونس و تیزر:

فایل هر یک از موارد در یک آدرس ابری بارگذاری، سپس لینک اثر در وب‌سایت جشنواره ثبت و در صورت داشتن نام کاربری یا رمز عبور در فرم درج شود.

در بخش تبلیغات سینمای ایران سیمرغ بلورین بهترین عکس، سیمرغ بلورین بهترین پوستر و سیمرغ بلورین بهترین آنونس و تیزر اهدا می شود.

چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار میشود.

ممکن است علاقه مند باشید
  • رفع فیلتر اینستاگرام از آبان حقیقت دارد؟ افزایش دو برابری تبلیغات دیجیتالی
  • شهرداری‌ها تبلیغات محیطی انتخابات را شروع کنند
  • اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی
  • محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
انتقاد معاون وزیر ارشاد از تبلیغات تلویزیونی
نوشته بعدی
جزئیاتی از تبلیغات کمپین «من شهردارم» 

نوشته‌های مرتبط

کدام یک از تبلیغات آنلاین مزاحم‌تر است؟

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی یک سریال با عروسک ترسناک...

۱۷ دی ۱۴۰۳

پول هست اما کم است/ گزارش تریبون از رسانه‌های ایرانی...

۲۸ آذر ۱۴۰۳

۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی تا شرکت تریلیون دلاری

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام...

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

تشکیل کارگروه‌های تحول‌آفرین برای حمایت از فعالان تبلیغاتی

۲۲ آذر ۱۴۰۲

بهترین کمپین های بازاریابی سال ۲۰۲۳

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

گلرنگ به دنبال خرید کل سهام تپسی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

مدیر تبلیغات وزارت ارشاد: متولی تبلیغ...

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خرید آنلاین در ایران؛ بدون روتوش...

۳۰ مرداد ۱۴۰۳

اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی...

۱۶ دی ۱۴۰۲