ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

توسط EADNA ۱۹ آذر ۱۴۰۲
۱۹ آذر ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
342

تبلیغات و اطلاع‏ رسانی وزارت ارشاد گفت: صدور پروانه‌های تأسیس کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، به طور متمرکز از طریق سامانه الکترونیک متصل به درگاه و پنجره واحد وزارتخانه انجام می‌شود.

به گزارش ایتنا عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‏ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب افزود: اداره کل تبلیغات و اطلاع‏ رسانی به عنوان متولی ساماندهی و نظارت بر تبلیغات بازرگانی با انجام برنامه ریزی های صحیح و مناسب و ایجاد وحدت رویه در سراسر کشور، فرآیند درخواست و صدور مجوزهای کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را برای متقاضیان، تسریع و تسهیل کرده است که این رخداد، امکان دسترسی همه افراد به اطلاعات عمومی کانون‌ها را فراهم آورده و در شتاب دهی به امور مربوط به کانون‌ها نیز کمک بسزایی کرده است.

وی‬ افزود: ‬با راه اندازی سامانه جامع تبلیغات، یکی از برنامه‌های پیش بینی شده، ساماندهی فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و نظارت کافی بر آنها است و مطابق این برنامه، ضمن جلوگیری از فعالیت اشخاصی که بدون مجوز در این حوزه فعالیت می‌کنند، با اعمال ماده ۱۹ آئین نامه تأسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، پروانه فعالیت کانون‌هایی که بیش از یکسال از عدم فعالیت آنها می‌گذرد، باطل خواهد شد. بنابراین، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی برای جلوگیری از لغو پروانه فعالیت خود، باید سریعاً در سامانه تبلیغات ثبت‏ نام کنند.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس قانون، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی باید توسط کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود و کانون‌های تبلیغاتی نیز می‌توانند درخواست‌های خود را مانند دریافت مجوز محتوای آگهی‌ها، به خصوص در تبلیغات محیطی از طریق این سامانه انجام دهند و بدین ترتیب، تمامی درخواست‌های کانون‌ها به صورت الکترونیک و با سهولت و در فرصت زمانی کوتاه انجام می‌شود.

ممکن است علاقه مند باشید
  • ترندهای تبلیغات ایران در سال 1404 چه خواهد بود؟
  • انتشار ویدیوکست جشنواره وب و موبایل
  • تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد
  • واکنش‌ها به اوپنینگ «یه ایران دوستش داره» / تبلیغ تهران برای تهرانی‌ها؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟
نوشته بعدی
کودکان کار در تبلیغات اینستاگرامی

نوشته‌های مرتبط

گزارش تحلیلی از وضعیت تبلیغات ایران در ۹ ماه اول...

۲ دی ۱۴۰۳

اینترنت بدون فیلتر در پارک فناوری پردیس/ یک تبعیض یا...

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

تبلیغات کدام باشگاه‌های فوتبال را ثروتمند کرده است؟

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه اول/ ارزش دیجیکالا چقدر...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

معرفی کابینه پزشکیان/ وزیران دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟

۲۴ تیر ۱۴۰۳

اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک...

۷ آبان ۱۴۰۳

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

تبلیغ فرش روی پخش زنده نشست خبری شعر فجر

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

کامران کاتوزیان هنرمند گرافیست و بنیانگذار تبلیغات محیطی در ایران...

۲۶ اسفند ۱۴۰۳

جمع آوری دو بیلبورد هنجارشکن در تهران

۱۰ دی ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از...

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها /...

۸ مهر ۱۴۰۳