ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مک‌دونالد؛ برنامه فروش 45 میلیارد دلاری در سال

مک‌دونالد؛ برنامه فروش 45 میلیارد دلاری در سال

توسط EADNA ۱۹ آذر ۱۴۰۲
۱۹ آذر ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
224
مک دونالد در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح حدود ۱۰ هزار رستوران در سراسر جهان تا سال ۲۰۲۷ است.
به گزارش ایتنا به نقل از رویترز مک‌دونالد اعلام کرد که برنامه‌های توسعه‌ای که ارائه کرده، تعداد رستوران‌هایش را به حدود ۵۰ هزار در بیش از ۱۰۰ کشور می‌رساند و سریع‌ترین دوره رشد در تاریخ شرکت را رقم می‌زند.

این شرکت همچنین گفت که قصد دارد با هدف دستیابی به فروش سالانه ۴۵ میلیارد دلار، تعداد مشتریان وفادارش را تا سال ۲۰۲۷ به ۲۵۰ میلیون نفر افزایش دهد. این برنامه در حال حاضر ۱۵۰ میلیون مشتری فعال دارد که بیش از ۲۰ میلیارد دلار فروش در سراسر جهان دارند.

مک‌دونالد در چند سال گذشته نلاش‌های خود در بازاریابی را بیشتر کرده است. از جمله برنامه‌های مک دونالد در این باره، اجرای آزمایشی طرح «بهترین برگر» برای بهبود کیفیت همبرگرهایش بوده است.

مک دونالد برای سال ۲۰۲۴ رشد فروش را پیش بینی می‌کند. همچنین راه حل‌های هوش مصنوعی (AI) در رستوران‌های خود، شامل فرآیندهای خودکار برای کمک به تحویل سریعتر غذای داغتر و تازه‌تر به مشتریان را در نظر گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز، اگرچه هزینه های مصرف‌کننده ایالات‌متحده تحت فشار قرار گرفته، اما مک دونالد به دلیل آیتم‌های منوی مقرون به صرفه و تبلیغاتش تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نگرفته است. بالاترین برآورد مک‌دونالد برای فروش و سود در سه ماهه منتهی به سپتامبر بود.

ممکن است علاقه مند باشید
  • رفع فیلتر اینستاگرام از آبان حقیقت دارد؟ افزایش دو برابری تبلیغات دیجیتالی
  • برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات
  • شرکت مادر تیک تاک 300 میلیارد دلاری شد/ خودنمایی چینی‌ها در بازار شبکه‌های اجتماعی
  • یک چهره برای هزار تبلیغ ؟ / بیلبوردهای تهران در تسخیر مهران مدیری
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تبلیغات زیر مجموعه معاونت مطبوعاتی شد؟
نوشته بعدی
تصمیم فولکس‌واگن برای کاهش 20 درصدی هزینه کارکنان

نوشته‌های مرتبط

خیز سایپا برای بازاریابی گسترده در روسیه

۲۹ آذر ۱۴۰۲

کدام یک از تبلیغات آنلاین مزاحم‌تر است؟

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات

۲۵ آذر ۱۴۰۳

تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟

۹ آبان ۱۴۰۳

نامزدهای بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر اعلام شد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

نقش رپورتاژ آگهی در تبلیغات؛ چگونه موثر تبلیغ کنیم؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲

رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر خرید شیپور توسط تپسل،...

۱۷ بهمن ۱۴۰۳

نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی / لوازم التحریر...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

علی رئیس‌شقاقی، عکاس برجسته تبلیغات ایران درگذشت

۱۰ اسفند ۱۴۰۳

جزئیاتی از کمپین تبلیغاتی فرش بهشتی در تهران

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

هوش مصنوعی گوگل تبلیغات را آغاز...

۵ خرداد ۱۴۰۳

پایان مزاحم‌های بدصدای بی‌موقع / تماس‌های...

۱۵ مهر ۱۴۰۳

کره گرفتن صداوسیما از آب تبلیغات...

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳