ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟

بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟

توسط EADNA ۱۹ آذر ۱۴۰۲
۱۹ آذر ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
301
با افزایش رقابت بین کسب و کارهای مختلف تنها دیدن کافی نیست؛ باید احساسات را نیز درگیر کنید. این کاری است که می‌توان به کمک بیلبوردهای دیجیتال انجام داد. تلویزیون شهری ذهن مخاطب را به خود درگیر کرده و او را با خود در جریان تبلیغ همراه می‌کند. با گسترش تکنولوژی تبلیغات نیز از حالت سنتی خود گذر کرده و پا به جهان الکترونیکی و دیجیتالی امروزه گذاشته‌است.
به گزارش ایتنا به نقل از هفت صبح صاحبان کسب و کارهای بزرگ با در نظر سود و زیان تصمیم به سرمایه گذاری می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم به نحوه سود رسانی یک بیلبورد تبلیغاتی و کاربرد‌های آن بپردازیم.

10 Reasons to Invest in Digital Billboards for Your Business | AOPEN

منظور از بیلبورد دیجیتال چیست؟

از سال‌ها پیش همگی ما با مفهوم بیلبورد به واسطه تابلوهای بزرگ موجود در سطح شهر، آشنایی داریم. قرار گرفتن این تابلوهای غول پیکر در مراکز و میادین شلوغ شهر این نوید را می‌رساند که تبلیغات، حتما در معرض دید افراد قرار خواهد گرفت. طراحی‌های متنوع در رنگ و استفاده از فونت‌های بزرگ و عجیب نیز یکی از مولفه‌های مهم این تابلو‌ها به حساب می‌آمد. با گذر زمان، استفاده از این تابلو‌ها در سطح شهر به شدت افزایش یافت.

در مورد بحث تبلیغ نیز تکراری بودن یک ایده در واقع به معنی مرگ و کشتن آن ایده ناب به حساب می‌آید. به این ترتیب این بیلبوردها نیز کم کم کارایی سابق را نداشتند و جذب مخاطب کمی از طریق آن‌ها صورت می‌گرفت.

تفاوت‌های بیلبورد دیجیتال با تابلوهای تبلیغاتی

با پیش آمدن این دست از مسائل، تکنولوژی مثل اکسیری حیات بخش، به جان خسته بیلبورد‌های سطح شهر دمید. دیجیتالی شدن این تابلو‌ها باعث شد دوباره توجه افراد به آن‌ها جلب شود. تفاوت محتوا و نحوه ارائه موضوع در نمونه دیجیتالی نقطه تمایز اصلی با تابلوهای تبلیغاتی سنتی بود. در تلویزیون شهری شما دیگر با چاپ و رنگ و کاغذ سر و کار ندارید؛ در این تابلو‌ها با چراغ‌های LED مواجه هستید. روشن شدن چراغ‌های LED این امکان را فراهم می‌کند تا پویایی و زنده بودن به تابلو‌ها افزوده شود.

ساختار تلوزیون شهری در تبلیغات

این صفحات نمایش بزرگ از تعداد زیادی دیود ساطع کننده نور ساخته شده‌اند. این موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید فرمت‌های مختلفی از ویدیو را با کمک بیلبورد دیجیتال تبلیغ کنید. بدون نیاز به جایگزینی فیزیکی و صرف هزینه، تغییر و پویایی در این تابلوها به راحتی صورت می‌گیرد. این چراغ‌ها کم مصرف هستند و در عین حال که انرژی کمی مصرف می‌کنند ولی تبلیغی با بازدهی بالا در اختیار شما قرار می‌دهند. تصاویر حاصل از وضوح و کیفیت بالایی برخوردارند و در تمامی ساعات شبانه روز می‌توان به راحتی آن را مشاهده کرد.

تلفیق نور و پویایی در تبلیغ با بیلبورد دیجیتال سبب می‌شود پیام مد نظر نه تنها مورد توجه مخاطب قرار گیرد؛ بلکه در ذهن نیز باقی بماند. همین موضوع کسب و کار‌ها را به سوددهی می‌رساند. شما با تبلیغ در مدت زمان محدودی می‌توانید این را برای طولانی مدت در ذهن مخاطب به یادگار بگذارید.

مزایای بیلبوردهای دیجیتال نسبت به تابلوهای تبلیغات پیشین

از یک قرن گذشته، تابلو‌های تبلیغاتی نقش مهمی را در حوزه تبلیغات داشتند. پیشرفت در تکنولوژی سبب شده که تلویزیون شهری جای این تابلوهای غول پیکر تبلیغاتی را بگیرد. بیلبورد تبلیغاتی دیجیتالی تحولی عظیم در تبلیغات کسب و کار‌ها ایجاد کرده‌است. شما با خرید تلویزیون شهری در واقع یک معامله دو سر سود دارید و سرمایه گذاری و خرید این نمایشگرها توصیه می‌شود. از جمله مزایای خرید تلویزیون شهری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تبلیغات با فرمت‌های مختلف محتوایی

در تلوزیون شهری تبلیغات شما محدود به نوشته و تصویر نمی‌شود. این نمایشگر‌ها از فرمت‌های گوناگون تصاویر و ویدیو پشتیبانی می‌کنند. شما با استفاده از انیمیشن و محتوای پویا می‌توانید توجه مخاطبان را به راحتی با خود همراه کنید.

به روزرسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

تغییر محتوای تبلیغ در تلویزیون شهری به سادگی امکان پذیر است. شما بسته به نیاز خود و سلیقه مشتری حتی می‌توانید تبلیغات را به صورت ساعتی در طول شبانه روز نیز تغییر دهید. به روز بودن اطلاعات شما سبب می‌شود که مخاطبان از نظر جدید و نو بودن، از کسب و کار شما مطمئن شوند.

دلایل سرمایه گذاری بر روی بیلبورد تبلیغاتی

انقلابی که تکنولوژی و دیجیتال در جهان امروز ایجاد کرده؛ اغلب جنبه‌های زندگی را تحت تاثیر قرار داده‌است. در چنین شرایطی دور ماندن از این روند غیر ممکن است باید به خوبی از مزایای این قدرت عظیم در تبلیغات نیز بهره برد. با نگاهی بلند مدت به تبلیغات حتی می‌توان به این نتیجه رسید که خرید تلویزیون شهری ایده خوبی برای سرمایه گذاری است.

آینده همراه با بیلبوردهای تبلیغاتی به طور واضحی قابل پیش بینی است و باید به خوبی از این فرصت استفاده کرد. با کمک این نمایشگرها هنر و دیجیتال را باهم ترکیب کنید و اثری ماندگار در ذهن افراد خلق کنید. از جمله دلایل سرمایه گذاری در بیلبوردهای دیجیتالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حفظ محیط زیست

تابلوهای دیجیتالی تبلیغ، با محیط زیست سازگار هستند. در این نمایشگرها نیاز به چاپ و کاغذ در تعداد زیاد نیست و در کاهش ردپای کربن دی اکسید نقش دارند.

مقرون به صرفه

با خرید تلویزیون شهری شما دیگر نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت برای چاپ کاغذ و بروشورهای تبلیغاتی ندارید. استفاده از این نمایشگرها باعث کاهش هزینه‌های کسب و کار شما در تبلیغات می‌شود.

تبلیغ شبانه روزی

کیفیت بالایی که این دیودهای ساطع کننده نور در تصاویر و ویدیوها دارند؛ باعث کاربردی شدن آن ها در طول شبانه روز می‌شود. از این نمایشگر ها می‌توان به راحتی در تاریکی شب نیز استفاده کرد و به این ترتیب تعداد مخاطبان افزایش می یابد.

تعامل با شبکه های اجتماعی

شما با کمک این نمایشگرها می‌توانید به راحتی در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز تبلیغ خود را انجام دهید. با تعاملی که بین مخاطبان ایجاد می‌شود؛ اشتراک گذاری شعار برند، لوگو، بارکد و… افزایش می‌یابد.

درآمد زایی جانبی

قابلیت چرخشی بودن و به روزرسانی آنی در این نمایشگرها، باعث ایجاد جایگاه‌های تبلیغاتی متعدد در آن‌ها می‌شود. در برخی مواقع می‌توانید این جایگاه‌های تبلیغی را در بازه‌های زمانی مشخص، به کسب و کارهای دیگر اجاره دهید. در این شرایط سوددهی بیلبورد دیجیتال حتی در صورت تبلیغ نکردن نیز برای کسب و کارها، وجود دارد.

Digital billboard advertising and what sets it apart from other forms of advertising -

خرید تلویزیون شهری از مراکز معتبر

با توجه به موارد ذکر شده نمی‌توان از نقش بیلبورد دیجیتال در تبلیغات کسب و کار‌های مختلف چشم پوشی کرد. خرید تلویزیون شهری در چنین موقعیت‌هایی نوعی سرمایه گذاری کاربردی به حساب می‌آید. کسب و کار‌ها از طریق روش‌های مختلفی از بیلبورد تبلیغاتی سود می‌برند. تهیه این تابلوها از مرجعی معتبر اهمیت دارد تا در نهایت محصولی با کیفیت به دست شما برسد. برای اینکه بتوانید به خوبی از پتانسیل‌های سوددهی این نمایشگر‌ها بهره ببرید؛ به وب سایت دیاکو مراجعه کنید.

دیاکو مرکز خرید تلویزیون شهری، تابلو روان، بیلبورد سه بعدی با سابقه بیش از 20 ساله است. این مجموعه به واسطه تیم با تجربه و به روز خود، خدماتی منطبق بر استاندارهای آخرین تغییرات سطح جهان ارائه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت تلویزیون شهری به وب سایت دیاکو مراجعه کنید و از کارشناسان مجموعه برای خرید کمک بگیرید.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی
  • فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه اول/ ارزش دیجیکالا چقدر است؟
  • قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار
  • خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش جشن 10 سالگی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تصمیم فولکس‌واگن برای کاهش 20 درصدی هزینه کارکنان
نوشته بعدی
مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

نوشته‌های مرتبط

تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران

۶ تیر ۱۴۰۳

استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی برای تبلیغ صنایع‌دستی

۹ بهمن ۱۴۰۲

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟

۱۸ تیر ۱۴۰۳

بهترین دوره‌های آموزش سئو در ایران

۲۱ شهریور ۱۴۰۳

کمپین تبلیغاتی جاباما کپی بود؟

۶ شهریور ۱۴۰۳

مدیر تبلیغات وزارت ارشاد: متولی تبلیغ در VODها ماییم

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورود هوش مصنوعی به تولید تبلیغات گوگل ادز

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد...

۱ اسفند ۱۴۰۳

از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با...

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

جنگ، برندینگ و دیگر هیچ… / یک مشاوره رایگان فوری!

۵ آبان ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

اخراج کسب‌وکارهای ایرانی از تبلیغات محیطی؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی...

۸ آبان ۱۴۰۳

نسبت روابط عمومی و بازاریابی در...

۵ دی ۱۴۰۲